شما می توانید قفل درب کارتی تشخیص چهره را در محیط های بیرونی نصب کنید اما از یاد نبرید که حتما باید نصب با سایبان صورت بگیرد. همینطور اجازه نصب دستگیره هوشمند تشخیص چهره برای محیط های داخلی نیز فراهم شده است. به طور کلی در حدود 6 هزار تردد با باتری پوشش داده می شود. این دستگیره ها دارای کلیدهای مکانیکی مخصوص نیز هستند. ریموت کنترل به کار رفته برای دستگیره به صورت اختیاری ارائه می شود. سرعت تشخیص چهره توسط این دستگیره ها در کمتر از یک ثانیه صورت می گیرد. همینطور صفحه لمسی برای آن در نظر گرفته شده است تا سایر آپشن ها نیز قابلیت اجرا داشته باشند.

ویژگی های قفل درب کارتی منزل

یکی از ویژگی های جالبی که قفل کارتی دارد این است که قابلیت روشن شدن دکمه ورود با صدا یا بدون صدا دارد. در واقع این مدل از قفل ها سبب می شوند که اگر شخصی غیر از شخص اصلی بخواهد وارد منزل یا شرکت شود، قفل به صدا در می آید و در نهایت به صورت کاملاً حرفه ای اعلام خطر می کند.

در مورد کارت مدل جدید قفل درب کارتی باید گفت که این بار از مکانیزم خاصی برای تولید کارت استفاده شده است. این مکانیزم به طور کلی سبب می شود تا کارت از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده باشد. دقت کنید که این کارت ها به صورت ضد آب و ضد آتش طراحی شده اند. یعنی خیس نمی شوند، رطوبت روی کیفیت کارتها تاثیری ندارد. حرارت سبب ذوب شدن یا سوختن کارت ها نمی شود. نوع قفل به کار برده شده نیز بسیار خاص است.

قفل کارتی

 این قفل ها از نظر سبک اجرایی بی نظیر هستند. به طور کلی قفل های درب کارتی   از هر نظر به شکل کاملاً ایده آل طراحی شده اند. دقت کنید که قفل های کارتی معمولاً به دو سبک اجرا می شود. سبک اول کشیدن کارت در شیار مخصوص است. این کارت ها پس از مدتی دچار ساییدگی می شوند. سری جدید قفل درب کارتی   با کارت های غیر متصل طراحی شده اند. یعنی فقط کارت را به بخش اصلی نزدیک می کنید. کد روی کارت بر اساس سیستم پردازش قفل، پردازش می شود.

این کارت ها قابلیت کپی شدن ندارند. در صورتی که کارت را گم کنید می توانید سریعاً آن را بسوزانید و از کارت جدید استفاده کنید. به این ترتیب قفل درب کارتی بهترین گزینه برای شرکت ها محسوب می شود.

یکی از ویژگی های مهم قفل درب کارتی این است که شرایط اتصال به تلفن همراه را دارند. یعنی شما می توانید سیستم هشدار ورود و خروج را روی قفل اجرا کنید و در تلفن همراه خود مشاهده نمایید. یک موضوع پر اهمیت دیگر که باید بدانید این است که کنترل ورود و خروج توسط این قفل ها به بهترین نحو صورت می گیرد. قفل ها به صورت خودکار طراحی شده اند. قفل های خودکار از نظر سبک اجرایی خاص و متنوع هستند. یعنی اگر یادتان رفت که درب را قفل کنید پس از زمان مشخصی درب به صورت اتوماتیک قفل می شود. این موضوع سبب می شود که خیالتان از بابت امنیت محل زندگی کاملاً جمع باشد.

مشخصات فنی قفل درب کارتی

ابعاد قفل درب کارتی معمولاً استاندارد در نظر گرفته می شود. این قفل ها هم روی درب های چوبی و هم درب های فلزی اجرا می شود. در زمان خرید قفل درب کارتی   در ابتدا بهتر است که قطر درب شما مشخص شده باشد و سپس مدل مورد نظر را انتخاب کنید. معمولاً وزن این قفل ها کمتر از 5 کیلوگرم است یعنی نمی توان آنها را در لیست قفل های سنگین وزن قرار داد اما به هر حال نیاز به پیچ و مهره برای اجرا دارند.

نحوه باز شدن درب توسط قفل درب کارتی   به واسطه کارت های مخصوص صورت می گیرد که کارت های rfid بهترین گزینه محسوب می شوند. جنس بدنه این قفل ها بسیار خاص است یعنی نوع بدنه قفل به صورتی است که شما می توانید با خیال راحت آن را نصب کنید چون نه دچار شکستگی می شود و نه زنگ می زند.

قفل کارتی درب

قفل الکترونیکی کمدی کارتی

این سبک از قفل الکترونیکی کمدی بیشتر برای باشگاه ها و استخرها استفاده می شوند. دقت کنید که این قفل ها به طور کلی از نظر سبک اجرایی بسیار خاص و قابل قبول سنجیده شده اند. قفل های الکترونیکی کمدی کارتی هم دارای کارت های متصل بوده و هم کارت های غیر تماسی دارند. کارت های غیر تماسی بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی می شوند. دقت کنید که این کارت ها به طور کلی از نظر کیفیت به نسبت مدل های تمایسی بسیار عالی تر هستند. یعنی کارت دوام بیشتری داشته و سبب می شود که بتوانید از آن برای مدت طولانی تری استفاده کنید. قفل الکترونیکی کمدی کارتی برای شرکت ها نیز استفاده می شود. هر کارمند کارت مخصوص کمد خود را دارد. معمولاً مدل های کارتی در منزل کمتر استفاده می شود. دقت کنید که این سبک از کارت ها به طور کلی دارای مکانیزم خاصی بوده و بدون کارت به هیچ عنوان درب باز نمی شود.

بررسی انلاین وضعیت منزل با قفل درب کارتی

یکی از مهمترین مزایای هوشمندسازی ساختمان با قفل دیجیتال این است که شما در هر لحظه و در هر مکانی می توانید موقعیت ساختمان را بسنجید. دقت داشته باشید که به طور کلی قفل دیجیتال از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده است. قفل های دیجیتال به صورتی طراحی شده اند که کارایی بهتری داشته باشند. یک نکته بسیار مهم دیگر این است که بررسی وضعیت منزل به واسطه قفل دیجیتال می تواند کاملاً آنلاین صورت بگیرد. برخی از قفل ها دارای دوربین هستند. یعنی سارق یا شخص غریبه ای که پشت درب شما می ایستد و یا قصد ورود به منزل شما را دارد توسط دوربین ها رصد می شود. در همان لحظه آلارم مورد نظر به تلفن همراه شما اعلام می شود.

جلوگیری از سرقت منزل با قفل کارتی

 این آلارم نشان می دهد که وضعیت منزل شما در خطر است و سیستم های امنیتی آغاز به کار می کنند. به این ترتیب به سادگی متوجه خواهید شد که باید چه تصمیمی بگیرید. این مدل از قفل های دیجیتال که به واسطه یک اپ مخصوص کار می کنند به تلفن همراه شما وصل می شوند. دقت داشته باشید که در این صورت می توانید بهترین تصمیم را برای قفل بگیرید. یک نکته مهم دیگر این است که قفل های دیجیتالی که به تلفن همراه وصل می شوند معمولاً دارای مکانیزم امنیتی قدرتمندتری هستند. این قفل ها وابسته به سبک اجرایی خود دسته بندی می شوند. هر دسته نیز در شرایط خاصی قرار می گیرد. قفل های دیجیتال می بایست بر اساس نوع و مدل بندی که دارند خریداری شوند.