امروزه وقتی صحبت از «دستگیره دیجیتال» می‌شود، به‌طور ناخودآگاه ذهن ما به سمت سوی «ابزار امنیتی» می‌رود. البته اگر شما مشتریان عزیز تا امروزه به این نتیجه نرسیده‌اید، قطعاً با خواندن این مقاله و یا با نصب دستگیره‌های دیجیتالی به پاسخ ما هم خواهید رسید. چرا که این دستگیره‌ها آن‌قدری از ویژگی فنی و امنیتی برخوردار هستند که هر شخصی را وادار به پذیرفتن این دیدگاه می‌کند. با این اوصاف در این گزارش به دنبال تفحص دستگیره دیجیتال هستیم.

 

دستگیره دیجیتال چیست؟

قطعاً از خود پرسیده‌اید، دستگیره دیجیتال چیست و به همین منظور در پی جستجو و واکاوی این دستگیره هستید. اما در کل دستگیره دیجیتال نوعی قفل الکترونیکی است که می‌توان از طریق رمز، کارت، اثرانگشت، ریموت و بلوتوث به آن دسترسی پیدا کرد.

همچنین دارای امکاناتی از جمله «تابع خیالی»، «آلارم‌های هشدار»، «قفل کودک»، «ضد هک»، «حریم خصوصی»، «قفل اتوماتیک» و «…» می‌باشند.

در اروپا، آمریکا و کم‌وبیش در آسیا مقبولیت پیدا کرده است. البته باید یادآوری کنم که امروزه شرکت‌های متعددی در سراسر جهان در حال ساخت و تولید این دستگیره‌ها می‌باشند که نقش چشم‌گیری در کاهش و افزایش کیفیت آن‌ها را دارند؛ بنابراین دستگیره هوشمند یا دیجیتال، یکی از تجهیزات نوین است که برای جلوگیری از سرقت، ناامنی، بی‌هنجاری و … ساخته شده است. به همین دلیل راه نفوذ به آن غیرممکن است.

با این اوصاف می‌توان گفت، این دستگیره‌ها بهترین نگهبان برای مناطق «مسکونی»، «تجاری» و «اداری» به حساب می‌آیند.

چرا که این دستگیره‌های هوشمند بهترین و قوی‌ترین مؤلفه برای تأمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز در جامعه پرتنش محسوب می‌شود. در صورتی که به دنبال خرید چنین دستگیره‌های دیجیتالی با هر هزینه‌ای هستید، با ما در تماس باشید.

قفل روکویژگی دستگیره دیجیتال

امروزه دستگیره هوشمند به‌عنوان یکی از وسایل ضروری و مهم برای هر خانه و اداره محسوب می‌شود. از این‌رو باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد تا نگاه و علاقه شما مشتریان عزیز را به خود جلب کنند.

در این گزارش به ویژگی دستگیره دیجیتال اشاره می‌شود که اگر مشتریان عزیز قصد خرید چنین دستگیره‌های را داشتند، آن‌ها را به‌صورت کم‌وبیش در دستور کار خود قرار دهند:

قفل کودک دستگیره دیجیتال

  • قفل کودک: مانع خروج کودکان ـ افراد مبتلا به آلزایمر و ورود افراد غیرمجاز به خانه می‌شود.
  • قفل اتوماتیک: با فعال‌سازی آن بعد از بسته شدن درب دستگیره دیجیتال به‌طور خودکار قفل می‌شود.
  • ورودی دوبل: در صورت فعال‌سازی نیاز به «کارت ـ رمز» یا «رمز ـ اثر انگشت» به‌صورت هم‌زمان الزامی است.
  • شب‌بند یا حریم شخصی: با فعال کردن این سیستم، هیچ‌کسی حق ورود نخواهد داشت، حتی افراد دارنده «کارت، رمز و اثر انگشت».
  • رمز تصادفی: قبل از واردکردن «رمز اصلی»، شما می‌توانید اعدادی را به‌صورت تصادفی وارد کنید تا کسانی که در کنار شما ایستاده نتوانند رمز ورود را حفظ کنند.
  • ریموت کنترل: شما می‌توانید از طریق ریموت باز و بسته شدن درب را کنترل نمایید.
  • آلارم‌های هشدار: در صورتی ضربه به قفل، وارد کردن رمز اشتباه و … سیستم آلارم به مدت یک دقیقه فعال می‌شود.

آلارم هشدار

  • ضد حریق: با توجه به حسگری که در این دستگیره به کار رفته است در صورت آتش‌سوزی آلارم هشدار به مدت یک دقیقه فعال می‌شود.

 

مزیت دستگیره دیجیتال

درسته که دستگیره‌های متعددی با کیفیت‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه شده‌اند؛ اما نباید فراموش کرد که همه این دستگیره‌ها از لحاظ ماندگاری، زیبایی، مقاومت، راحتی، برقراری امنیت و … برتری چشمگیری نسبت به دستگیره‌های معمولی را دارند.

بنابراین همه این دستگیره‌های هوشمند مزیت‌های برای مشتریان عزیز فراهم می‌کنند که دستگیره‌های معمولی قدرت و توان ارائه آن‌ها را ندارند. در ادامه با شناخت مزیت این دستگیره‌های دیجیتالی همراه ما باشید.

  • جلوگیری از دسترسی آسان سارقان و افراد غیرمجاز به محل مورد نظر (آپارتمان، مغازه و دفتر کار).
  • آسان کردن کنترل و ثبت ورود و خروج با کم‌ترین هزینه و کم‌ترین وقت.
  • جلوگیری از آتش‌سوزی گسترده، ورود سارقان و … با فعال شدن به‌موقع آلارم هشدار.
  • قابل نصب بر روی درب فلزی، چوبی، ضد سرقت، سکوریت.
  • فراهم کردن قابلیت اتصال به‌صورت بی‌سیم.
  • کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها
  • عطا کردن زیبایی ماندگار و مستمر.
  • مقاومت در مقابل ضربه و حرارت.
  • تضمین صد در صدی امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال.
  • محافظت از کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر.
  • و… .

قفل دیجیتال درب

در مجموع این مزیت‌ها نشان‌گر ارزش دستگیره دیجیتال برای شما مشتریان عزیز می‌باشد؛ بنابراین با یک تصمیم درست و به‌موقع این مزیت‌ها را به خانواده و همکاران خود هدیه دهید.

لازم به ذکر است اصلاً نگران هزینه نباشید، چراکه شرکت ما دستگیره‌های متعدد با قیمت مناسب (البته به‌صورت اورجینال) را روانه بازار کرده است. لذا منتظر تماس شما هستیم تا به‌ صورت استمرار و خدمات‌رسانی به‌موقع امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال شما را تضمین نماییم.

 

قیمت دستگیره دیجیتال

اگر بعضی وقت‌ها به ارزش یک ابزار ضروری و مهم مانند دستگیره دیجیتالی فکر شود، قطعاً قیمت آن برای ما در اولویت اول نخواهد بود.

ولی خب شرایط «آشفته بازار اقتصادی حال» باعث شده که اولویت اول همه مشتریان قیمت آن‌ها باشد. به همین خاطر شرکت ما شبانه‌روزی و به‌صورت مضاعف تلاش کرده تا دستگیره‌های باکیفیت و به‌صورت اورجینال را وارد و به بازار عرضه کند تا مشتریان گرامی بتوانند با هر هزینه‌ای دستگیره هوشمندی را انتخاب کنند که امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی برای آن‌ها به ارمغان آورد. برای قیمت دقیق این دستگیره‌ها برای ما پیغام بگذارید و یا با شماره‌های اعلام شده تماس حاصل فرمایید.