اگر قصد خرید چشمی دیجیتال دارید، پیشنهاد ما به شما چشمی دیجیتال وای فای است. این چشمی ها به طور کلی دسته بندی های خاص خود را دارند. شما می توانید این محصول را در برندهای مختلف و با قیمت مناسب خریداری کنید.

چرا چشمی دیجیتال وای فای؟

در گذشته چشمی دیجیتال مجهز به وای فای نبود اما امروزه چشمی هایی که روی قفل دیجیتال حتی هستند سبک خاص خود را پیدا کرده اند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد چشمی های وای فای قابلیت متصل شدن به اینترنت را دارند و به شما اجازه می دهند که در هر لحظه از زمان از موقعیت منزل خود اطلاعات کسب کنید. شما برای کار با چشمی دیجیتال وای فای نیاز به وی پی ان یا فیلترشکن ندارید. این چشمی ها به سادگی به اینترنت وصل می شوند و به طور کلی بهترین اجرا را خواهند داشت. بررسی ها مشخص کرده است که چشمی های دیجیتال وای فای هم از نظر سبک اجرایی مناسب هستند و هم از نظر قیمت تنوع بالایی دارند. در خرید چشمی دیجیتال وای فای در ابتدا به آپشن های آن دقت کنید تا بهترین محصول را خریداری کنید.

چشمی دیجیتال وای فای

چشمی دیجیتال وای فای مجهز به اینترنت است به این معنی که اگر فردی نزدیک درب منزل شما شود، چشمی ها سریعاً موقعیت را اعلام می کنند و به شخص اطلاع می دهند. از سوی دیگر این چشمی ها از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده اند. برخی از آنها بسیار خاص هستند و برخی نیز به واسطه موقعیتی که دارند کمی گرانتر هستند. چشمی هایی که دارای مکانیزم دید در تاریکی قوی هستند بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند. به هر حال سارقان همیشه شب را برای دزدی انتخاب می کنند. شب ها موقعیت دزدی بهتر خواهد بود و این موضوع به نوبه خود شرایط خاصی دارد. بررسی ها مشخص کرده است که چشمی های دیجیتال وای فای هم از نظر امنیت بسیار عالی هستند و هم می توانند برای ادارات مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت جدید چشمی دیجیتال وای فای

سبک جدیدی از چشمی دیجیتال وای فای عرضه شده است که شاید قیمت بالاتری به نسبت چشمی های سری گذشته داشته باشد. این چشمی ها دارای ساختار چند وجهی هستند. این ساختار کمک می کند تا زوایای مختلف نیز تحت پوشش قرار بگیرد. چشمی های دیجیتال وای فای به طور کلی از نظر نوع لنز نیز متفاوت هستند. لنزهای جدید به طور کلی می توانند شرایط دید بهتری را فراهم سازند. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که چشمی ها به واسطه برق و باطری کار می کنند. یعنی در صورت قطع بودن برق از باطری استفاده می شود. باتری که برای این چشمی ها استفاده می شود از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند. باتری ها گاه قابل تعویض هستند و گاه نیز قابلیت شارژ دارند. اینطور که مشخص است قیمت عرضه شده برای چشمی های وای فای نسل جدید نسبتاً گرانتر است. گران بودن این چشمی ها می توانند برای مکان های حساس نیز مناسب باشند.

چشمی دیجیتال وای فای با قیمت مناسب

چشمی دیجیتال وای فای نسل جدید قابلیت مکالمه دو طرفه را دارند. زاویه دید برای این چشمی ها 120 درجه در نظر گرفته شده است. در این چشمی ها از لنز 170 درجه استفاده شده است. صفحه نمایش این چشمی ها نیز 4.3 اینچی است. بررسی ها مشخص کرده است که وجود سنسور حرکتی در این چشمی ها سبب می شود تا آلارم مورد نظر به تلفن همراه ارسال شود. همینطور شرایط فیلم برداری خودکار نیز وجود دارد. این موارد به نوبه خود بسیار تاثیرگذار هستند. سنسورهای حرکتی در این چشمی ها به طور کلی به شکل خاموش و روشن و با درجه حساسیت بالا ارزیابی شده اند. فاصله تشخیص حرکت برای این چشمی ها نیز 1 تا 3 متر ارزیابی شده است. این محصول دارای دوربین دید در شب است و در تاریکی می تواند تصاویری خوبی به ثبت برساند.

مشخصات چشمی دیجیتال وای فای

در بسته بندی چشمی دیجیتال وای فای از رم 8 گیگابایتی استفاده شده است. این چشمی ها قابلیت افزایش حافظه تا 32 گیگابایت را دارند. این چشمی ها به طور کلی دارای باتری های لیتیومی 3500 آمپری قابل شارژ هستند. کیفیت تصویر برای این چشمی ها نیز 1 مگاپیکسل ارزیابی شده است. به طور کلی چشمی دیجیتال وای فای برای ضخامت درب 30 الی 120 میلیمتر ارزیابی شده است و قابل اجرا است.

چشمی دیجیتال

سوالات رایج چشمی دیجیتال

آیا چشمی دیجیتال وای فای دوام بالایی دارد؟

طراحی چشمی دیجیتال وای فای به صورتی است که تا مدتها خراب نمی شود. دقت کنید که این چشمی ها از نظر سبک اجرایی بسیار خاص طراحی شده اند. چشمی های دیجیتال به طور کلی هم ساختار چند بخشی دارند و هم از نظر اصولی طراحی ویژه ای خواهند داشت. یک موضوع مهم دیگر این است که این چشمی ها می توانند بر اساس نوع درب نیز دسته بندی شوند. برخی از درب ها به واسطه نصب چشمی تغییر موقعیت می دهند.

آیا چشمی دیجیتال وای فای برای درب های قدیمی هم اجرا می شود؟

 برخی از درب ها قدیمی هستند نیاز است که برای نصب از مکانیزم های خاصی استفاده شود. چشمی های دیجیتال به طور کلی می توانند در ساختار خاصی اجرا شوند. برخی از چشمی ها مانند سبک مشخصی ارزیابی می شوند. دقت کنید که چشمی های دیجیتال وای فای معمولاً می توانند برای منازل و مکان های اداری نیز استفاده شود.

چطور می توان چشمی دیجیتال وای فای را ارزان خرید؟

برای خرید ارزان چشمی دیجیتال وای فای می بایست از طریق سایت اقدام کرد. دقت کنید که به طور کلی چشمی های دیجیتال هم سبک مشخصی دارند و هم در قیمت بندی های مختلفی عرضه می شوند. برخی از چشمی ها به طور کلی ساختار چند بخشی دارند. اینطور که بررسی ها مشخص کرده است چشمی های دیجیتال را می توان با قیمت مناسب نیز خریداری کرد. خرید اینترنتی این چشمی ها متفاوت ارزیابی شده است. البته که چشمی های وای فای می توانند در چندین دسته عرضه شوند. برخی از چشمی ها چند منظوره هستند.

کلام آخر

شما برای خرید چشمی دیجیتال وای فای می بایست بهترین کیفیت را مدنظر قرار دهید به این ترتیب قطعاً خرید مناسبی خواهید داشت.