باز کردن قفل سامسونگ بستگی به نوع آن دارد. برخی از قفل ها با اثر انگشت باز می شوند. برخی به واسطه رمز باز و بسته شده و برخی نیز کارتی هستند.

باز کردن قفل سامسونگ توسط رمز

معمولاً قفل سامسونگ رمزی بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرد بنابراین باز کردن این قفل ها باید به صورت دقیق انجام شود. اولین موضوع مهم تعویض رمز مادر و اعلام یک رمز مادر جدید است. در حالت باز بودن درب دکمه reg در جایگاه باتری فشار داده می شود. چراغ ها روشن شده و می بایست رمز مادر وارد شود. در نهایت می بایست دکمه ستاره فشرده شود. پس از اینکه رمز اولیه وارد شد نیاز است که رمز تغییر نماید. رمز جدید می بایست بین 4 الی 12 رقم باشد. در نهایت دکمه ستاره فشرده می شود. معمولاً قفل سامسونگ رمزی دارای مشخصه 10 نفری است. یعنی شرایط برای ثبت 10 رمز عبوری مجزا وجود دارد و در نهایت ستاره فشرده می شود. رمز جدید بین 4 الی 12 رقم وارد می شود.

برای پاک کردن رمز سامسونگ نیز می بایست در ابتدا کد یک رقمی بین 0 الی 9 را توسط فردی که رمز عبورش حذف شده است وارد کنید. در نهایت باید ستاره را فشار دهید. شرایط برای پاک کردن همه رمز ها به صورت یکباره نیز وجود دارد.

چگونه قفل سامسونگ را باز کنیم؟

باز کردن قفل سامسونگ توسط اثر انگشت

برای باز کردن قفل سامسونگ توسط اثر انگشت نیاز است که در ابتدا اثر انگشت در قفل تعریف شود. اثر انگشت به واسطه سنسور انگشت مورد نظر سنجیده می شود و تایید نهایی صورت می گیرد. در نهایت بوق تایید شنیده می شود. چگونگی حذف اثر انگشت نیز وجود دارد. یعنی می توان به واسطه فشردن چند دکمه، اثر انگشت را پاک کرد. قفل سامسونگ اثر انگشتی دارای سنسورهای مخصوصی است. زمانی که سنسورها دستور حذف اثر انگشت را بدهند، حذف با بهترین اصول صورت می گیرد. حذف اثر انگشت در جایگاه درستی دنبال می شود و شرایط مخصوص خود را دارد.

باز کردن قفل سامسونگ به صورت ترکیب رمز و اثر انگشت

در وضعیت ترکیبی برای باز کردن درب نیاز است که رمز وارد شود و سپس اثر انگشت اعمال شود. اما در وضعیت غیر ترکیبی شرایط فرق می کند به طوری که رمز یا اثر انگشت به تنهایی درب را باز می کنند. برای انتخاب حالت ها می بایست روش های مختلفی مدنظر قرار بگیرد. مرحله اول به صورتی است که می بایست منو انتخاب شود و سپس ستاره فشرده شود. برای حالت انتخاب ترکیبی نیز می بایست گزینه مربوطه انتخاب شود.

قفل سامسونگ

باز کردن قفل سامسونگ از بیرون با رمز عبور

برای این کار در ابتدا باید صفحه شماره گیر را لمس کنید. این صفحه به صورت رندوم یک سری اعداد را نمایش می دهند. اعداد مورد نظر فشرده شده و همه شماره ها روشن می شوند و در نهایت رمز عبور وارد شده و ستاره فشرده می شود. در حالت غیر ترکیبی درب باز شده و در وضعیت ترکیبی دریچه اثر انگشت باز شده تلاش می کند تا انگشت ثبت شده را روی سنسور قرار دهد تا درب باز شود. در حالت غیر ترکیبی دکمه زیر جایگاه اثر انگشت فشرده می شود. در نهایت دریچه باز شده و انگشت ثبت شده روی سنسور قرار می گیرد تا درب باز شود.

بسته شدن درب از بیرون

در صورتی که دکمه A/M در جایگاه باتری روی گزینه A قرار بگیرد. به محض بسته شدن درب قفل در وضعیت بسته قرار می گیرد. اگر دکمه روی قسمت M قرار بگیرد کافی است که صفحه شماره گیر لمس شود و دکمه OPEN فشار داده شود.

چگونگی تنظیم قفل شب

شاسی CLOSE از سمت داخل به مدت 5 ثانیه نگه داشته می شود تا صدای بوق شنیده شود. برای غیر فعال کردن کافی است که دستگیره از سمت داخل به سمت پایین کشیده شود. حتی افراد مجاز نیز در این صورت اجازه وارد شدن توسط رمز یا اثر انگشت را ندارند. این تنظیمات بخش مهمی از قفل سامسونگ محسوب می شوند و به امنیت بیشتر کمک می کند.

تنظیم سیستم کنترل از راه دور

ابتدا برد الکترونیکی سیستم می بایست در جایگاه خود قرار بگیرد. نیاز است که دکمه REG را در قسمت پشت قفل فشار دهید به مدت 3 ثانیه نگه دارید. تا چراغ های صفحه کلید روشن شود. پس از آن رمز عبور نیز وارد شده و کلید ستاره نیز فشار داده می شود. دکمه OPEN می بایست روی دستگاه ریموت کنترل به مدت سه ثانیه فشرده شده و نگه داشته شود. پس از اتمام کار زمانی که قفل باز است نیاز است که آزمایش ریموت کنترل به دقت صورت بگیرد.

قفل دیجیتال سامسونگ

کلام آخر

در صورتی که قصد خرید قفل سامسونگ دارید می بایست در ابتدا به نوع باز و بسته شدن آن دقت کنید. همینطور می بایست ویژگی ها و خصوصیات مختلف آن را ارزیابی کنید. از یاد نبرید که بسیاری از قفل های سامسونگ دارای مکانیزم اجرایی مخصوصی هستند که می توانند امنیت بالایی ایجاد کند. قفل های سامسونگ از نظر سبک اجرایی در چندین درجه بندی طراحی شده است و شما می توانید سبک مناسب را خریداری کنید. هر سبک دارای مکانیزم مخصوص به خود است.