وقتی وارد یک فضای تفریحی یا پر رفت و آمد می شوید حتما این پیام به گوشتان می رسد که “مراقب وسایل شخصی خود باشید”! قفل های الکترونیکی کمد به این منظور طراحی و اجرا شده اند تا افراد دیگر نیاز به مراقبت همیشگی از وسایل خود نداشته باشند. قیمت قفل الکترونیکی کمد بر اساس یک سری فاکتورهای مهم ارزیابی می شود که جا دارد در مورد آن صحبت کنیم و شرایط را بسنجیم.

قیمت قفل الکترونیکی کمد بر اساس مکان استفاده

به طور کلی قفل هایی که برای کمد استخر و باشگاه در نظر گرفته می شوند به نسبت قفل هایی که برای فایل های اداری استفاده می شوند تفاوت خاصی دارند. تعرفه ها اینطور نشان می دهد که قیمت قفل های الکترونیکی برای استخر و باشگاه گران است چون این قفل ها صد در صد می بایست ضد آب باشند و رطوبت بنابراین سبب خرابی قفل ها شود، چنین رویکردی سبب می شود تا استفاده از قفل ها به بهترین نحو صورت بگیرد و اثر بخشی خاص خود را داشته باشد.

در سال های اخیر به طور کلی موقعیت قفل ها شامل یک سری تغییرات بوده است و این رویکرد باعث می شود تا افراد بتوانند از قفل های کمدی استفاده نمایند. یکی از مواردی که در خصوص قیمت قفل الکترونیکی مدنظر قرار می گیرد این است که قرار است در چه محیطی استفاده شود. مثلاً قیمت قفل الکترونیکی کمد برای اداره ها چندان گران نیست چون می توان از قفل های کارتی و یا اثر انگشتی استفاده کرد و نیازی به ضد آب بودن نیست. اما برای کمدهای استخر و جاهایی که در معرض رطوبت هستند قطعاً مکانیزم اجرایی می بایست قابل قبول در نظر گرفته شود. بنابراین یکی از موارد مهم در تعیین قیمت قفل الکترونیکی کمد، موقعیت اجرای قفل است.

قفل الکترونیکی کمد

قیمت قفل الکترونیکی کمد بر اساس میزان حساسیت

منظور از حساسیت همان امنیت لازم برای قفل است که در بسیاری از مکان ها مثل طلافروشی ها و صرافی ها و بانک ها مدنظر قرار می گیرد و باید از قفل هایی استفاده شود که قیمت بسیار بالایی دارند و رویکرد اجرایی آنها نیز بی نظیر است. دقت کنید که به طور کلی این قفل ها دارای مغزی های قدرتمندی هستند و این مغزی ها به هیچ عنوان در برابر ضربه و یا حرارت دچار مشکل نمی شوند و همینطور رویکرد سبب می شود که کیفیت کار بهبود یابد و اثر بخشی خود را داشته باشد اما مثلاً قفل هایی که برای کمد یک سالن آرایشی استفاده می شود نیاز به سطح حساسیت بسیار بالا ندارد.

قفل ها از نظر امنیت درجه بندی هستند و هر درجه از نظر قیمت شرایط خاص خود را دارند. به طور کلی قیمت قفل الکترونیکی کمد با امنیت بسیار بالا گرانتر از سایر قفل ها ارزیابی شده است و این موضوع سبب می شود تا بتوانید محصولی خریداری کنید که اجرای قابل قبولی داشته باشد. در سال های اخیر قیمت قفل الکترونیکی به نسبت قبل بیشتر شده است اما سطح امنیت نیز از ملاک های مهم قیمت گذاری محسوب می شود.

جدیدترین قیمت قفل الکترونیکی کمد

قیمت قفل الکترونیکی کمد بر اساس جنس سیلندر

جنس سیلندر یکی از موارد مهم در قیمت قفل الکترونیکی کمد محسوب می شود. معمولاً سیلندرهای استیل به طور کلی از نظر کیفیت بسیار خوب هستند چون خاصیت ضد زنگ دارند و زبانه ای که برای قفل ها استفاده می شود بسیار قابل قبول است. دقت کنید که به طور کلی این قفل ها از نظر کیفیت در رده اول قرار دارند. البته جنس استیل به نوبه خود سبک است و این وزن کم سبب می شود تا کیفیت کار بیشتر شو و اجرای قفل آسانتر باشد. بررسی ها اینطور مشخص کرده است که قیمت قفل الکترونیکی کمد به نسبت سایر قفل ها متفاوت بوده و البته که ساختاری حرفه ای برای آنها ارزیابی شده است.

دقت کنید که سیلندرهای توخالی با مغزی های نامناسب در بسیاری از قفل ها اجرا شده اند و این موضوع سبب می شود که بتوانید قفل های الکترونیکی را با قیمت ارزانتر خریداری کنید اما به طور کلی پس از مدتی قفل کیفیت خود را از دست می دهد و این موضوع سبب می شود که هزینه بیشتری پرداخت کنید پس از یاد نبرید که قیمت قفل الکترونیکی کمد به نسبت سایر قفل ها بر اساس نوع و جنس سیلندر نیز مشخص می شو. البته که بسیاری از قفل ها ویژگی های کلیدی خاصی دارند و برخی به شکل سوئیچی و برخی به شکل دیگری طراحی شده اند.

قیمت قفل الکترونیکی کمد

قیمت قفل الکترونیکی کمد بر اساس نوع عملکرد

برخی از قفل ها به صورت آنلاین کار می کنند یعنی شما توسط اینترنت و تلفن همراه خود می توانی کنترل بالایی روی قفل داشته باشید و شرایط ورود و خروج را از راه دور نیز بررسی کنید. قیمت قفل الکترونیکی کمد آنلاین نسبتاً گران است چون از مکانیزم های خاصی در آن استفاده شده است که سطح کیفیت را بیشتر می کند و سبب اجرای بی نظیر کار می شود.

اگر قصد دارید که قفل الکترونیکی کمد با قیمت ارزانتر خریداری کنید پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید به سراغ قفل های آفلاین بروید. این قفل ها عملکرد اجرایی مخصوصی دارند و به شکل آفلاین کار می کنند. قفل های آفلاین در سال های اخیر از نظر قیمت گذاری متفاوت هستند و تفاوت قیمت گذاری سبب می شود تا این قفل ها اجرای درستی داشته باشند. قفل های آفلاین در جنس های مختلفی عرضه می شوند و هر جنس کیفیت خاص خود را دارد بنابراین شما این امکان را دارید که محصولی با کیفیت بالا و کاربردی خریداری کنید بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه زیادی شوید.

قیمت قفل الکترونیکی کمد در سال های اخیر بر اساس قیمت قطعات سنجیده می شود و البته که قیمت قطعات کمک می کند تا بتوانید تعرفه نهایی قفل را محاسبه کنید. قیمت قفل الکترونیکی کمد در سال 1400 به نسبت سال های گذشته گرانتر است اما به طور کلی این قفل ها هم از نظر اجرایی شرایط بهتری دارند و هم سبک اجرایی این قفل ها متفاوت ارزیابی شده است و شما می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که دقیقاً با سلیقه شما سازگار است.