برخی از مدل های قفل رمزی دیجیتال قابلیت نصب کیت مخصوص دارند و به این ترتیب نیاز است که اقدام به خرید کیت قفل رمزی دیجیتال مخصوص نمایید و از کیفیت آن برخوردار شوید.

کیت قفل رمزی دیجیتال چیست؟

کیت قفل رمزی دیجیتال به شما اجازه می دهد تا دستگاه مورد نظر خود را فقط با رمز دلخواه به واسطه صفحه کلید خاموش و روشن نمایید. این دستگاه قابلیت کد دهی از 2 الی 8 رقم توسط کیبورد را دارد. به این ترتیب سطح امنیت مورد نظر کاملاً تضمین شده است. دستگاه مجهز به حافظه برای نگهداری رمز است این سیستم در صورت قطع تغذیه بهترین گزینه محسوب می شود. البته که قفل های رمزی دیجیتال از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند و این موضوع خود بخش مهمی از کیفیت قفل دیجیتال محسوب می شوند. این دستگاه مجهز به بوق اخطار یا رمز اشتباه هستند. معمولاً سه حالت خروجی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که شامل حالت های دائم، دزدگیر و همینطور حالت لحظه ای هستند.

شما می توانید تغییر رمز توسط کیبورد مخصوص داشته باشید که بخش مهمی از دستگاه محسوب می شود. از سوی دیگر قابلیت کنترل از راه دور با اضافه کردن ریموت نیز وجود دارد که می تواند به عملکرد بهتر دستگاه کمک کند.

کیت قفل دیجیتال

مشخصات کیت قفل رمزی دیجیتال

در کیت قفل رمزی دیجیتال از میکروکنترلرهای STM8 استفاده شده است که از پرکاربردترین تراشه های کنترلی در سطح دنیا محسوب می شوند. روزانه در حدود 10 میلیون قطعه از این محصول در مصارف گوناگون و  کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. هسته این میکروکنترلر به شکل کاملاً کاربردی ساخه شده است که بر اساس فناوری منحصر به فر 130 نانومتر کمپانی ST طراحی شده است و به طور کلی سطح طراحی پیشرفته هسته آن نیز وجود دارد. این دستگاه توانایی بی نظیری برای انجام 20 میلیون محاسبه در فرکانس 244 مگاهرتز را دارد. همینطور شرایط بهره گیری از کامل از ابزارهای کاربردی مثل EEPROM را نیز دارد. این مکانیزم نوعی نوسان ساز داخلی محسوب می شود که می تواند برای ابزارهای استاندارد مختلف مناسب باشد.

میکروکنترلرها روز به روز در حال رونق هستند و این موضوع سبب می شود تا مجموعه ای از کیت ها با این میکروکنترلر ها طراحی و تولید شوند و در نهایت دانشجویان و صنعتگران می توانند از این محصول استفاده کنند. برنامه عملیاتی مورد نیاز برای کیت قفل رمزی دیجیتال نیز به واسطه مدار مورد نظر انجام می شود. این برنامه از قبل نوشته شده و در آی سی پر شده است.

در بسته بندی این کیت از بهترین نوع و مدل قطعات انتخاب شده است به طوری که کیبورد به شکل استاندارد بوده و رله بسیار پر قدرت است و از بیزر نیز استفاده شده است. آی سی رگلاتور در کیت قفل رمزی دیجیتال سبب شده تا اجرای بی نظیری داشته باشد و یکی از بهترین محصولاتی باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

کیت قفل رمزی

کیت قفل رمزی دیجیتال AVR

سبک دیگری از کیت قفل رمزی دیجیتال وجود دارد که برای زمان رله میتواند به حالت دائمی و یا حالت زمان دار تقسیم شود. از مهمترین مزیت های این کیت تغذیه دوگانه مدار است. در واقع این کیت ها هم از منبع تغذیه DC پیروی می کنند و هم از منبع تغذیه AC با حداکثر 14 ولت در آنها استفاده می شو. جهت های مثبت و منفی در این مدار ها اهمیت زیادی ندارد. مورد بعدی که باید بررسی شو تغییر رمزهای دلخواه است. یعنی شما در هر زمان می توانید رمز مدار را تغییر دهید و به رمز دلخواه خود برسانید. رمزها حالت 4 رقمی دارند.

تعیین میزان زمان باز بودن رله نیز از مشخصات مربوط به کیت قفل رمزی دیجیتال ای وی ار است. برای این کیت ها کاربری های مختلفی در نظر گرفته شده است می توانید مشخص کنید که پس از وارد کردن رمز و فعال شدن سیستم، تا چه زمانی رله متصل شده است. مثلاً برای ارتباط با آیفون درب منزل بررسی می شود که چند ثانیه رله باز است. برای اینکه لامپ برای مدت زمان مشخصی روشن نگه داشته شود نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.

در این راستا باید وارد منوی تنظیمات مدار شوید و میزان زمان مورد نظر را مشخص کنید. این میزان تا 980 ثانیه بوده و محدودیت باز بودن رله را نیز بیشتر می کند.

کیت قفل رمزی دیجیتال

سوالات رایج

مجزا بودن صفحه کلید از مدار فرمان به چه معنی است؟

از آنجایی که امنیت در این مدار بسیار مهم است نیاز به یک سری کانکتورهای 10 رشته ای خواهد بود تا برد صفحه کلید تا هر مکانی که مورد نیاز است سیم کشی شود و این موضوع بخش مهمی از عملکرد دستگاه محسوب می شود و باید مدنظر قرار بگیرد.

استفاده از رله با خروجی 12 ولت یعنی چه؟

در این دستگاه از فیبر مدار چاپی فایبرگلاس با چاپ آبی استفاده شده است که سبب می شود قدرت خروجی به صورت دقیق سنجیده شود. این موقعیت به نوبه خود می تواند یک عملکرد مخصوص داشته باشد و اجرای آن بسیار درجه یک است. در بهترین شرایط رله ها می توانند در وضعیت درست و مناسب خود قرار بگیرند.

جمع بندی

تعداد فیبری که برای کیت قفل رمزی دیجیتال در نظر گرفته شده است 2 مورد است. نوع فیبرها نیز از سبک فایبرگلاس تک رو 1.5 است. همینطور سیستم به کار رفته به شکل کاملاً دقیق اجرا شده است. خرید کیت قفل رمزی دیجیتال به صورت اینترنتی و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار گرفته است. این رویه خرید سبب می شود تا بتوانید محصولی که بهترین عملکرد را دارد انتخاب کنید. بررسی ها اینطور نشان می دهد که کیت قفل رمزی دیجیتال باید از نظر دوام سنجیده شده باشد. سنجش کیفیت از بخش های مهم برای کیت قفل رمزی دیجیتال محسوب می شود. در بهترین شرایط ابعادی که برای کیت قفل رمزی دیجیتال در نظر گرفته شده است نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. شاید بهتر باشد محصولی خریداری کنید که با سیستم اجرایی قفل رمزی شما سازگار باشد. در ساختار جدید از کیت قفل رمزی دیجیتال می توانید محصولی بسیار کاربردی را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.