دستگیره هوشمند تشخیص چهره با طراحی بسیار زیبا و خاص خود می تواند یک انتخاب لوکس و کاملاً ایمن محسوب شود. این دستگاه ها از جنس بدنه آلیاژ روی طراحی شده است و بسیار مقاوم هستند. همین طور امکان ثبت پسورد نیز برای آنها وجود دارد. دستگیره ها دارای صفحه نمایش لمسی با منوی فارسی بوده و در لیست پیشرفته ترین دستگیره های روز دنیا قرار گرفته اند. در واقع شرایط آپلود اطلاعات به واسطه فلش مموری نیز وجود دارد.

ویژگی های دستگیره هوشمند تشخیص چهره

دستگیره هوشمند تشخیص چهره بر اساس الگوریتم های بیومتریک طراحی شده است به طوری که چهره شخص را به سادگی بررسی کرده و با اطلاعات ذخیره شده در دستگیره مطابقت دارد. به این ترتیب بالاترین سطح کیفیت را هم دارد. قفل دیجیتالی معمولاً حالت های عملکردی متفاوتی دارد. تشخیص چهره ایمن ترین گزینه محسوب می شود. همینطور پسرود، کارت و کلید مکانیکی نیز برای این قفل ها در نظر گرفته شده است. این قفل ها قابلیت ذخیره 100 چهره مختلف را دارند. همینطور 100 رمز عبور برای آنها اجرا می شود.

این قفل ها دارای سیستم ذخیره برای 100 کارت هستند. حافظه ثبت برای این دستگاه تا بیش از 30 هزار تردد را پوشش می دهد. این دستگیره ها مجهز به نسل جدید الگوریتم شناسایی چهره هستند. همینطور از دستگیره ها می توان به صورت عادی و بدون نیاز به قفل شدن استفاده کرد. دستگیره ها دارای صفحه نمایش 3 اینچی لمسی خازنی با رزولوشن بالا هستند. استفاده آسان از منو و آیکون ها از دیگر امکانات و ویژگی های دستگیره هوشمند محسوب می شود.

دستگیره هوشمند

مشخصات دستگیره هوشمند تشخیص چهره

تامین انرژی در قفل تشخیص چهره توسط باتری صورت می گیرد. باتری های قلمی بوده و پیش از اتمام باتری آلارم آن اعلام می شود تا اقدام به شارژ و یا تعویض باتری نمایید. این مدل از دستگیره ها دارای سیستم گزارش گیری از ورود و خروج افراد هستند. از سوی دیگر امکان دانلود و آپلود اطلاعات توسط فلش مموری ها فراهم شده است. این دستگیره ها دارای بدنه بسیار مقاومی هستند.

بدنه دستگیره ها از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است. همینطور نوع آلیاژ به کار برده شده برای قفل تشخیص چهره بی نظیر است. کارکرد قفل هوشمند تشخیص چهره معمولاً در بازه دمایی 0 الی 45 درجه سانتی گراد صورت می گیرد. این دستگیره ها امنیت بسیار بالایی دارند. از سوی دیگر استانداردهای بین المللی و الگوریتم استاندارد اروپایی 5 زبانه نیز باری دستگیره تشخیص چهره اجرا شده است. این دستگیره ها دارای کلیدهای مکانیکی مخصوص و ریموت کنترل از راه دور هستند.

دستگیره هوشمند تشخیص چهره در رنگ های طلایی و نقره ای و مشکی دسته بندی می شوند. ابعاد بدنه خارجی این دستگیره ها بسیار متفاوت است. برخی از آنها طراحی ویژه و خاص خود را دارند. میزان رطوبت برای این محصول بین 20 الی 80 درصد اعلام شده است.

دستگیره هوشمند تشخیص چهره

کاربرد دستگیره هوشمند تشخیص چهره

شما می توانید دستگیره هوشمند تشخیص چهره را در محیط های بیرونی نصب کنید. همینطور اجازه نصب دستگیره هوشمند تشخیص چهره برای محیط های داخلی نیز فراهم شده است. به طور کلی در حدود 6 هزار تردد با باتری پوشش داده می شود. این دستگیره ها دارای کلیدهای مکانیکی مخصوص نیز هستند. ریموت کنترل به کار رفته برای دستگیره به صورت اختیاری ارائه می شود. سرعت تشخیص چهره توسط این دستگیره ها در کمتر از یک ثانیه صورت می گیرد. همینطور صفحه لمسی برای آن در نظر گرفته شده است تا سایر آپشن ها نیز قابلیت اجرا داشته باشند.

راهنمای خرید دستگیره هوشمند تشخیص چهره

سعی کنید در زمان سفارش دستگیره هوشمند تشخیص چهره دقت کنید که از نسل جدید الگوریتم های تشخیص چهره در آن استفاده شده باشد. همینطور دستگیره می بایست امکان جفت شدن کامل با پنج زبانه را داشته باشد. بهتر است از دستگیره در حالت عادی بدون قفل نیز استفاده شود. معمولاً صفحه نمایش های لمسی خازنی 3 اینچی وضوح بالایی دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگیره ها دارا منو و آیکون های واضحی هستند که برای کاربری سان استفاده می شوند. همینطور آلارم هشدار نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. امکان ارائه گزارش تردد از مهمترین ویژگی های دستگیره هوشمند تشخیص چهره محسوب می شود. چنس بدنه اهمیت زیادی دارد. دستگیره نباید با ضربه دچار خرابی یا ترک خوردگی شود.

دستگیره هوشمند تشخیص چهره چندمنظوره

سوالات متداول درباره قفل تشخیص چهره

دستگیره هوشمند تشخیص چهره چطور چهره افراد را تشخیص می دهد؟

الگوریتم های به کار رفته در قفل تشخیص چهره به صورتی است که بر اساس حالت چشم و بینی و فاصله بین بینی و چشم می تواند چهره شخص را مورد بررسی قرار دهد. این دستگیره ها به طور کلی دارای چندین سبک و مدل بندی مخصوص هستند. دستگیره های هوشمند تشخیص چهره از نظر نوع عملکرد به چند دسته تقسیم شده اند.

دقت کنید که به طور کلی نوع اجرای دستگیره نیز از موارد پر اهمیت محسوب می شود. دستگیره های تشخیص چهره هر یک از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند.

آیا قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره گرانتر است؟

معمولاً قیمتی که برای دستگیره هوشمند تشخیص چهره در نظر گرفته می شو گرانتر است. گرانی دستگیره ها سبب می شود تا از نظر کیفیت تضمین شده باشند. البته برند نیز روی قیمت دستگیره تاثیر می گذارد.

چطور می توان بهترین دستگیره هوشمند تشخیص چهره را خریداری کرد؟

روش های اینترنتی برای خرید دستگیره هوشمند تشخیص چهره بهترین گزینه هستند چون هم هزینه کمتری به همراه دارند و هم از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت.

نتیجه گیری

شما می توانید بهترین و لوکس ترین دستگیره هوشمند تشخیص چهره را با قیمت مناسب خریداری کنید. تنوع ظاهری برای این دستگیره ها بسیار زیاد است این موضوع سبب می شود تا دستگیره به صورت کاملاً دقیق و اصولی کار کند. دستگیره های هوشمند هر یک از نظر سبک اجرایی بی نظیر هستند. شما می توانید این دستگیره ها را با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر تهیه کنید. در خرید خود کیفیت را مهمترین اصل قرار دهید تا رضایت کاملاً برای شما فراهم باشد.