اگر بگوییم قفل دیجیتال قابلیت هک شدن ندارد، دروغ گفته ایم اما این احتمال به قدری کم است که به طور کلی می توان گفت خیالتان از بابت هک شدن قفل دیجیتال جمع باشد. اما حقیقت امر این است که این قفل ها از نظر نوع عملکرد بسیار مناسب طراحی شده اند. به طور کلی شما می توانید قفل دیجیتال رمزی، اثر انگشتی و یا مدل های دیگر را خریداری کنید که هم ساختار اجرایی مخصوصی داشته باشد و هم به صورت کاملاً حرفه ای اجرا شود.

بهترین قفل دیجیتال ضد هک

اگر بخواهیم با قطعیت بگوییم که کدام قفل دیجیتال قابلیت هک شدن ندارد می توانیم قفل های اثر انگشتی را مثال بزنیم. قفل های اثر انگشتی از دسته قفل های بیومتریک هستند که به طور کلی ساختار قابل توجهی دارند. این قفل ها به شکلی طراحی شده اند که شرایط هک شدن برای آنها وجود ندارد. یک نکته دیگر که باید بدانید این است که اثر انگشت هر شخص با شخص دیگر فرق می کند. در واقع قفل های اثر انگشتی به هیچ عنوان شرایط هک شدن ندارند.

مدل دیگر از قفل دیجیتال وجود دارد که به واسطه تصویر یا چهره شخص می توانند اجازه باز و بسته شدن را بدهند. البته که این قفل ها هم ساختار قابل قبولی دارند و هم به صورت چند جانبه بررسی شده اند. این قفل ها بر اساس نوع مدلی که دارند دسته بندی می شوند. قفل دیجیتال ضد هک از دسته قفل هایی است که برای صنایع و کارخانجات بزرگ اجرا می شود.

این قفل ها هم عملکرد مناسبی دارد و هم به واسطه نوع اجرا شرایط مخصوص به خود را دنبال کرده است. قفل دیجیتال ضد هک در سال های اخیر یکی از بهترین قفل هایی است که توانسته برای شما مناسب باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. این قفل ها هم به صورت چند بخشی طراحی شده اند و هم به صورت یک سیستمی هستند. در واقع بستگی به سطح نیاز شما از قفل دارد و باید همه موارد ارزیابی شود.

قفل دیجیتال ضد هک

چرا قفل دیجیتال هک می شود؟

مثلاً قفل دیجیتال رمزی به نوبه خود مشکل هک شدن ندارد اما حقیقت این است که اگر شما رمز ساده ای برای قفل دیجیتال انتخاب کنید، به هر حال احتمال لو رفتن رمز بسیار مهم است. بنابراین یکی از مواردی که برای هک شدن قفل های دیجیتال بسیار پر اهمیت است همین موضوع انتخاب رمز است. از کد ملی، ماه یا سال تولد و یا شرایط دیگر در راستای هک شدن قفل دیجیتال استفاده نکنید. دقت کنید که این قفل ها بر اساس سبک و مدلی که دارند به چندین دسته تقسیم می شوند. برخی از مدل ها به شکل کاملاً حرفه ای و خاص هستند و برخی نیز به صورت چند منظوره اجرا شده اند. قفل های دیجیتال از نظر نوع عملکرد بسیار عالی هستند.

آیا قفل دیجیتال کارتی هک می شود؟

قفل دیجیتال کارتی از دسته قفل هایی است که به واسطه کارت اجرا می شود و در صورتی که کارت گم شود، سریعاً می توان کارت را سوزاند. البته که این قفل ها بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی می شوند. قفل های دیجیتال کارتی خود شامل چندین سبک و مدل هستند. برخی از مدل ها بر اساس نوعی که دارند می توانند یک انتخاب درست باشند. نوع دیگری از قفل دیجیتال نیز وجود دارد که شامل کارت های تماسی می شوند که این موارد هیچ یک قابلیت هک شدن ندارند. هک شدن از دسته مواردی است که گاه سبب می شود تا نگران شوید اما دقت کنید که به طور کلی این مشکلات در خصوص قفل های کارتی دیده نمی شود و مشکلی وجود نخواهد داشت.

هک قفل دیجیتال

چه کسانی می توانند قفل دیجیتال را هک کنند؟

اگر بنا به هک کردن قفل دیجیتال باشد، تنها گروهی از برنامه نویسان این شرایط را دارند که بتوانند قفل مورد نظر را هک کنند. دقت کنید که قفل های دیجیتال بر اساس نوع مدل و شرایط اجرایی هک می شوند. یعنی اینطور نیست که فکر کنید هر برنامه نویس یا هکری می تواند قفل را هک کند. این تصور اشتباه است. به طور کلی قفل های دیجیتال بر اساس مدل و نوعی که دارند هک می شوند.

گاه نیز دیده می شود که هک شدن قفل ها با مشکلات زیادی روبرو است. هرچه رمز شما پیچیده تر باشد و رمز ادمین در نظر بگیرید، احتمال هک شدن قفل دیجیتال به صفر می رسد. یک موضوع مهم دیگر که در مورد قفل دیجیتال باید مدنظر قرار بگیرد این است که سارقان در ابتدا تلاش می کنند که درب را با ضربه بشکنند و قفل را به واسطه ضربه یا حرارت از بین ببرند اما طراحی قفل ها به صورتی است که مشکلی ایجاد نمی کند.

چرا باید قفل دیجیتال با کیفیت خرید؟

در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتال دارید باید به کیفیت قفل دقت کنید. از یاد نبرید که این قفل ها بر اساس نوع و مدلی که دارند دسته بندی می شوند. نوع زبانه و مغزی قفل ها بسیار مهم است. سیستم اجرایی برای قفل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. قفل دیجیتال با کیفیت از دسته قفل هایی است که به شما کمک می کند تا بتوانید محصولی با کیفیت واقعی را تهیه کنید. این قفل ها هم ساختار قابل قبولی دارند و هم تا مدت ها کار می کنند. شاید خرید قفل دیجیتال با کیفیت در ابتدا گران به نظر برسد اما در نهایت می تواند بهترین تجربه برای شما باشد. قفل هایی که به صورت چند منظوره طراحی می شوند اجرای قابل قبولی دارند. البته که زبانه و مغزی قفل بر اساس ساختاری که دارد متفاوت است.

برخی از قفل های دیجیتال هستند که هم از نظر مدل مناسب هستند و هم از نظر طراحی بی نظیر اجرا می شوند. این قفل ها به طور کلی سیستم اجرایی بالایی دارند و تا مدت ها برای شما مناسب هستند. در خرید خود همه جوانب را بسنجید و سپس انتخاب کنید. قفل های دیجیتالی که بسیار ارزان قیمت هستند و یا برند مناسبی ندارند معمولاً فاقد کیفیت هستند و گزینه خوبی محسوب نمی شوند. بهتر است این موضوع را به دقت بررسی کنید.