دستگیره کارتی درب چوبی مکانیزم مشابهی با سایر دستگیره های کارتی دارد اما این دستگیره روی درب چوبی نصب می شود. این دستگیره به طور کلی قوی تری دستگیره هتلی در دنیا محسوب می شود. این دستگیره ها دارای گیربکس های مکانیکی مخصوصی هستند که برای درب های چوبی به خصوص درب های هتلی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگیره مورد نظر می تواند تا بیش از 2500 نیوتن را تحمل کند که به نوبه خود رقم بالایی است. این دستگیره به واسطه قطعات داخلی خود توانسته یکی از محصولات بسیار مشهور در دنیا باشد. بدنه دستگیره کارتی درب چوبی گاه از جنس زینک بوده که سبب می شود کیفیت بالایی داشته باشد.

طراحی دستگیره کارتی درب چوبی

بدنه بسیار مقاوم قفل کارتی درب چوبی با متریال فلزی سنگین از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. این دستگیره به طور کلی قدرت و استحکام بالایی در بازه زمانی طولانی از خود نشان می دهد. این دستگیره ها می توانند هم به صورت انلاین و هم به شکل آفلاین کار کند. اگر بخواهیم در مورد مشخصات دستگاه کارتی درب چوبی صحبت کنیم باید بگوییم که معمولاً در رنگ های طلایی و نقره ای طراحی می شود. وزن دستگیره ها نهایتاً 10 کیلوگرم اعلام شده است. از سوی دیگر قفلی که روی دستگیره اجرا شده است از نظر عمق و ارتفاع کاملاً استاندارد است. متریال دستگیره به صورت زینک بوده و کاربرد قابل قبولی دارد. قطعات برد دستگیره نیز ساخت ژاپن بهترین گزینه محسوب می شود و می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. به طور کلی فرکانس برد و نوع تکنولوژی در انواع دستگیره کارتی درب چوبی متفاوت ارزیابی شده است. سطح دسترسی دستگیره ها به شکل کاملاً اصولی بررسی شده و شاخص بندی های مخصوصی را در بر می گیرد.

دستگیره کارتی درب چوبی

تعداد کارت هایی که می توان برای دستگیره کارتی درب چوبی تعریف کرد نامحدود است. این دستگیره ها در صورت نیاز کاربران دارای کلید مکانیکی هستند. گزارش گیری تردد در این دستگیره ها 1000 بار اعلام شده است. از سوی دیگر سیستم مزاحم نشوید یا dnd نیز برای این دستگیره وجود دارد که بخش مهمی از آن محسوب می شود. دستگیره دارای مد عبور مخصوصی است. از سوی دیگر قابلیت برنامه ریزی برای تاریخ و ساعت مشخص نیز برای آن وجود دارد. در صورتی که میزان باتری کاهش یابد، هشدار لازم داده می شود. همینطور مکانیزم هایی برای هشدار استفاده از اثر انگشت و رمز و کارت اشتباه نیز ارزیابی شده است. در صورتی که درب باز مانده شود، هشدار لازم اعلام می شود.

قابلیت های دستگیره کارتی درب چوبی

دستگیره کارتی درب چوبی دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرما است به طوری که تا 98 درصد رطوبت را پوشش می دهد. منبع تغذیه داخلی برای این دستگیره ها نیز باتری قلمی است که شامل 4 عدد باتری 1.5 ولت خواهد بود. این دستگیره ها دارای قفل های شب بند هستند. دقت کنید که دستگیره های کارتی به طور کلی از نظر سبک اجرایی به شکل کاملاً اصولی طراحی شده اند. مثلاً این دستگیره ها علاوه بر اینکه روی درب های چوبی نصب می شوند، روی درب های ضد سرقت و مولتی لاک و ضد حریق نیز نصب می شوند. به طور کلی قطر درب از 3 سانتیمتر تا 1 متر اعلام شده است. این دستگیره ها قابلیت بی صدا کردن نیز دارند. از سوی دیگر کنترل دسترسی پرسنل پذیرش نیز برای آنها دیده می شود. در این دستگیره ها تکنولوژی آنلاین موبایلی وجود دارد اما برخی از مدل های به شکل آفلاین طراحی شده اند.

لوازم جانبی داخلی جعبه ها شامل ست پیچ و میله نصب و قفل بدنه هستند. همینطور فلزی برای چهارچوب آنها استفاده شده است. این دستگیره ها دارای توپی های مکانیکی به همراه دو عدد کلید مخصوص هستند. دستگیره های درب چوبی به طور کلی دارای گارانتی بوده و این موضوع بخش مهمی از کیفیت این دستگیره ها را شامل می شود.

دستگیره کارتی درب چوبی با بهترین متریال

امکانات آفلاین دستگیره کارتی درب چوبی

قطعات و برد و موتور دستگیره کارتی درب چوبی بسیار باکیفیت بوده و معمولاً از بهترین متریال های جهانی برای ساخت آنها استفاده شده است. تکنولوژی برد این دستگیره ها و کارت مایفر نیز در آنها متفاوت ارزیابی شده است. فاصله خواندن کارت تا 6 سانتی متر ارزیابی شده است. تعداد کارت قابل تعریف نیز یک میلیون کارت است. این دستگاه می تواند گزارش گیری از 1000 تردد اخیر را فراهم سازد. همینطور شرایط استفاده از کارت نامعتبر وجود نداشته و هشدار لازم اعلام می شود. این دستگیره ها دارای کلید مکانیکی در زمان اضطراری هستند.

سیستم مد عبور تردد آزاد بدون نیاز به کارت نیز بر اساس تعریف کاربر برای آنها وجود دارد. از سوی دیگر سیستم عدم دسترسی افراد در بازه زمانی خاص نیز به صورت بلاک مد اعلام شده است. شما می توانید مکانیزم استفاده یک بار مصرف برای پرسنل و یا خانه دارها را فراهم سازید. در صورتی که درب باز مانده باشد قطعاً هشدار لازم اعلام می شود. هشدار بسته شدن قفل شب بند نیز بخش مهمی از امکانات این دستگیره ها خواهد بود. منبع تغذیه دستگیره نیز قابل دسترسی است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

دستگیره کارتی درب

سوالات رایج

عمر عملکرد هر دوره باتری دستگیره کارتی درب چوبی چقدر است؟

معمولاً عمر باتری ها حدود 12 ماه اعلام می شود.

جریان ایستایی برای دستگیره کارتی درب چوبی چقدر است؟

جریان ایستایی برای این دستگیره کمتر از 10 میکرو آمپر ارزیابی شده است.

آیا دستگیره کارتی درب چوبی شرایط اتصال به سیستم های هوشمند آسانسور و پارکینگ را دارد؟

بله این موضوع بسته به نوع دستگیره امکان پذیر است.

جمع بندی

شما می توانید دستگیره کارتی درب چوبی را با پاور سوئیچ های تخصصی همگام نمایید. همینطور شرایط اتصال کارت اتاق به سیستم های خرید و فروش فروشگاهی Pos نیز وجود دارد و این مکانیزم برای کافی شاپ و استخر و … نیز در نظر گرفته می شود.

این دستگیره ها دارای نرم افزارهای تخصصی هتلی هستند و هوشمندسازی مخصوصی با لایسنس مادام العمر دارند. قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند اعلام و اطفا حریق نیز برای این دستگیره ها دیده می شود. شما با خرید دستگیره کارتی درب چوبی می توانید از طرح تخفیف نیز استفاده کنید.