هر یک از قفل‌های دیجیتال شرکت بارمان، دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی می‌باشند که امنیت، آسایش و زیبایی را برای زندگی زیبایتان فراهم می‌آورند. با وجود مزایای قفل دیجیتال، دردسرهای استفاده از قفل‌های مکانیکی و قدیمی برای همیشه از بین می‌رود.

در واقع مزایای قفل دیجیتال تفاوت اساسی این نوع قفل‌ها با قفل‌های مکانیکی را برای ما نمایان می‌سازد. پس با دقت موارد زیر را مطالعه نمایید.

مزایای قفل دیجیتال

دسترسی بدون کلید به درب ورودی

یکی از اصلی‌ترین مزایای قفل دیجیتال، دسترسی امن، پیشرفته و بدون کلید به درب ورودی است که تمام دردسرهای استفاده از کلیدهای مکانیکی را برای همیشه از بین می‌برد و راحتی در رفت و آمد را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.

کلید شما رمز عبوری است که در امن‌ترین مکان یعنی ذهن شما قرار دارد. به عبارت دیگر با وارد کردن چند عدد دلخواه به راحتی می‌توانید درب ورودی را باز کنید.

کلید شما کارت‌های RFID می‌باشد که به راحتی در کیف پول یا مدارک قابل حمل می‌باشد.

کلید شما اثر انگشت شما است که همواره همراه شما است. تنها با قرار دادن انگشت خود می‌توانید به درب ورودی دسترسی پیدا کنید. به همین راحتی!

و تلفن همراه که به‌عنوان وسیله‌ای پر استفاده در زندگی امروزی، دسترسی راحت و امن را برای کاربران فراهم می‌آورد.

تمامی این روش‌های احراز هویت توسط سیستم‌های رمزگذاری پیشرفته محافظت می‌شوند به همین دلیل هک نمودن و دسترسی غیر‌مجاز به قفل‌های الکترونیک غیر‌ممکن می‌باشد.

تمامی این موارد زندگی راحت و هوشمند را به شما هدیه می‌کند.

قفل کارتیبدون نیاز به سیم‌کشی برق

بر خلاف بسیاری از قفل‌های برقی، قفل الکترونیکی نیازی به سیم‌کشی داخلی برق ندارد و انرژی خود را از طریق باتری‌های قلمی تامین می‌کند. بنابراین یکی دیگر از مزایای قفل دیجیتال، مصرف بهینه انرژی است که هزینه‌ها و مصرف بی‌رویه انرژی را کاهش می‌دهد.

بدنه بسیار مقاوم و عمر طولانی

آلیاژهای به کار رفته و مکانیزم باز و بسته کردن قفل الکترونیک به گونه‌ای است که مقاومت این نوع قفل‌ها را در برابر ضربه، شرایط بد آب و هوایی، دیلم و دریل افزایش می‌دهد. به همین دلیل عمر قفل‌های دیجیتال در مقایسه با قفل‌های مکانیکی بسیار بیشتر است و این می‌تواند هزینه‌های تعمیر و نگهداری قفل شما را کاهش دهد.

قفل اتوماتیک

شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد که پس از خروج از منزل، از بسته بودن درب اطمینان نداشته باشیم و این موضوع می‌تواند فکر ما را مشغول و نگرانی‌های زیادی برای ما به وجود آورد.

اما نگران نباشید با وجود قفل الکترونیک، این مشکل برای همیشه از بین می‌رود. مکانیزم قفل اتوماتیک یکی از مزایای قفل دیجیتال است که با وجود آن، استفاده از قفل‌های مکانیکی را برای همیشه به دست فراموشی می‌سپارد. در این مکانیزم درب ورودی پس از چند ثانیه به صورت خودکار قفل می‌شود.

مزایای قفل دیجیتالمزایای امنیتی قفل دیجیتال

این مدل قفل‌های دیجیتال دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند که امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را افزایش می‌دهند:

  • سیستم ضد سرقت: در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل الکترونیک، آلارم دستگاه به صدا در می‌آید.
  • سیستم ضد شوک: در صورت وارد کردن ولتاژ غیر‌مجاز به دستگاه، سیستم الکترونیکی قفل برای دقایقی از کار می‌افتد و آلارم قفل الکترونیک به صدا در می‌آید.
  • سیستم اعلام حریق: در صورت بروز آتش‌سوزی در محل، قفل به شما هشدار می‌دهد. همچنین برای تخلیه به موقع افراد داخل ساختمان، درب ورودی به صورت خودکار باز می‌شود...
  • مجهز به قفل کودک: با فعال کردن این مکانیزم، نگرانی بابت بیرون رفتن کودک دلبندتان برای همیشه از بین می‌رود. قفل کودک یکی از مزایای مهم قفل دیجیتال می‌باشد که نبود آن می‌تواند خطرات امنیتی بسیاری را برای شما به وجود آورد پس در هنگام خرید این محصولات به آن توجه بسیاری داشته باشید.
  • حریم خصوصی یا شب بند: با فعال کردن این مکانیزم امنیتی از داخل، دسترسی به درب ورودی حتی با داشتن پارامترهای دسترسی مجاز نیز غیر ممکن می‌باشد. در واقع سیستم حریم خصوصی، امنیت افراد داخل خانه را دو چندان می‌کند.

این سیستم‌های امنیتی یکی دیگر از مزایای قفل دیجیتال است که زندگی امن را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.

قفل دیجیتال یالطراحی زیبا و جذاب

یک‌دیگر از مزایای قفل‌های دیجیتال، طراحی بسیار زیبای آن‌ها می‌باشد که در کمتر قفل مکانیکی نظیر آن را مشاهده می‌کنید. همچنین تنوع رنگ قفل‌های الکترونیک، حس زیبایی شناسی فوق العاده‌ی را به هر نوع معماری می‌بخشد.

به ویژه نوع PULL-PUSH قفل‌های هوشمند که مانند آن در صنعت قفل وجود ندارد و قفل‌های دیجیتال کلاسیک که علاوه بر القای زیبایی و حس نوستالژی، امنیت و راحتی را نیز برای کاربران فراهم می‌کند.

تنها کافی است این محصولات را بر روی درب ورودی خانه یا محل کار خود نصب کنید تا به وضوح تفاوت را احساس نمایید.

کنترل از راه دور درب ورودی

یکی از جذاب‌ترین مزایای قفل دیجیتال، کنترل بی‌سیم آن و باز و بسته کردن درب از راه دور می‌باشد. شما می‌توانید با خرید تجهیزات هوشمند مانند کیت، ارتباط دهنده، VERA، Z-WAVE و … قفل الکترونیک را به ریموت کنترل و تلفن همراه متصل و درب ورودی را از راه دور کنترل نمایید.

فاصله کنترل قفل توسط ریموت و ارتباط بلوتوثی کمی محدود می‌باشد اما توسط ارتباط اینترنتی، از هر جای دنیا می توان قفل دیجیتال را کنترل کرد.

لذت زندگی با مزایای فوق العاده قفل دیجیتال

آیا با وجود این مزایای قفل دیجیتال هنوز هم در پی خرید و استفاده از قفل‌های مکانیکی هستید. با ما تماس بگیرید تا بهترین مدل‌های قفل الکترونیک را با قیمت‌های بسیار مناسب به شما معرفی نماییم.

هدف شرکت بارمان ارائه محصولات اورجینال با قیمت بسیار مناسب به شما مشتریان عزیز است تا در کنار خانواده زندگی امن و لذت بخشی را تجربه نمایید.