در کشور کره جنوبی استفاده از قفل دیجیتال بسیار همه گیر است. جالب است بدانید در این بازار رقابتی، قفل دیجیتال GATEMAN (گیت‌من) از محبوبیت بیشتری نسبت به سامسونگ برخوردار است و این نشان دهنده کیفیت و نوآوری محصولات برند می‌باشد. گیت‌من نیز مانند یال بخش از گروه بزرگ و بین المللی ASSA ABLOY به حساب می‌آید که کیفیت بالای آن نشان دهنده این موضوع است.

این شرکت به سرعت در حال رشد و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تامین کننده دستگیره هوشمند در کره جنوبی و سایر نقاط جهان به ویژه ایالت متحده آمریکا و اروپا می‌باشد. دلیل این موضوع نیز ارائه محصولات با کیفیت با قیمت بسیار مناسب است. اخیرا این برند کره‌ای برای چهارمین بار از سال 2005 موفق به کسب جایزه “محصول برتر کره” شده است.

ویژگی منحصر به‌فرد محصولات گیت‌من که آن را از سایر برندهای دستگیره هوشمند متمایز نموده است، کیفیت تولید بسیار بالا و مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی مانند آب و هوای سرد و گرم، برف و باران، ضربه، شوک و … می‌باشد.

روش‌های دسترسی به مدل‌های مختلف قفل دیجیتال GATEMAN، شامل رمز (حداکثر 30 رمز منحصر به‌فرد و یک رمز مادر)، کارت (حداکثر 40 عدد کارت) و اثر انگشت (حداکثر 20 عدد اثر انگشت) می‌باشد. همچنین با اضافه نمودن ماژول‌های کیت بلوتوث یا Z-Wave می‌توان این محصولات را با سیستم‌های هوشمندسازی ادغام و آن‌ها را توسط تلفن همراه از راه دور کنترل نمود.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال GATEMAN نماد امنیت در جهان

به طور حتم قفل دیجیتال GATEMAN یکی از بهترین مدل‌های موجود در جهان می‌باشد. این موضوع تنها یک دلیل دارد و آن نیز امنیت بسیار بالای محصولات این برند است. شرکت گیت‌من بر امنیت قفل‌های خود بسیار تاکید دارد به همین دلیل آزمایشات دقیق امنیتی را به صورت چندباره بر روی قفل‌های خود انجام می‌دهد تا کوچک‌ترین ضعف امنیتی را کشف و رفع نماید.

برای این منظور این برند کره‌ای پارامترهای مختلفی را در محصولات خود در نظر گرفته است که باعث دو چندان شدن امنیت آن‌ها می‌شود. این پارامترها به شرح زیر می‌باشند:

بدنه بسیار مقاوم قفل دیجیتال GATEMAN

قفل دیجیتال GATEMAN به دلیل کیفیت بالای ساخت، تکنولوژی پیشرفته تولید و آلیاژهای مقاوم به کار رفته در آن، از مقاومت بالایی در مقابل ضربه، دیلم، برش، دریل و … برخوردار است. به همین دلیل دسترسی غیر‌مجاز به آن تقریبا غیر‌ممکن می‌باشد.

مغزی ضد سرقت

زبانه‌های مغزی قفل دیجیتال GATEMAN از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. این امر باعث می‌شود تا مقاومت بسیار زیادی در مقابل تخریب از خود نشان دهد. همچنین زبانه اکثر مدل‌های گیت‌من از نوع هوک می‌باشد که خاصیت ضد دیلم و برش دارند.

قفل رمزیآلارم هشدار

قفل دیجیتال GATEMAN مانند سایر برندهای بزرگ دنیا برای محافظت از کاربران و دور نگه داشتن تهدیدات خارجی از آلارم هشدار استفاده می‌کند تا نفوذ و دسترسی غیر‌مجاز به این نوع دستگیره هوشمند غیر‌ممکن شود. آلارم محصولات گیت‌من در مواقعی مانند ضربه به درب یا قفل، وارد کردن شوک الکتریکی بالا، تکرار اشتباه رمز عبوری و … به صدا در می‌آید.

قفل هوشمندقفل کودک

با فعال کردن این مکانیزم از داخل امکان، دستگیره داخلی از کار می‌افتد و به این ترتیب باز کردن درب توسط کودکان و حیوانات خانگی غیر‌ممکن می‌شود. همچنین این مکانیزم امنیت درب ورودی را دو چندان می‌نماید. بدون این ویژگی امنیتی به راحتی می‌توان دستگیره‌های هوشمند گران قیمت را نیز با ابزارهای ساده‌ای مانند تلق باز نمود. پس در هنگام خرید این محصولات حتما این ویژگی امنیتی را فروشنده بخواهید.

رمزدهی امنیتی

برند گیت‌من در طراحی این نوع دستگیره‌های هوشمند، حالت امنیتی را در نظر گرفته است که مانع از تشخیص رمز توسط افراد اطرافتان می‌شود. شما به راحتی می‌توانید قبل یا بعد از رمز اصلی تعدادی عدد به صورت دلخواه وارد کنید تا توالی این اعداد با رمز اصلی، تشخیص رمز را برای دیگران غیر‌ممکن نماید.

دسترسی بدون کلید به درب ورودی

قفل‌های دیجیتال GATEMAN از محدود مدل‌های موجود در بازار می‌باشد که که کاملا بدون کلید می‌باشند. در واقع این شرکت استفاده از کلیدهای مکانیکی را نوعی ضعف امنیتی به شمار می‌آورد که باعث کاهش امنیت دستگیره‌های هوشمند می‌شود.

قفل اثر انگشتیمجهز به حالت امنیتی

با قراردادن قفل دیجیتال GATEMAN در حالت امنیتی، انجام هرگونه تنظیمات مانند معرفی رمز، کارت یا اثر انگشت بدون وجود رمز ادمین یا مستر کد امکان پذیر نمی‌باشد. به دلیل اهمیت این رمز و ملاحظات امنیتی، رمز ادمین در اختیار صاحب خانه یا کسب و کار قرار می‌‌گیرد.

همچنین برای کنترل رفت و آمد موقت افرادی مانند خدمت‌کار و مهمانان می‌توان از رمز یک‌بار مصرف استفاده نمود. به محض استفاده، این رمز از حافظه دستگاه پاک می‌شود و دیگر نمی‌توان از رمز یک‌بار مصرف برای دسترسی به درب استفاده کرد.

کنترل ورود و خروج از راه دور

با خرید تجهیزات هوشمند و مجهز کردن قفل دیجیتال GATEMAN به این تجهیزات به راحتی می‌توان از هر جای دنیا ورود و خروج افراد مختلف را کنترل و ثبت کرد. به این ترتیب از راه دور می‌توانید مراقبت لازم را از درب ورودی خانه یا کسب و کار خود انجام دهید و از وضعیت ورود و خروج افراد مطلع شوید. همین موضوع امنیت درب ورودی را دوچندان می‌کند.

قفل گیت من

قیمت مناسب قفل‌های دیجیتال GATEMAN

تنوع بسیار بالای قفل‌های دیجیتال GATEMAN باعث شده است که این نوع دستگیره‌های هوشمند با هر نوع سلیقه و سطح در آمدی سازگار و از استقبال بی‌نظیری در ایران برخوردار باشد. شما می‌توانید محصولات مختلف گیت‌من را در سایت ما مشاهده کنید و پس از انتخاب مدل مورد نظر خود، جهت مشاوره خرید و آگاهی از قیمت‌ها، با کارشناسان فروش شرکت بارمان تماس بگیرد.  

انواع قفل‌های دیجیتال گیت من

قفل‌های برند گیت من هم از لحاظ تعداد دسترسی و هم از لحاظ تکنولوژی طراحی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. از نظر انواع دسترسی قفل WB360 دسترسی‌های کامل‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد که شامل رمز، کارت و اثر انگشت است. قفل A330 از برند گیت من دسترسی رمز و اثر انگشت را دارد که از لحاظ انواع دسترسی مشابه مدل WF20 است. در این میان مدل A20 از برند گیت من دارای دسترسی رمز و کارت می‌باشد. همچنین از لحاظ انواع طراحی قفل‌های گیت من به سه دسته دستگیره اهرمی، خلبانی (فشاری – کششی) و بدون دستگیره تقسیم می‌شوند.

مدل قفل هتلی E100 دارای دستگیره اهرمی است و مدل‌های A330 و WB360 هر دو نمونه‌هایی از طراحی دستگیری فشاری – کششی از برند گیت من هستند. مثال قفل دیجیتال بدون دستگیره گیت من مدل‌های A20 و WF20 که برای درهایی با بائوی کم و یا به‌عنوان محصول مکمل امنیتی در کنار هر نوع دستگیره‌ای کاربرد دارد.

قفل هوشمند گیت من

مزایای قفل‌های دیجیتال گیت من

در این بخش به شرح مزایای قفل دیجیتال برند گیت من پرداخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای قفل‌های هوشمند برند گیت من داشتن یک عدد رمز ادمین برای انجام کلیه تنظیمات است. به‌علاوه داشتن سیستم تابع خیالی جهت ورود رمز را دارد که این ویژگی به کاربر امکان ورود چند رقم قبل و یا بعد از رمز را می‌دهد که حدس رمز اصلی را برای دیگران بسیار سخت می‌کند. برای کنترل از راه دور در محل نصب قفل، محصولات برند گیت من امکان اتصال آپشنال به بلوتوث و یا ریموت را دارند.

همچنین امکان اتصال به آیفون هم به صورت اختیاری در این برند وجود دارد. برای باز کردن در از راه دور یعنی مکانی به غیر از محل نصب قفل به طور مثال باز کردن درب منزل از محل کار، امکان اتصال تلفن همراه شما از طریق سیم کارت به قفل دیجیتال وجود دارد. همچنین آیتم حریم خصوصی یا همان شب بند بر روی قفل‌های هوشمند برند گیت من وجود دارد. حریم خصوصی به شما امکان به‌وجود آوردن یک محیط خصوصی در محل کار و زندگی را می‌دهد.

قفل کودک، دکمه‌ای مکانیکی تعبیه شده در بخش زیرین دستگیره است که با فعال کردن آن دیگر هیچ نگرانی بابت خروج کودک و یا سالمندانی که در خانه تحت مراقبت شما هستند، نداشته باشید. کلیه قفل‌های برند گیت من دارای آلارم‌های هشدار امنیتی هستند که از جمله این‌ها می‌توان به سیستم هشدار ضد سرقت اشاره کرد. سیستمی که از هر گونه فشار و زوری به قفل جهت باز کردن درب جلوگیری می‌کند. همچنین با چند بار ورود رمز حدسی و اشتباه قفل شروع به کشیدن آژیر می‌کند. عملکرد آلارم ضد حریق توسط سنسور تشخیص حرارت روی قفل شکل می‌گیرد به طوری که با بالا رفتن دما صدای آژیر قفل بلند می‌شود.

قفل‌های دیجیتال برند گیت من از سیستم ضد شوک هم بی بهره نیستند. در صورت وارد کردن هر برق اضافی جهت خرابی قفل، موقتاً کارکرد مدار غیر فعال می‌شود و این اجازه را به سارقین نمی‌‌دهند. از دیگر مزایای قفل‌های هوشمند گیت من دارا بودن قفل اتوماتیک پس از بسته شدن درب است. به طوری که دیگر به راحتی در را می‌بندید و دیگر درباره قفل شدن آن تردیدی نخواهید داشت. چون پس از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود. امکان ارائه رمز یک‌بار مصرف در این نوع قفل به کاربر اجازه می‌دهد در زمان‌هایی که نیاز به دسترسی یک‌باره برای کسی مثل نظافتچی است از این آپشن استفاده نمایید.

قفل گیت من

قیمت قفل‌های دیجیتال گیت من

از عواملی که روی قیمت یک قفل دیجیتال تأثیرگذار هستند می‌توان به طراحی قفل، استحکام و آپشن‌هایی که به کاربر می‌دهد اشاره کرد. برخی از مدل‌های قفل‌های این برند در رنگ طلایی موجود می‌باشند که ظاهری فاخر و بسیار زیبا دارند. از نمونه‌های طلایی رنگ و فول آپشن برند گیت من می‌توان به مدل WB360 اشاره کرد که مبلغ حدودی آن 762 دلار است. مثال دیگر قفل هوشمند برند گیت من مدل A330 است که تقریباً 846 دلار است. مدل‌های بدون دستگیره این برند که به شب بند دیجیتال هم معروف‌اند مدلA20 با قیمت حدودی 377 دلار و مدل WF20 است که حدوداً 443 دلار می‌باشد.