با خرید قفل الکترونیکی خانه و محل کار خود را با یک ابزار مجلل و قابل اعتماد تزئین کنید و با ثبت اثر انگشت، نیاز به داشتن کلید برای همکاران و خانواده خود را از بین ببرید. قفل الکترونیکی درب یک قفل دیجیتالی مطمئن برای استفاده در ادارات، مغازه ها و هتل ها و حتی آپارتمان ها است. اگر فرزند شما کلید خود را گم کند یا در خانه جا بگذارد نگران نباشید چرا که با قفل الکترونیکی، همیشه کلید را همراه خود دارید. مهمترین ویژگی های قفل درب دیجیتال شامل امنیت بسیار بالا، افزایش زیبایی و دسترسی های آسان می باشد.

قفل الکترونیکی درب

انواع قفل الکترونیکی درب

قفل های الکترونیکی درب ها را می توان در انواع مختلفی استفاده کرد. این مدل ها شامل قفل اثر انگشتی درب، قفل رمزی و قفل کارتی درب هستند.

قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی نوعی قفل الکترونیکی در است که با اثر انگشت شناسایی شده به آن باز می شود. قفل های اثر انگشتی معمولاً همراه با کارت یا رمز عبور ارائه می شوند. همچنین یک کلید مکانیکی در کنار آن ها به شما داده می شود تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. مهمترین ویژگی قفل های اثر انگشتی سرعت کار بالا، امنیت و نفوذ ناپذیری آنها است.

قفل الکترونیکی رمزی

قفل های رمزگذاری شده درها با کد 3-12 رقمی باز می شوند که برای هر قفل کاملاً منحصر به فرد است و توسط صاحب آن تعیین می شود. اگر رمز عبور این نوع قفل ها را فراموش کردید، می توانید از کلید مکانیکی اضطراری استفاده کنید. این مدل از قفل الکترونیکی درب معمولاً در ادارات، موسسات، شرکت های خصوصی و دفاتر استفاده می شوند. اخیراً از قفل های رمزنگاری شده برای خانه ها نیز استفاده می شود.

قفل کارتی

قفل کارتی دارای 50-100 عدد کارت است که برای مشاغل بزرگ و درهای املاک عمومی بسیار مناسب است. این قفل ها معمولاً ترکیبی از اثر انگشت و رمز عبور هم هستند و قفل هایی که فقط یک کارت دارند برای هتل ها مناسب تر خواهند بود. قفل های کارتی، مانند سایر مدل های قفل الکترونیکی، دارای کلید مکانیکی برای استفاده در مواقع اضطراری هستند.

قفل دیجیتال زیمنس

انواع برندهای محبوب قفل الکترونیکی

برند سامسونگ

قطعا همه ما مارک معروف سامسونگ را می شناسیم. علاوه بر تولید محصولات دیگر این شرکت چندین سال است که قفل های الکترونیکی سامسونگ را تولید و به بازار عرضه می کند. یکی از مزایای محصولات این برند این است که در یک خانه هوشمند می توانید سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ مانند دوربین های امنیتی را به قفل الکترونیکی متصل کرده و ورودی و خروجی ها را کنترل کنید. اما یکی از جنبه های منفی قفل الکترونیکی سامسونگ این است که مانند برخی از مارک های معروف دیگر که در زیر ارائه می دهیم ، فقط در قفل دیجیتال به صورت حرفه ای کار نمی کند و شاید اگر به دنبال برندی که فقط کار قفل الکترونیکی را دارند، برویم بهتر باشد.

قفل الکترونیکی

برند گیت من

یکی دیگر از مارک های شناخته شده در تولید قفل های الکترونیکی، گیت من است. این شرکت از رمزهای عبور و اثر انگشت برای قفل الکترونیکی خود استفاده می کند. رمز عبور به گونه ای انتخاب شده است که نمی توان آن را دستکاری کرد. یکی از اقدامات برند گیت من برای ایمن سازی ساختمان ترکیبی از رمز عبور و اثر انگشت برای باز کردن درب است. به این ترتیب می توانید رمز عبور و اثر انگشت برنامه را همزمان قفل کنید. اگر شخصی رمز عبور را رمزگذاری کند، نمی تواند کسی آن را جعل کند.

گیت من مانند سامسونگ از ویژگی های تابع خیالی برای قفل الکترونیکی خود استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های قفل الکترونیکی گیت من، قفل شدن خودکار درها پس از خروج است. اگر فراموشکار هستید، نگران بستن درب نباشید. این عملکرد برای افراد مسن مبتلا به فراموشی مناسب است.

از دیگر ویژگی های گیت من برای قفل الکترونیکی می توان به سیستم ضد سرقت ، شوک و سیستم اعلام حریق اشاره نمود. همچنین قبل از اتمام شارژ باتری به شما آلارم می دهد تا آن ها را تعویض نمایید.

برند یال

اگر به دنبال حداکثر انعطاف پذیری برای دسترسی به قفل یا اتصال بدون محدودیت به سیستم های هوشمند مختلف هستید، قفل الکترونیکی یال بهترین گزینه است. شما می توانید درب ورودی را با روش های مختلف دسترسی مانند رمز عبور ، کارت ، اثر انگشت ، تلفن همراه ، کلید مکانیکی اضطراری کنترل کنید. قفل یال با اکثر سیستم های هوشمند سازگار است و از این نظر یکی از بهترین مارک های موجود در بازار است.

قفل الکترونیکی یال

برند روک

قفل الکترونیکی روک محصولی است که با تنوع بالایی در بازار موجود است. اینها شامل قفل هوشمند، دستگره هوشمند ، دستگره دیجیتال ، قفل رمزدار ، قفل کارتی ، قفل الکترونیکی و غیره است. شاخص هایی که قیمت قفل الکترونیکی روک را تعیین می کنند، گزینه ها یا ویژگی هایی هستند که این محصول به کاربر ارائه می دهد. البته همان گزینه ها مشکوک هستند که روی قفل اصلی هستند یا نیاز به نصب تجهیزات و قطعات اضافی دارند که هزینه اضافی را به قفل تحمیل می کند. قفل روک دارای دو سری p  و h می باشد که قفل های سری p  دارای چشمی دیجیتال هم هستند.

سوالات متداول قفل الکترونیکی

آیا قفل الکترونیکی ضد هک است؟

بله با سیستم رمزگذاری که در قفل تعبیه شده است، امکان هک وجود ندارد.

قفل الکترونیکی مناسب چه نوع درب هایی است؟

بر روی انواع درب چوبی، ضد سرقت و فلزی قابل نصب است.