قیمت قفل هوشمند درب در سال های اخیر با یک سری تغییرات همراه بوده است. برخی از این قفل ها بسیار گران هستند و برخی تعرفه ارزان تری دارند. دقت داشته باشید که این قفل ها به طور کلی از نظر سطح عملکرد به شکل قابل قبولی ارزیابی می شود.

قیمت قفل هوشمند درب در سال جدید

وقتی صحبت از قیمت قفل هوشمند درب است در ابتدا باید کیفیت آن تایید شود. هرچه سطح کیفیت این قفل ها بیشتر باشد اثربخشی بهتری خواهد داشت. از یاد نبرید که به طور کلی قفل های هوشمند ساختاری مخصوص هستند. اما یک سری ویژگی های مهم وجود دارد که بر روی قیمت قفل هوشمند درب تاثیر می گذارد.

آیا قفل شما هوشمند است؟

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قفل هوشمند این است که به سیستم های هوشمند منزل متصل شوند. اتصال به خانه هوشمند به صورت بی سیم یا باسیم صورت می گیرد و این قفل ها از نظر سبک اجرایی عملکرد خاص خود را دارند. سیستم هوشمندسازی از طریق سیم یا بدون سیم روی تعرفه قفل شما تاثیر زیادی میگذارد بنابراین اتصال به سیستم هوشمندسازی بر اساس قیمت قفل هوشمند درب سنجیده می شود.

قفل هوشمند گیت من

قفل هوشمند درب

وضعیت کنترل از راه دور برای قفل اجرا شده است؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای قفل های هوشمند در نظر گرفته شده است اتصال به تلفن همراه است. در واقع اگر قفلی را انتخاب کنید که به تلفن همراه متصل می شود قطعاً هزینه آن کمی بیشتر خواهد بود پس دقت داشته باشید که اگر قفل شما بتواند وضعیت کنترل از راه دور داشته باشد می تواند روی هزینه نیز تاثیر بگذارد.

ویژگی های داخلی قفل دیجیتال

اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد قیمت قفل هوشمند درب به طور کلی بر اساس ویژگی های داخلی آن سنجیده می شود. یعنی قفلی که خریداری می کنید شاخص بندی مخصوص به خود را دارد. این قفل ها هم از نظر عملکردی شرایط خوبی دارند و هم به واسطه سبک اجرایی دسته بندی می شوند. از سوی دیگر قفل دیجیتال بر اساس مدلی که دارد قیمت گذاری می شود. مثلاً اگر قفل شما دارای امکانات بیشتری است یا به صورت اثر انگشتی و یا به شکل خاص دیگری کار می شود قطعاً هزینه ها بیشتر خواهد شد.

مثلاً برخی از قفل ها دارای سنسور مخصوص کودک هستند. این سنسور روی دستگیره داخلی قرار گرفته است و وقتی فعال می شود دستگیره از داخل غیر فعال شده و کودک شما نمی تواند قفل را باز کند. بررسی ها مشخص کرده است که قفل کودک از نظر سبک اجرایی و مدل بندی متفاوت ارزیابی شده است.

نبود قفل کودک در دستگیره امنیتی هوشمند درب خود نوعی ضعف است پس به طور کلی می تواند اثربخش باشد. دقت داشته باشید که این قفل ها از نظر سبک اجرایی به صورت خاصی در نظر گرفته می شوند.

قفل هوشمند یال

قیمت قفل هوشمند درب بر اساس برند

به هر حال وقتی یک محصول در بازار با قیمت های مختلفی عرضه می شود، برند سازنده نیز پر اهمیت است. قیمت دستگیره هوشمند بر اساس سبک های متنوعی که دارند مشخص می شوند. برخی از برندها بسیار گران قیمت هستند و برخی نیز از نظر قیمت ارزانتر ارزیابی می شوند. بسیاری از قفل ها وجود دارند که ساختاری قابل قبول خواهند داشت و از نظر تعرفه نیز مناسب هستند بنابراین نیاز به خرید قفل با برند بسیار مشهور و گران قیمت ندارید شما می توانید با هزینه کمتر شرایط بهتری را فراهم سازید.

ارزش خرید قیمت قفل هوشمند درب در برندهای مختلف

به طور کلی قفل برند یال از نظر کیفیت خرید شرایط خاص خود را دارد و یکی از بهترین انتخاب ها در چند سال اخیر شناخته شده است. برند یال به نوبه خود توانسته برای درب های داخلی و اتاق ها مناسب باشد. این قفل از نظر سبک اجرایی و ساختار وضعیت قابل قبولی دارد.

نکته مهم دیگری که شاید بهتر باشد در خصوص قیمت قفل هوشمند درب بدانید این است معمولاً نوع زبانه قفل و یراق آلات آن نیز روی قیمت تاثیر می گذارند. قفل یال بر اساس سطح امنیت بالا و کیفیت بی نظیر خود اجرا شده اند. قیمت قفل هوشمند درب برند ROOK به نسبت سایر برندها متفاوت است. برند روک بر اساس قابلیت های اجرایی که دارد دسته بندی می شود. قفل های تمام اتوماتیک روک آپشن های مختلفی دارند و به نسبت قفل های سری H از نظر قیمت نیز گرانتر هستند. از سوی دیگر قفل دستگیره اهرمی روک می توان جوابگوی نیاز شما باشد. این محصول به وای فای متصل می شود و شرایط برای کنترل تردد نیز دارد.

قفل روک

قیمت قفل الکترونیکی کلاسیک HBS

قیمت قفل های کلاسیک از برند C100 بر اساس رنگ کمی متفاوت است. مثلاً رنگ طلایی این قفل ها به نسبت سایر موارد گرانتر است. از سوی دیگری قفلی که دارای رمز و کارت و اثر انگشت است و یا به صورت خاصی اجرا می شود دسته بندی مخصوص خو را دارد و البته که تجربه استفاده مدرن از آن وجود دارد.

سوالات متداول درباره قفل هوشمند

آیا مصرف انرژی روی قیمت قفل هوشمند درب تاثیر می گذارد؟

بله! به طور کلی در قفل های دیجیتال 4 عدد باتری قلمی AA استفاده شده است. این قفل ها هم مصرف کمی دارند و هم دوامشان نهایتاً یک سال است و به طور کلی گزینه خوبی محسوب می شود. اما اگر بخواهید بودجه بیشتری برای قفل هوشمند درب پرداخت کنید می توانید از نظر مصرف انرژی انتخاب بهتری داشته باشد.

چرا گاهی قیمت قفل هوشمند درب بسیار ارزان است؟

مثلاً قفل های هوشمند برند میلر در بازار تعرفه ارزانی دارند اما این موضوع را در نظر بگیرید که کیفیت این قفل ها چندان مناسب نبوده و به طور کلی پیشنهاد نمی شود. خرید محصولاتی که قیمت بسیار ارزانی دارد به نسبت سایر محصولات متفاوت بوده و موقعیت خرید این محصولات نیز متفاوت خواهد بود. ارزش خرید این برند پایین بوده و به طور کلی میزان کارایی و خرابی آن نیز کم است.