تویا یکی از تولیدکنندگان پیشرو لوازم خانگی هوشمند است که محصولات مبتنی بر خدمات اینترنتی را ارائه می کند. از محصولات این برند برای هوشمندسازی خانه از طریق پروتکل های Wi-Fi و Zigbee استفاده می شود. در ادامه به معرفی خانه هوشمند تویا و تویا می پردازیم.

آشنایی با شرکت تویا

شرکت خانه هوشمند Tuya در سال 2014 تاسیس شد و اولین محصول خود را در سال 2015 عرضه کرد که یک ماژول Wi-Fi است. در سال 2015، تویا یک سیستم عامل اینترنت اشیا را نیز راه اندازی کرد. این شرکت سپس با گوگل و بلوتوث SIG شریک شد و اولین ماژول Zigbee خود را منتشر کرد.

تویا استانداردهای ISO9001، ISO27001، ISO27017 و ISO27018 را کسب کرده است و محصولات این شرکت در سراسر جهان به ویژه در بازارهای اروپا و آمریکای مرکزی به فروش می رسد. دفتر مرکزی خانه هوشمند Tuya در هند، ژاپن، آلمان و کلمبیا قرار دارد.

معرفی خانه هوشمند Tuya

پلتفرم خانه هوشمند تویا

تویا اسمارت یک شرکت فناوری پیشرو است که ماموریت دارد زندگی مدرن را هوشمندتر کند. این کار از طریق یک پلتفرم ابری انجام می شود که طیف وسیعی از دستگاه ها را از طریق اینترنت اشیا به هم متصل می کند. با ایجاد استانداردهای اتصال، TOYA به نیازهای هوشمند برندها، سازندگان تجهیزات اصلی (OEMs)، توسعه دهندگان و زنجیره های خرده فروشی در طیف گسترده ای از دستگاه ها و صنایع هوشمند می پردازد.

شرکای شرکت تویا

از طریق رشد تجارت نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)، تویا توانسته است راه حل های تجاری هوشمند برای بسیاری از خطوط ارائه دهد. خانه هوشمند Tuya با شرکت های پیشرو Fortune 500 (شرکت های آمریکایی بر اساس درآمد) از جمله Philips، Schneider Electric، Lenovo و غیره در سراسر جهان شریک است.

از 30 ژوئن 2022، پلت فرم IoT Tuya دارای 629000 توسعه دهنده ثبت شده از بیش از 200 کشور و منطقه است که به بیش از 8400 مشتری خدمات ارائه می دهند. دستگاه های هوشمند طراحی و ارائه شده توسط TOYA اکنون در سراسر جهان در دسترس هستند.

امنیت خانه هوشمند تویا

پلتفرم IoT PaaS-as-a-Service تویا مدیریت و استفاده از زیرساخت ها و دستگاه های فیزیکی را با انتخاب و همکاری نزدیک با ارائه دهندگان پیشرو میزبانی ابری مانند Amazon Web Services، Microsoft Azure و Alibaba Cloud امکان پذیر می کند.

امنیت  IoT PaaS Tuya، از جمله داده ها و سرویس های ابری، Toya تضمین می کند که از تخصص تیم های امنیتی مشهور جهان و فروشندگان امنیتی خود برای دفاع در برابر حملات و هکرها استفاده می کند.
امنیت داده ها
خانه هوشمند تویا در مدیریت امنیت داده ها و اطلاعات مشتری در محیط رایانش ابری از روش های امنیتی سختگیرانه برای جمع آوری، شناسایی، دسته بندی، طبقه بندی، مجوز، رمزگذاری و موارد دیگر استفاده می کند.

امنیت خانه هوشمند تویا

امنیت خدمات ابری

مدیریت امنیتی سیستم های کاربردی مرتبط با کسب و کار در محیط محاسبات ابری خانه های هوشمند Tuya واقعا منحصر به فرد است.به عنوان مثال، محصولات خانه هوشمند Tuya بر طراحی، توسعه، انتشار، سفارشی سازی و استفاده از رابط های برنامه تمرکز دارند.

مدیریت کنترل دسترسی

مدیریت حسابرسی شامل مدیریت دسترسی به دستگاه ها و داده ها از جمله مدیریت کاربر، مدیریت و احراز هویت است که امنیت استفاده از سیستم ها و دستگاه های خانه هوشمند تویا را به طور کامل تضمین می کند.

معرفی محصولات خانه هوشمند تویا

همانطور که گفتیم، Tuya یک پلتفرم و توسعه دهنده جهانی برای اینترنت اشیا است. بنابراین در سیستم های خانه هوشمند تویا تمامی محصولات و دستگاه ها به سرعت به روز می شوند و از آنجایی که این سیستم ها بی سیم هستند نصب و استفاده از آن ها بی سیم خواهد بود. پلتفرم Toya با پروتکل های Wi-Fi، بلوتوث و ZigBee سازگار است و از راه دور از طریق اینترنت قابل کنترل است.

قفل هوشمند بلوتوث تویا

این قفل هوشمند عملکردهای هوشمندی مانند ماژول های بلوتوث، سرویس ها و برنامه های کاربردی ابری و همچنین پلت فرم اینترنت اشیا را ارائه می دهد. این راه حل ها به سازندگان قفل های الکترونیکی معمولی اجازه می دهد تا محصولات خود را با راندمان بالا و هزینه کم ارتقا دهند.

این راه حل ها شامل ورود بدون کلید یعنی انتخاب قفل دیجیتال است. اتصال بلوتوث نزدیک میز؛ قفل از راه دور؛ اشتراک گذاری رمز عبور موقت؛ عملکردهای مختلفی مانند هشدارهای استثنایی و ارتباط زمانی که افراد وارد خانه یا خارج می شوند را ارائه می دهد.

نوع ارتباط: بلوتوث LE
مصرف انرژی کم

راه حل هوشمند کنترل دسترسی Wi-Fi

راه حل های حرفه ای مدیریت دسترسی Wi-Fi برای دفاتر کوچک، صنایع، سالن های تجاری و غیره. این دستگاه ها دارای سه نقش برای مدیریت لایسنس چند سطحی شامل super administrator، administrator  و کاربر معمولی هستند.

قفل هوشمند تویا

دوربین خانه هوشمند تویا

دوربین های هوشمند می توانند از خانه شما محافظت کنند. هنگامی که از خانه دور هستید، دوربین ها می توانند مناطق خاصی مانند درها و پنجره ها را در زمان واقعی نظارت کنند. می توانید آنچه را که در خانه اتفاق می افتد در هر زمان از برنامه تلفن همراه مشاهده کنید.
دوربین‌ها می‌توانند رویدادهای غیرمنتظره را با توابع تحلیل هوشمند داخلی تشخیص دهند و پیام‌هایی را به برنامه تلفن همراه شما ارسال کنند. عملکرد ضبط داخلی از پخش در هر زمان بدون از دست دادن داده پشتیبانی می کند