خرید قفل دیجیتال در ابتدا با سردرگمی همراه است! برخی از افراد نمی دانند که مدل های رمزی را خریداری کنند یا به سراغ مدل های کارتی بروند. به هر حال هرچه آگاهی شما بیشتر باشد خرید آسانتر است!

با قفل رمزی، رمز شما فاش نمی شود!

یکی از نگرانی های مهم در مورد قفل رمزی فاش شدن رمز است. در واقع افراد این تصور را دارند که اگر شخصی در کنار دستشان باشد، رمز وارد شده را متوجه می شود! این تصور اشتباه است. برای قفل رمزی یک الگوریتم جالب طراحی شده است. به واسطه این الگوریتم شما می توانید تابع خیالی برای قفل در نظر بگیرید. مثلاً شما می توانید یک عدد 4 رقمی را به عنوان رمز اصلی در ذهن خود داشته باشید. سپس یک سری اعداد قبل و بعد از رقم مورد نظر وارد کنید. اعدادی که قبل و بعد رمز خود وارد می کنید حالت رندوم و به نوعی تابع خیالی است. به این ترتیب شخص مورد نظر نمی تواند همه اعداد را در ذهن خود نگه دارد و در نهایت رمز شما لو نمی رود.

قفل رمزی برای کسانی که حافظه خوبی از اعداد و ارقام دارند یک پیشنهاد بسیار عالی محسوب می شود. البته نیازی به تخصص در ریاضی ندارید فقط کافیست رمز مورد نظر را در ذهن خود داشته باشید. حتی می توانید یک تابع خیالی 15 رقمی و بیشتر هم در نظر بگیرید. به این ترتیب خیالتان جمع است که شخص مورد نظر نمی تواند 15 رقم را با هم حفظ کند. بررسی ها اینطور نشان داده است که بسیاری از قفل ها بر اساس نوع رمز سنجیده می شوند و شرایط خاص خود را دارند.

قفل رمزی

قفل کارتی آسان و بدون دردسر

اگر حوصله حفظ کردن رمز ندارید، قفل کارتی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. این قفل ها به طور کلی بر اساس نزدیک شدن کارت به موقعیت مورد نظر عمل می کنند. در گذشته قفل کارتی به صورت لمسی بودند و کارت مورد نظر پس از مدتی عملکرد خود را از دست میداد. امروزه شرایط تغییر کرده است به طوری که قفل کارتی از نوع RFID بوده و نیاز است که به قفل مورد نظر نزدیک شود. قفل های کارتی کارایی آسان و بدون دردسر دارند اما شاید با خود فکر کنید که اگر گم شوند مشکل ساز می شوند. قفل کارتی بر اساس سبک اجرایی به چندین دسته مختلف تقسیم شده اند. انتخاب قفل دیجیتال بر اساس سبک و مدلی که دارد دسته بندی می شود. در بهترین شرایط شما می توانید قفلی را خریداری کنید که هم از نظر نوع لمس مناسب باشد و هم اجرای خاص خود را داشته باشد.

قفل کارتی در برندهای مختلف عرضه می شوند و از نظر قیمت گذاری نیز شرایط متفاوتی دارند. برخی از این قفل ها قیمت نسبتاً گران تری دارند. برخی به شکلی طراحی شده اند که می توانند از نظر نوع قیمت گذاری مناسب باشند. در بهترین شرایط شما می توانید قفلی را خریداری کنید که هم به صورت رمزی و هم کارتی اجرا شوند.

قفل کارتی آسان و بدون دردسر

قفل دیجیتال بیومتریک با سطح امنیتی بی نظیر

سطح امنیت برای قفل دیجیتال بسیار مهم است. هرچه سطح امنیت بیشتر باشد، می توان گفت که عملکرد قفل مورد نظر نیز بیشتر است. بنابراین دو نکته مهم را به یاد داشته باشید. اول اینکه اگر قفل مورد نظر شما سطح امنیتی پایینی داشته باشد نمی تواند آنطور که باید اثربخش باشد. نکته دوم این است که برخی از قفل های اثر انگشتی نسبت به موقعیت گرمایش و سرمایش با مشکل زیادی روبرو هستند. قفل های اثر انگشتی می توانند به واسطه خطوط مشخص روی انگشت عمل کنند. این قفل ها بر اساس سبک اجرایی بسیار عالی دسته بندی می شوند. شما در خرید قفل مورد نظر باید دو موضوع مهم را بررسی کنید. اول اینکه این قفل دیجیتال هم دارای ساختار چند بخشی هستند و هم به شکل کاملاً ایمن طراحی شده اند. سطح امنیتی قفل دیجیتال از دیگر بخش های پر اهمیت محسوب می شود. قفل های دیجیتال بیومتریک را می توانید از نظر نوع و سبک با بهترین کیفیت خریداری کنید. نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که سطح امنیتی برای این قفل ها متفاوت است و برای برخی از مکان ها نیاز به قفل های کاملاً ایمن است.

قفل دیجیتال بیومتریک

خرید هوشمندانه قفل دیجیتال

در خرید قفل دیجیتال نیاز است در ابتدا بررسی شود که چه سبک از قفل برای شما کاربرد بهتری دارد. برخی از افراد مدل های رمزی را انتخاب می کنند. برخی دیگر از افراد به سراغ مدل های کارتی می روند. از یاد نبرید که قفل های دیجیتال معمولاً هم از نظر سبک و هم از نظر مدل بسیار متفاوت سنجیده شده است و ساختار قابل قبول خود را دارد. در بررسی های صورت گرفته می توان اینطور در نظر داشت که بسیاری از قفل ها می توانند به صورت چند بخشی اجرا شوند. قفل هایی که دارای سیستم اجرایی خاصی هستند به صورت ترکیبی در نظر گرفته می شوند. هرچه سطح اجرای قفل ها بهتر باشد نتیجه کار نیز بهتر است. در شرایط کنونی اگر بخواهید قفلی خریداری کنید که قیمت آن ارزان و کاملاً مناسب باشد، معمولاً مدل های رمزی پیشنهاد می شوند. مدل های کارتی به دلیل نوع کارتی که دارند معمولاً قیمت نسبتاً بالاتری دارند.

امن و آسان سفارش دهید!

دیگر دوره خرید حضوری به سر آمده است. این روزها همه چیز را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. دقت کنید که موقعیت خرید حضوری به نسبت شرایط محیط فرق می کند. شما با خرید اینترنتی نه پول بیشتری پرداخت می کنید و نه زمان زیادی از شما صرف می شود. در واقع پروسه خرید برای شما به بهترین نحو دنبال می شود. در خرید حضوری می توانید همه موقعیت ها را بسنجید و سپس شرایط را مدنظر قرار دهید. اگرچه گاه قیمت ها مناسب است اما اگر بهترین سایت و فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید، خرید برای شما بسیار آسانتر می شود. در خرید خود باید جوانب را به شکل کاملاً دقیق و کاربردی بسنجید و همه موارد را مدنظر قرار دهید. آسان و مطمئن خرید کنید.