قفل دیجیتال بارمان، نماد نو آوری و کیفیت در ایران

شرکت بارمان فعالیت خود را از سال 1390 با هدف واردات و توزیع انواع قفل دیجیتال آغاز و تاکنون با عرضه‌ی بهترین محصولات از معتبرترین برندهای اروپایی-آمریکایی، کره جنوبی و چین (قفل الکترونیکی یال، قفل الکترونیکی سامسونگ، قفل الکترونیکی کلاسیک و …) در سراسر ایران فعالیت می‌کند. در این مدت کوتاه، شرکت بارمان با کمک و همدلی تیم مجرب و متخصص خود و ارائه خدمات استثنایی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بخش دولتی و خصوصی کسب کند.

متخصصان فنی شرکت قفل دیجیتال بارمان کلیه مراحل آموزش، نصب، پشتیبانی و گارانتی محصولات را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار می‌دهند تا اطمینان، آسایش و راحتی مشتریان عزیز از خریدشان را فراهم نمایند.

سرمایه‌های اصلی شرکت بارمان شما مشتریان ارجمند می‌باشید که همواره با حمایت‌ها و استقبال همیشگی خود، این شرکت را در رسیدن به اهداف اصلی خود که همانا رضایت‌مندی کامل شما عزیزان است، یاری رسانده‌اید. سرمایه اصلی این شرکت، اعتماد شما عزیزان و خود شما سهامداران اصلی آن می‌باشید. 

شرکت بارمان 

زمینه فعالیت شرکت قفل دیجیتال بارمان

زمینه فعالیت شرکت قفل دیجیتال بارمان از زمان تهیه تا توزیع نهایی محصولات به شرح زیر می‌باشد:

واردات

واردات به صورت کاملا قانونی (مطابق با قوانین سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران)، همراه با برگه سبز از کشور‌های اصلی توزیع کننده قفل دیجیتال انجام می‌گیرد.

 

قفل دیجیتال سامسونگفروش

شرکت قفل دیجیتال بارمان محصولات خود را از طریق فروش حضوری در شرکت، حضور مستقیم کارشناسان فروش مجرب در پروژه‌های در حال ساخت یا از طریق نمایندگان و عاملان فروش در سراسر ایران در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

 

نصب

تمامی مراحل نصب و راه اندازی توسط کارشناسان مجرب این شرکت انجام می‌شود که سال‌ها تجربه در زمینه نصب دستگیره‌های هوشمند دارند.

 

خدمات پس از فروش

پس از نصب دستگیره های هوشمند، برگه گارانتی یا ضمانت نامه تعویض، توسط متخصصان نصب شرکت قفل دیجیتال بارمان، مهر و تایید می‌شود. در واقع این برگه، ضمانت نامه اجرایی یک‌ساله این شرکت به شما عزیزان می‌باشد که نشان دهنده اورجینال بودن و کیفیت بسیار بالای این محصولات است.

نوع قفل و کشور سازنده تفاوتی در ارائه این خدمات ایجاد نمی‌کند و تمام برندها حتی قفل‌های الکترونیکی چینی نیز تحت ضمانت نامه شرکت بارمان می‌باشد. برخلاف خیلی از شرکت‌ها که این نوع قفل‌ها را به خاطر کیفیت پایین از ضمانت خود خارج می‌نمایند.

قفل هوشمند

قیمت بسیار مناسب قفل‌های دیجیتال شرکت بارمان

نوساناتی که امروزه در بازار کشور وجود دارد در کنار تحریم‌های ظالمانه جهانی، باعث شده است که قیمت تمامی محصولات در بازار به شدت افزایش یابد؛ همین موضوع سبب شده است تا قدرت خرید مردم کاهش یابد و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر باشند. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت نیز وجود واسطه و دلال در بازار است.

شرکت قفل دیجیتال بارمان با در نظر گرفتن این موضوع و هم‌دردی با مشتریان عزیز، مدل‌های مختلف قفل دیجیتال و دستگیره‌های هوشمند را به طور مستقیم و از تولید کننده اصلی در کشورهای کره جنوبی، چین، ایتالیا و سوئد به دست مصرف کننده در جای جای ایران می‌رساند و باعث حذف اشخاص واسطه و دلال در این بین می‌شود.

همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت تمام شده برای محصولات این شرکت برای خریداران بسیار مناسب‌تر و کمتر از قیمت بازار باشد. به طوری که در کمتر شرکتی نظیر این قیمت‌ها مشاهده می‌شود.

شرکت بارمان آرزو دارد تا تمام مردم ایران به تکنولوژی‌های روز دنیا مانند قفل‌های الکترونیکی دسترسی کامل داشته باشند و در این راه تمام تلاش خود را خواهد نمود تا بهترین‌ها نصیب مردم عزیز ایران شود.

قفل دیجیتال

خدمات استثنایی شرکت قفل دیجیتال بارمان

شرکت قفل دیجیتال بارمان با علم به این‌که شبکه خدمات پس از فروش مناسب از پیش نیازهای موفقیت هر شرکتی محسوب می‌شود، همواره اهتمام ویژه‌ای به بهبود خدمات رسانی به مشتریان داشته است و با طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های پیشرفته و ارائه خدمات نوین و متمایز طبق استانداردهای جهانی در تمام زمینه‌ها، توانسته است به بهترین شرکت در ایران در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

خدماتی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام سال (حتی در روزهای تعطیل)، تحویل سریع قفل الکترونیکی خریداری شده، نصب با کیفیت با کم‌ترین هزینه و قیمت بسیار مناسب از جمله مواردی است که شرکت قفل دیجیتال بارمان را به یکی از شرکت‌های برتر در زمینه فروش دستگیره‌های هوشمند در ایران تبدیل نموده است.

 

پشتیبانی 24 ساعته شرکت قفل دیجیتال بارمان

شرکت قفل دیجیتال بارمان با در نظر گرفتن چندین خطوط ثابت برای ارائه خدمات و مشاوره غیر حضوری، بستری را فراهم آورده است تا هیچ یک از مشتریان پشت خطوط این شرکت قرار نگیرند و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن سوالات و مشکلات آن‌ها توسط مشاوران و کارشناسان زبده پاسخ داده شود.

همچنین این شرکت با در نظر گرفتن خطوط تلفن همراه برای کارشناسان فروش و پشتیبانی، ضمن تسهیل امور مشتریان، خدمات 24 ساعته در تمام ایام سال را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

قفل کارتی