قفل های دیجیتال در برندهای بسیار متنوعی عرضه می شوند بنابراین باید بدانید که بهترین ها کدام هستند. 5 مدل محبوب قفل دیجیتال در سال 1400 را معرفی می کنیم، به این ترتیب خرید برای شما آسانتر می شود و سطح اطلاعاتتان بیشتر خواهد شد.

5 مدل محبوب قفل دیجیتال در سال 2021

به طور کلی برای اینکه 5 مدل محبوب قفل دیجیتال را معرفی کنیم باید به برند، کشور سازنده، کیفیت، متریال ساخت و همینطور آپشن های هوشمند آن دقت کنیم.

برندهای مختلفی در زمینه انواع قفل های دیجیتال دیده می شود. برخی از آنها ساختاری بی نظیر دارند و برخی نیز به شکلی طراحی شده اند که بسیار لوکس و با کیفیت هستند. از سوی دیگر مغزی های به کار برده شده در 5 مدل محبوب قفل دیجیتال از نظر کیفیت بی نظیر هستند بنابراین باید بتوانید برندهای با کیفیت را شناسایی کنید و سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اینطور که بررسی ها نشان می دهد قفل دیجیتال از نظر عملکرد دسته بندی های خاص خود را دارند پس چه خوب است که این قفل ها را با تعرفه های مناسبی خریداری کنید و سعی کنید سبک اجرایی آنها را در نظر بگیرید. این قفل ها از نظر کاربری به چند دسته تقسیم می شوند.

قفل سامسونگ

قفل دیجیتال روک

برند روک شاهکار در زمینه قفل دیجیتال بوده و قطعاً یکی از بهترین مدل ها در بین 5 مدل محبوب قفل دیجیتال در سال 1400 شناخته شده است. قفل های روک طراحی خارق العاده ای دارند. در این قفل ها از فناوری های نسل جدید استفاده شده است و چشم اندازهای دائمی نیز در آنها به کار می رود.

این قفل ها به طور کلی از نظر ساختار متنوع هستند و شرایط اجرایی بی نظیری دارند. احراز هویت بیومتریک یکی از ویژگی های بارز قفل روک محسوب می شود و از بهترین سخت افزار و نرم افزار در آن استفاده شده است. این قفل ها برای سیستم های کنترل دسترسی و تجهیزات هتلی بهترین شرایط را ایجاد کرده اند و به طور کلی تکنولوژی های کارتی و صفحه کلید در این قفل ها لوکس است.

اینطور که مشخص است موقعیت بیومتریک به کار برده شده در قفل های دیجیتال روک به واسطه عنبیه چشم و اثر انگشت عمل می کند. این موضوع نشان می دهد که کیفیت ساخت این قفل ها بی نظیر است. خرید اینترنتی 5 مدل محبوب قفل دیجیتال برای شما فراهم شده است.

چشمی دیجیتال

قفل دیجیتال سامسونگ

برند سامسونگ برای بسیاری از افراد آشنا است و این برند نیز توانسته در لیست 5 مدل محبوب قفل دیجیتال در سال 1400 قرار بگیرد. برند سامسونگ در زمینه خدمات امنیتی و اتوماسیون های هوشمند بسیار عالی عمل کرده است. سیستم کنترل دسترسی در این قفل ها و سیستم های نظارت تصویری نیز به صورت خاصی ارائه شده است.

در هر قفل سامسونگ بیشترین تلاش و دقت در نظر گرفته شده است و قفل های دیجیتال سامسونگ سطح امنیت و راحتی بالایی دارند. این قفل ها هم به واسطه صفحه کنید و هم با کارت های دسترسی و اثر انگشت کار می کنند.

فناوری های پیشرفته در این قفل ها بسیار جالب است. مثلاً از سیستم باز کننده ضد هراس در آن استفاده شده است. سیستم هشدار تشخیص حمله نیز با دقت بالایی اجرا شده است. این مدل از فناوری ها دارای سنسور تشخیص آتش نیز هستند.

سامسونگ همه تلاش خود را می کند تا سطح امنیت منازل و محیط های اداری و تجاری را به صورت کاملاً حرفه ای اجرا کند. اینطور که مشخص است نظارت و کنترل دستگاه های هوشمند سامسونگ مورد تایید قرار گرفته است.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال میلره

در معرفی 5 مدل محبوب قفل دیجیتال، نوبت به برند میلره می رسد. این قفل از نظر کاربری آسان به صورت بی نظیر طراحی شده است و مورد پسند ایرانیان قرار گرفته است. وضعیت امنیت برای این قفل بی نظیر بوده و با درب های ایرانی نیز سازگاری بالایی دارد اما کیفیت مغزی قفل چندان راضی کننده به نظر نمی رسد و جا دارد که از مکانیزم های بهتری در آن استفاده شود.

قفل های دیجیتال میلره دارای کیفیت بی نظیر و نوآورانه هستند و به طور کلی اعتبار بالایی در اجرای این قفل ها دیده می شود. در این قفل ها از حسگر های اثر انگشت استفاده شده است. سیستم کدگذاری به صورت تصادفی و هوشمندانه در نظر گرفته شده اند و قابلیت نصب روی درب های آپارتمان را دارند. از سوی دیگر این قفل ها امکان تعریف روی کد ورود مهمان را خواهند داشت. دقت کنید که سیستم هشدار تعویض باتری در این قفل ها به صورت کاملاً اصولی اجرا شده است. شما می توانید این محصول را در مدل بندی های متنوعی خریداری کنید و از آن استفاده نمایید.

قفل هوشمند گیت من

برند گیت من یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید قفل های دیجیتالی است. این برند توانسته در لیست 5 مدل محبوب قفل هوشمند در سال 1400 قرار بگیرد و در ایران طرفداران زیادی دارد. شاید نتوان کیفیت این قفل ها را مانند سامسونگ در نظر گرفت اما رضایت از کیفیت مغزی این قفل ها بسیار بالا است و سطح امنیت خوبی دارد.

در طراحی این قفل ها از رویکرد مینیمالیستی استفاده شده است که با دکوراسیون مدرن در ایران سازگار است. این قفل ها به طور کلی دارای امکاناتی از قبیل شخصی سازی کد ورود، قفل کودک و همینطور سیستم های امنیتی ضد سرقت هستند. همینطور در این قفل ها از کد عبور و آپشن های مختلف استفاده شده است و به طور کلی منبع تغذیه و رویکرد ضد شوک نیز دار. این قفل ها از نظر سیستم امنیتی شرایط خوبی را شامل شده است.

گیت من یک مبتکر خلاق محسوب می شود و این موضوع سبب شده است که تولید قفل های دیجیتال توسط این شرکت با کیفیت بی نظیری همراه باشد.

قفل هوشمند گیت من

قفل دیجیتال اپیک

هر چقدر از کیفیت مغزی قفل اپیک بگوییم کم گفته ایم! دقت کنید که این قفل نیز در لیست 5 مدل محبوب قفل دیجیتال در دنیا قرار گرفته است و با اتوماسیون خانگی و فناوری های آی او تی کار می کند. این قفل ها به طور کلی از نظر کاربری نیز امتیاز خوبی کسب کرده اند. وضعیت امنیتی این برند تا حد زیادی مناسب است. هر یک از 5 مدل محبوب قفل دیجیتال در ایران بر اساس نوع درب منزل شما قابل اجرا هستند.

سوالات متداول خرید قفل دیجیتال

آیا قفل دیجیتال ضد آب است؟

برخی از مدل های قفل دیجیتال مثل ydm3168 ضد آب هستند.

آیا قفل های دیجیتالی ضد سرقت هستند؟

بله با وچود آپشن هایی مثل آلارم ضد سرقت و روش های دسترسی رمزی و کارتی و اثر انگشتی ورود سارقین امکان پذیر نیست.