شرکت KING LONG یک شرکت نوآورانه و حرفه‌ای در زمینه تحقیق، توسعه، ساخت و بازاریابی سخت افزارهای ساختمانی می‌باشد. در طی سالیان اخیر، شرکت KING LONG به شهرت خوبی در صنعت ساخت و ساز دست یافته است؛ به طوری که به‌عنوان یکی از بورس‌های شاخص در بورس معتبر SME شناخته می‌شود. این شرکت دارای بیش از 10000 کالای منحصر به‌فرد (شیرآلات، چشمی دیجیتال، وسایل ایمنی آتش‌نشانی و قفل دیجیتال کلاسیک و …) و بیش از 500 اختراع ثبت شده در داخل و خارج از کشور چین می‌باشد.

یکی از محصولات ساختمانی این برند، قفل دیجیتال کلاسیک C100 است که دارای طراحی نوآورانه، ظاهر زیبا، کیفیت ساخت عالی و خدمات بی نظیر می‌باشد که می‌تواند نیازهای مشتریان مختلف را تا حد زیادی برآورده نماید. این محصول در بازار ایران در سه رنگ طلایی، برنزی و زیتونی وجود دارد.

از ویژگی‌های منحصر به‌فرد C100 که آن را در کنار بزرگان صنعت قفل قرار می‌دهد، سیستم ثبت ورود و خروج می باشد که می‌تواند تا 200 ورود و خروج مختلف را ثبت نماید. همچنین طراحی این محصول زیبا ترکیبی از طرح‌های کلاسیک و خلاقانه است که حس زیبایی شناسی فوق العاده‌ای را به هر نوع معماری می‌بخشد. به دستگیره هوشمند C100 می‌توان 100 عدد رمز، کارت و اثر انگشت مختلف شناسایی کرد.

همچنین برای دسترسی به درب ورودی در مواقع اضطراری می‌توان از کلید مکانیکی استفاده نمود.

ویژگی‌های قفل دیجیتال کلاسیک

تنوع رنگ

hbsدر حال حاضر قفل دیجیتال کلاسیک HBS در بازار ایران در سه رنگ طلایی، زیتونی و مسی عرضه می‌شود. این تنوع رنگ دست شما را در انتخاب قفل متناسب با معماری ساختمانتان باز می‌گذارد.

بدنه بسیار مقاوم

بر خلاف بدنه قفل های هوشمند که از ترکیب آلیاژ و پلاستیک ساخته شده است، بدنه قفل‌های دیجیتال کلاسیک تماما از آلیاژهای سنگین و مقاوم مانند برنج می‌باشد. همین موضوع باعث بالاتر بودن قیمت قفل دیجیتال کلاسیک HBS نسبت به سایرها قفل‌ها می‌شود.

مغزی سه زبانه

HBS-C100

مغزی قفل دیجیتال کلاسیک HBS دارای سه زبانه از جنس فولاد ضد زنگ است که مقاومت آن را در برابر برش و ضربه افزایش می‌دهد. همچنین این مغزی دارای زبانه‌های مولتی می‌باشد که امکان نصب بر روی درب‌های ضد سرقت با قفل مرکزی (درب ضد سرقت چینی با زبانه‌های بالا و پایین) را فراهم می‌کند.

مغزی این نوع قفل الکترونیکی در دو نوع راست باز شو و چپ باز شو وجود دارد.

مجهز به شب بند

این مکانیزم امنیتی که به صورت جداگانه در مغزی الکترونیکی قفل عمل می‌کند، برای افزایش حریم خصوصی کاربر در نظر گرفته شده است. با فعال کردن شب بند دسترسی به قفل دیجیتال کلاسیک HBS حتی با داشتن پارامترهای دسترسی نیز غیر‌ممکن می‌باشد.

منبع تغذیه قفل دیجیتال کلاسیک HBS

شاید باورتان نشود ولی انرژی قفل دیجیتال کلاسیک HBS با این عظمت تنها با 4 عدد باتری قلمی AA تامین می‌شود که این نشان از مصرف بهینه این قفل هوشمند است. پیش از اتمام انرژی باتری‌ها نیز آلارم هشدار قفل به صدا در می‌آید. همچنین در صورت اتمام انرژی باتری‌ها نیز می‌توان از پایانه منبع تغذیه اضطراری برای تامین برق قفل الکترونیکی HBS استفاده کرد.

رمز ادمین

قفل دیجیتال کلاسیک HBS را می‌توان در حالت امنیتی قرار داد. به این ترتیب با معرفی رمز ادمین یا رمز مادر، از دسترسی افراد دیگر به تنظیمات قفل جلوگیری می‌شود. به عبارت دیگر راه اندازی مجدد قفل یا انجام هرگونه تنظیمات بدون وجود رمز مادر امکان پذیر نخواهد بود.

این حالت برای حفظ اطلاعات ذخیره شده کاربر بسیار موثر است. به همین دلیل همواره به مشتریان عزیز پیشنهاد می‌شود.

آلارم هشدار دسترسی غیر‌مجاز به قفل دیجیتال کلاسیک HBS

معمولا سارقان برای دسترسی به این نوع قفل ها از روش‌هایی مانند وارد نمودن شوک الکتریکی، وارد کردن رمز اشتباه به صورت مکرر، وارد نمودن ضربه به درب یا قفل و … استفاده می‌کنند.

شرکت HBS این موضوع را در طراحی قفل دیجیتال کلاسیک در نظر گرفته است و با قراردادن سیستم زنگ هشدار نفوذ غیر‌مجاز در طراحی این نوع قفل‌های الکترونیکی، از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند.

قفل دیجیتال کلاسیک (HBS)

ساخت کشور چین

چند سالی است به دلیل پر سود بودن بازار قفل هوشمند، کشور چین سرمایه گذاری گسترده‌ای را بر روی این بازار انجام داده است و هم اکنون تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده قفل دیجیتال شده است.

بسیاری از مشتریان کشور چین را با کیفیت پایین محصولات خود می‌شناسند اما شرکت بارمان بهترین محصولات چینی را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به همین منظور جهت تضمین اصالت و کیفیت کالا، شرکت بارمان این محصولات را نیز مانند سایر برندهای بزرگ مانند سامسونگ و یال تحت پوشش خود قرار می‌دهد و خدمات پس از فروش استثنایی (به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال) به مشتریان محترم خود در سراسر ایران ارائه می‌دهد.