اکنون که تصمیم گرفتید ساختمان خود را هوشمند کنید، آیا زمان آن رسیده است که یک برند دستگاه هوشمند برای ساختمان خود انتخاب کنید؟ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که برندهای زیادی در زمینه این دستگاه وجود دارد، اما سوال اینجاست که کدام یک قابل اعتماد هستند؟ لازم نیست نگران باشید زیرا در ادامه به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

خوشبختانه برندهای معتبری وجود دارند که می توانند در زمینه تجهیزات ساختمانی هوشمند به شما کمک کنند و نیازهای شما را تا حدودی برطرف کنند. ابزارهای این برندها با وجود تفاوت در ظاهر و طراحی، ویژگی های مشترکی دارند. در زیر می خواهیم شما را با بهترین و مورد اعتمادترین برندهای دنیا در زمینه تجهیزات ساختمان هوشمند آشنا کنیم تا با اطمینان تصمیم بگیرید که کدام یک از این برندها با نیازهای شما مطابقت دارد.

برند اشنایدر

اشنایدر یک برند فرانسوی است که ۱۸۰ سال پیش توسط برادران اشنایدر تاسیس شد. از زمانی که برند اشنایدر در سال 1836 فعالیت خود را در صنعت مهندسی و فولاد آغاز کرد، تا به امروز مسیر طولانی و موفقی را در پیش گرفته است. این برند چند سال پس از راه اندازی وارد بازار برق شد. در قرن بیستم، برند اشنایدر شرکت های مختلفی را تصاحب کرد و بیشتر روی صنعت برق تمرکز کرد. این برند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، از این رو اکثر مردم این برند را برندی قابل اعتماد و باکیفیت می دانند، زیرا برند اشنایدر همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت، عملکرد مناسب، ایمنی، پایداری و … ارائه دهد. بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان از عملکرد این برند راضی باشند.

برند اشنایدر چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

به طور کلی، برند اشنایدر در زمینه اتوماسیون دیجیتال و تجهیزات سیستم ساختمان هوشمند برای بازارهای مسکونی و تجاری فعالیت می کند. برخی از محصولاتی که این برند به مشتریان ارائه می دهد عبارتند از Schneider Dimmer، Touch Panel، M Button Smart Key و …

هدف اصلی برند اشنایدر چیست؟

هدف این برند ارائه خدمات ایمنی، پایداری و کیفیت کاری به مشتریان است و می توان گفت مهارت و تخصص قابل توجهی در صنعت تجهیزات ساختمانی هوشمند دارد. همچنین ماموریت و شعار این برند «تعهد به اهداف توسعه پایدار» است که به معنای تلاش برای محافظت از کره زمین از طریق خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد.

برند ABB

برند ABB که در بین مردم با نام ABB Asea Brown Boveri Ltd شناخته می شد، در سال 1988 با ادغام ASEA AB سوئد و BBC Brown Boveri Ltd از سوئیس که هر دو در اواخر دهه 1900 تاسیس شدند، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. مقر اصلی این برند. در اورلیکن در سوئیس است. نام تجاری ABB از چندین بخش مانند سیستم های قدرت، محصولات ولتاژ پایین، اتوماسیون فرآیند، محصولات قدرت، اتوماسیون و حرکت گسسته تشکیل شده است.

در حال حاضر برند ABB دارای 1000 شرکت در 140 کشور جهان است که همگی در زمینه هایی مانند اتوماسیون و تجهیزات کارخانه و سیستم های صنعتی فعال هستند. این برند به دلیل دستگاه های هوشمند با کیفیتی که به مصرف کنندگان ارائه می دهد در سراسر جهان شناخته شده است.

برند ABB چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

این برند یکی از بهترین برندهای مهندسی برق و اطلاعات ساختمان در سراسر جهان به شمار می رود که طیف وسیعی از محصولات و خدمات از جمله بهترین انتقال و توزیع برق را ارائه می دهد که باعث افزایش بهره وری در بخش های تجاری، سازمانی، صنعتی و غیره می شود. همچنین برند ABB محصولات متنوعی را در زمینه تجهیزات الکتریکی به مشتریان ارائه می دهد که برخی از محصولاتی که این برند در زمینه برق به مشتریان ارائه می دهد شامل کلید، مدارهای حفاظتی، کابل، انواع کلید و ترموستات می باشد. ، منابع تغذیه. ، سیستم های هوشمند و انواع کنترلرها. و… همینطور خواهد بود.

هدف اصلی برند ABB چیست؟

فعالیت اصلی برند ABB در زمینه برق و فناوری هوشمند می باشد. هدف اصلی این برند این است که به مشتریانی که در بخش های خدماتی و صنعتی کار می کنند اجازه دهد تا کار خود را بهبود بخشند و تا آنجا که ممکن است تأثیراتی را که باعث تخریب محیط زیست می شود کاهش دهند.

برند زیمنس

برند زیمنس اساساً یک برند آلمانی است که بیش از 170 سال است که در زمینه های انتقال نیرو، ساخت تاسیسات هوشمند، مهندسی و فناوری فعالیت می کند و از این رو به دستاوردهای بسیاری دست یافته است. این برند برای اولین بار در سال 1847 تاسیس شد و امروزه با استفاده از نوآوری ها و خدماتی که ارائه می دهد، موفق به بهبود زندگی مشتریان شده است.

بر اساس گزارش ها، برند زیمنس در سال 2013 تقریباً 362000 کارمند داشت. این کارگران از سراسر جهان در کارخانه های این برند کار می کردند. همچنین، این برند در حال حاضر حدود 290 کارخانه در سراسر جهان دارد. این برند یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان مصالح ساختمانی هوشمند به شمار می رود. بنابراین ممکن است هزینه ساخت آن هوشمند نسبتاً گران باشد اما با نگاهی به خدمات خوب ارائه شده به کاربران می توان گفت که کیفیت دستگاه ارزش آن را دارد.

زیمنس

برند زیمنس چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

تجهیزاتی که این برند به مشتریان ارائه می دهد شامل قفل دیجیتال ، سیستم های ارتباطی صنعتی برای شناسایی، سیستم های ساخت، سیستم های کنترل فرآیند، سیستم های کنترل اپراتور، سیستم های حسگر، منابع تغذیه و … می باشد.

هدف اصلی برند زیمنس چیست؟

برند زیمنس کار و دستاوردهای خود را بر روی یک اصل متمرکز می‌کند، «ابتکار برای زندگی». این بدان معناست که این برند همواره سعی خواهد کرد از بهترین مواد و آخرین تکنولوژی روز دنیا برای ساخت تجهیزات خود استفاده کند و بهترین تجهیزات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این نشان می دهد که برند زیمنس برای مشتریان، جامعه و کار خود ارزش قائل است. همچنین یکی دیگر از اهداف این برند فعالیت در صنایع بهداشتی، انرژی و سایر صنایع می باشد.

برند Breaker

برند بریکر در زمینه ساخت تاسیسات برقی با کیفیت، سیستم ها و تجهیزات ساختمان هوشمند فعال است. این برند در تلاش است تا بهترین امکانات و تجهیزات را برای جلب رضایت مشتریان خود فراهم کند. آزمایشگاه مرکزی برند بریکر تا حد امکان محصولات جدید را توسعه می دهد و از فناوری جدید برای ایجاد محصولات خود استفاده می کند. این برند برای اینکه بتواند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن تولید کند، با مشهورترین طراحان همکاری می کند و از یک فرآیند واحد برای ایجاد تجهیزات و محصولات استفاده نمی کند، بلکه تلاش می کند آنها را با فناوری ها و تکنیک های جدید متعادل کند.

بریکر

برند Breaker چه محصولاتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

برند Breaker از سال 1919 سوئیچ ها و سیستم های با کیفیت تولید می کند، این سیستم ها از کیفیت و طراحی بالایی برخوردار هستند که می توانند در برابر انواع آزمایش ها مقاومت کنند. به همین دلیل جوایز زیادی دریافت کردند. در حال حاضر سوئیچ ها و سیستم های این برند در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. وجه مشترک این سیستم ها و سوئیچ ها طراحی، کیفیت و دوام آنهاست.

هدف اصلی برند Breaker چیست؟

از آنجایی که رضایت مشتری هدف اصلی برند Breaker است، آنها سعی می کنند از پیشرفته ترین تکنولوژی و بهترین مواد برای ساخت وسایل خود استفاده کنند. در همین راستا برند Breaker در طول 50 سال گذشته توانسته جوایز زیادی را از آن خود کند و جوایز طراحی داخلی و بین المللی متعددی را از آن خود کند. افتخارات و جوایز زیادی که این برند دریافت کرده است باعث شده تا مشتریان به آن اعتماد کنند.

محصول بریکر چه ویژگی خاصی دارد که آن را از سایر برندها متمایز می کند؟

چیزی که برند بریکر را منحصر به فرد می کند این است که این برند اغلب تجهیزات خود را با توجه به تمایل مشتری به یک ملک منحصر به فرد طراحی و اجرا می کند، بنابراین کمتر کسی می تواند تجهیزاتی مشابه تجهیزات این برند را در بازار پیدا کند. در واقع می توان گفت اندازه اقلامی که سفارشی می شوند و اندازه محصولات کاملاً به اندازه محیط ملک شما بستگی دارد.

در انتخاب برند تجهیزات هوشمند چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

برای انتخاب یکی از این برندها برای هوشمندسازی ساختمان خود باید عوامل مختلفی مانند دوام تجهیزات، کارایی بالا، زیبایی، قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش و … را در نظر بگیرید. اما مسلماً مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید گارانتی و خدمات پس از فروش است، زیرا با گارانتی اضافی که این برند به شما می دهد، خرید دستگاه راحت تر است.

پس از دریافت گارانتی، ویژگی که بسیاری به آن توجه می کنند، قیمت دستگاه است. به طور کلی، ایجاد یک ساختمان هوشمند هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. بنابراین با توجه به قیمت تجهیزاتی که می خواهید خریداری کنید، می توانید بخشی از هزینه مورد نظر خود را کاهش دهید. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید ابتدا باید در مورد هر برند به دقت تحقیق کنید و سپس تصمیم بگیرید زیرا نیاز به تحلیل دقیق دارد.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کرده ایم تمام توصیه های لازم برای طراحی خلاقانه را به شما بگوییم و بهترین برندها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. در نهایت این شما هستید که با توجه به نیاز خود چه نوع محصولی را برای هوشمندسازی ساختمان خود انتخاب کنید، اما یادتان باشد در انتخاب نوع مورد نظر خود عجله نکنید، بلکه به تصمیم و تحقیق خود ادامه دهید.