فیلتر براساس قیمت:

قفل هتلی یا دستگیره هتلی کارتی یکی از بهترین محصولاتی است که برای هتل ها استفاده می شود. این دستگیره دارای امکانات منحصر به فردی است که می تواند روز به روز بیشتر شود و عملکرد قابل قبولی داشته باشد. به طور کلی اکثر هتل ها و استراحتگاه ها نیاز به قفل های کارتی دارند. این قفل ها را می توانید از راه دور و به واسطه تلفن همراه کنترل کنید.

در هتل های بزرگ مهمانان vip نیاز به نرم افزار مخصوص برای کنترل قفل هتلی دارند. این نرم افزارها می بایست پس از رزرو اتاق در هتل اجرا شود. دسترسی قفل به تلفن همراه به سادگی از راه دور ورود و خروج را مورد کنترل قرار می دهد. اینطور که مشخص است که در هتل های بزرگ مهمانان می بایست بتوانند سیستم قفل مکانیکی و معمولی را ارزیابی نمایند. هزینه های نگهداری بسیار پایین در این زمینه سبب می شود که دستگیره هوشمند هتلی بتواند با هزینه کم یک انتخاب کاملاً کاربردی محسوب شود. به طور کلی این قفل ها سریعترین و آسان تری روش برای دسترسی به اتاق مسافران محسوب می شود و سبب آرامش خاطر نیز خواهد شد. به طور کلی هزینه نگهداری و عمر این قفل ها در مجموع کمتر است.

قفل های دیجیتال هتلی راهکار آسانی برای راحتی مسافران هستند که برای ورود به اتاق در هتل استفاده می شوند. نرم افزارهای مخصوص قفل هتلی در این راستا عملکرد مخصوصی دارند.

قفل هتلی

مزایای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

مهمترین مزیت دستگیره هتلی دیجیتال کارتی این است که نیازی به کلید ندارد. این قفل ها سبب می شوند که امنیت بیشتر شود. در واقع سرقت نیز کاهش می یابد. با وجود قفل های کارتی rfid دیگر نیازی به حمل کردن دسته کلید ها نخواهد بود. از سوی دیگر می توانید یک سری محدودیت ها نیز برای زمان های خاص در نظر بگیرید. حتی شرایط به صورتی است که می توانید قابلیت فعال کردن از راه دور را نیز در نظر بگیرید. این موضوع را مدنظر قرار دهید که سیستم اجرای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی به مراتب به نسبت سایر بخش ها بیشتر در نظر گرفته شده است.

دستگیره هتلی دیجیتال کارتی برای هتلداران یک انتخاب عالی است. این قفل کارایی بالایی دارد. سطح ایمنی آن نیز زیاد است. در واقع سبب افزایش کیفیت پذیرش هتل می شود. همینطور رضایت مسافرین را نیز به همراه دارد. این مدل از قفل ها برای فضاهای شیک تر و جدیدتر مناسب هستند. اعتبار این قفل ها نیز بالا است.

دستگیره کارتی هتلی

ویژگی های مهم دستگیره هتلی دیجیتال کارتی

دستگیره هتلی دیجیتال کارتی به صورتی طراحی شده است که امکان گزارش و ثبت تمام ترددها از درب ورودی وجود دارد. این دستگیره ها مجهز به سیستم حفظ حریم خصوصی هستند. کلید قفل دیجیتال کارتی غیر قابل کپی هستند. این امر سبب می شود که افزایش امنیت قفل کارتی بیشتر شود. این قفل ها برای انواع آپارتمان های اداری و منازل مسکونی نیز استفاده می شود. این دستگیره ها شامل مغزی های الکترونیکی هستند و از استانداردهای امنیتی بالایی برای آنها استفاده شده است.

این مدل از دستگیره هتلی دیجیتال کارتی بر اساس زمان بندی های مخصوص اجرا شده است. دسترسی و تردد و محدودیت های متفاوت نیز برای این دستگیره ها ارزیابی می شود.

دستگیره هتلی

لزوم استفاده از دستگیره هتلی دیجیتال کارتی در هتل ها

به طور کلی کارت ها بسیار سبک وزن هستند. حجم کمی نیز اشغال می کنند. دسترسی کارت ها به مناطق مختلف به آسانی صورت می گیرد. این واقعیت سبب می شود که هیچ کد یا رمزی برای یادآوری نیاز نباشد. قفل های کارتی هوشمند از نظر امنیت بسیار عالی هستند. در واقع نیازی به تغییر قفل وجود ندارد. همه دسترسی هایی که مربوط به یک کارت گمشده است به سادگی حذف می شود. علاوه بر این سوابق دسترسی در هر کارت ذخیره می شود. کار پیگیری و تحقیقات نیز به طور دقیق ارزیابی می شود.

قفل های کارتی بر اساس سهولت در استفاده و امنیت مورد نظر به صورت قابل قبولی ارزیابی می شود. این دستگیره ها برای خانه های مدرن به درستی نصب شده اند.

قفل هتلی

سوالات متداول قفل هتلی

دستگیره هتلی دیجیتال کارتی به چه صورتی طراحی شده است؟

این دستگیره ها به صورتی هستند که وقتی کارت به دستگیره نزدیک می شود درب هتل باز می شود. دقت کنید که نوع کارت برای این دستگیره ها بسیار مهم است. به طور کلی دستگیره های هتلی از نظر طراحی می توانند شرایط مخصوص خود را داشته باشند. تکنولوژی به کار برده شده برای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی به صورتی طراحی شده است که می تواند برای مهمانان و مسافران بسیار عالی باشد. این قفل ها از نظر سبک اجرایی بسیار عالی هستند. دقت کنید که نوع تکنولوژی به کار رفته برای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی سبب می شود که کیفیت آن تضمین شود.

آیا حرارت شدید روی دستگیره هتلی دیجیتال کارتی تاثیر دارد؟

حرارت شدید و سایش از مواردی است که برای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی در نظر گرفته می شود. دقت کنید که این دستگیره ها بر اساس مدل و سبکی که دارند می توانند در برابر حرارت شدید بسیار مقاوم باشند.

نرم افزار قفل هتلی به چه صورت کار می کند؟

نرم افزار قفل هتلی دیجیتال سازگاری بالایی با گوشی های هوشمند آی او اس دارد. دقت کنید که نرم افزارهای خاصی برای دستگیره هتلی دیجیتال کارتی در نظر گرفته می شود. این نرم افزارها شرایط ورود و خروج مسافران به اتاق را فراهم می سازند. این نرم افزارها توسط سیستم های رایانه ای بررسی می شوند. مجموعه کامل از قفل های الکترونیکی و دیجیتال وجود دارد که تست مقاومت در برابر سایش روی آنها انجام شده است. به طور کلی درجه حرارت شدید در این زمینه بسیار ایده آل ارزیابی شده است.

قفل دیجیتال هتلینتیجه گیری

تکنولوژی که برای قفل هتلی و دستگیره هتلی دیجیتال کارتی در نظر گرفته می شود برای مدت زمان طولانی مناسب است. این تکنولوژی به صورتی است که حتی در برابر سرمایش بالا نیز می تواند عملکرد خوبی داشته باش. تکنولوژی های بلوتوث برای این دستگیره ها بسیار عالی در نظر گرفته شده است.

این دستگیره ها بر اساس شرایط اجرایی که دارند تنوع بالایی دارند که انتخاب را آسانتر می کنند.