قفل کارتی کمد از انواع قفل دیجیتال با دسترسی کارت و رمز می باشد. قفل کارتی کمد را می توانید در اماکن عمومی مانند استخر، باشگاه های ورزشی و دارای لاکر ببینید. قفل کارتی را علاوه بر کمد می توانید داخل هتل ها نیز ببینید. همچنین به قفل های دیجیتال درب های ضد سرقت که دسترسی رمز و کارت دارند نیز قفل کارتی گویند. از دلایل استفاده از قفل کمدی زیبایی و راحتی استفاده کاربر می باشد. این لاکرها از طریق انواع مختلف تگ های rfid امکان باز کردن را دارد. فرض کنید به یک استخر می روید و وسایل خود را داخل کمد می گذارید. در این شرایط اگر قفل های معمولی دارای کلید را ببینید علاوه بر اینکه زیبایی کمدها زیر سؤال می رود. حمل و احتمال گم شدن کلیدها برای کاربران قطعاً خوشایند نخواهد بود. در این مقاله علاوه بر ارائه ویژگی های قفل کمدی به توضیح سایر قفل های کارتی می پردازیم.

کارکرد قفل کمدی

قفل کارتی کمدی دارای یک دسترسی ادمین برای مدیر باشگاه و یا مجموعه ورزشی است. در این صورت اگر کارتی به هر دلیلی گم شود با دسترسی ادمین امکان باز کردن آن کمد وجود دارد. به طور کلی این قفل ها روی انواع درب از جمله چوبی، mdf و فلزی قابل نصب می باشد. همچنین به دلیل استفاده این قفل کارتی در استخرها نسبت به رطوبت مقاومت دارند. در صورت گم شدن یکی از تگ های rfid کافیست مجدداً کارت جدید تعریف شود تا قبلی به طور خودکار غیرفعال شود. برخی از انواع قفل های کمدی منبع تغذیه اضطراری دارند که در صورت نیاز می توانید قفل کارتی را از بیرون موقتاً شارژ کنید. در قفل کمدی می توانید رمز ادمین و یا یکبار مصرف برای کاربران با توجه به سطوح استفاده تعریف نمایید. مثلاً برای اعضای vip از رمز ادمین استفاده نمایید.

قفل دیجیتال گیت من

قفل هتلی

قفل کارتی هتلی نیز دارای دسترسی کارت است و معمولاً از دستگیره اهرمی در آن استفاده می شود. این نوع قفل دیجیتال دارای دو مدل کارت های rfid و کارت های insert است. که در صورت استفاده از کارت های rfid عمر قفل هوشمند کارتی بیشتر است. قیمت خرید قفل کارتی هتلی نسبت به دستگیره های معمولی بالاتر است اما هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها در طولانی مدت بسیار کمتر است. این قفل ها دارای اپلیکیشن جهت ثبت آمار ترددها است. هچنین می توانید کارت مهمانان مختلف را بر اساس درجه بندی تعریف نمایید. به طور مثال با کارت مهمان vip وارد رستوران شوید. این قفل ها دارای آپشن حریم خصوصی جهت قفل کردن از داخل و غیر فعال شدن سایر دسترسی ها از بیرون می باشد. این قابلیت امنیت مهمانان هتل را دوچندان می کند.

قفل دیجیتال کارتی

به قفل های دیجیتالی که دسترسی کارتی دارند نیز قفل کارتی گویند. این دستگیره ها انواع مختلف اهرمی، پول و پوش و تمام اتوماتیک دارند. دستگیره دیجیتال یک کالای امنیتی و جایگزین مناسبی برای دستگیره های معمولی می باشد. قفل کارتی قابلیت های متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به گزارشگیری اشاره کرد. گزارشگیری امکان ثبت ترددهای کاربران عادی و اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی آن هاست. همچنین قابلیت هایی مثل قفل کودک، قفل اتوماتیک، اتصال به خانه هوشمند، اتصال به ریموت و آیفون و … از دیگر مزیت های قفل هوشمند است. چشمی دیجیتال آنلاین در یک قفل هوشمند به شناسایی افرادی که زنگ را به صدا در می آورند کمک می کند.

قفل دیجیتال اتوماتیک

قفل کارتی سامسونگ

قفل دیجیتال dr719 سامسونگ تنها دستگیره تمام اتوماتیک از این مجموعه است. کارکرد دستگیره های تمام اتوماتیک به این صورت است که برای باز کردن قفل نیازی به استفاده از آن ندارید. این قفل کارتی دارای دسترسی های فول آپشن است و قفل اتوماتیک دارد. این دستگیره به ریموت و خانه هوشمند متصل می شود و از طریق کنترلر این سیستم امکان باز کردن آن وجود دارد. قفل فول آپشن dp728 از نوع دستگیره پول و پوش سامسونگ است که دسترسی های فول آپشن دارد. این قفل پرطرفدار دارای آپشن نمایش تصادفی اعداد جهت ورود رمز است. همچنین سیستم ir در قفل های سامسونگ از طریق مادون قرمز در تاریکی کمک به وارد کردن رمز می کند. از نقاط ضعف قفل های هوشمند این مجموعه می توان به عدم امکان گزارشگیری اشاره کرد.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال یال

قفل دیجیتال 3168 یال تنها قفل ضد آب در بازار ایران است. این قفل را می توانید در مناطق شرجی شمال و جنوب ایران به راحتی استفاده کنید. از آپشن های این دستگیره هوشمند می توان به قفل کودک، قفل اتوماتیک، گزارشگیری و اتصال به خانه هوشمند اشاره کرد. همچنین امکان باز کردن درب از راه دور از هر جایی که هستید برای شما در قفل 3168 مقدور می باشد. قفل کارتی vulcan fr از قفل های لوکس برند یال است. این قفل دارای دستگیره پول و پوش و دسترسی های فول آپشن است که امکان ارائه گزارشگیری نیز دارد. اتصال به ریموت و آیفون تصویری برای باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل از دیگر ویژگی های قفل vulcan fr می باشد.

قفل دیجیتال بال

نکات مهم نصب قفل کارتی

در زمان نصب یک قفل کارتی حتماً تعداد کارت ها و کلیدها را طبق فاکتور از نصاب تحویل بگیرید. برای نصب قفل به اندازه هایی نیاز دارید که شامل ضخامت درب، بائوی درب و فاصله پایین ترین قسمت قفل تا پایین درب است. همچنین بعد از نصب از درست کار کردن زبانه ها اطمینان حاصل کنید. بعلاوه رگلاژ بودن درب و عدم ایجاد صداهای اضافی مهم است. از نصاب بخواهید برگه خدمات پس از فروش را مهر و امضا کند. پس از رفتن نصاب حتماً یکبار قفل را reset کنید تا دسترسی های او غیرفعال شود.

برای مشاهده محصولات در اینستاگرام شرکت بارمان کلیک نمایید.