فیلتر براساس قیمت:

چرایی طراحی و ساخت قفل هوشمند درب

همان‌طور که بارها و بارها اشاره شده است، انسان نیز نیازمند امنیت، آرامش و راحتی است. در طول تاریخ تا به حال قدم‌های بزرگ و پیوسته‌ای برای رسیدن به این سه مؤلفه برداشته است. به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها طراحی و ساخت قفل دیجیتال درب است. چون این قفل دیجیتالی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که نه‌تنها دسترسی به آن آسان و راحت است، بلکه امنیت ویژه‌ای به مشتریان عزیز هدیه داده است.

در مجموع قفل هوشمند برای حفظ و گسترش امنیت و آرامش مشتریان عزیز طراحی ساخته شده است. به همین منظور از آپشن‌هایی برخوردار است که فقط در راستای این مؤلفه‌ها بوده است.

از آن‌جایی که ما هم علاقه‌مند هستیم که اقشار جامعه ما از امنیت و آرامش برخوردار باشند، بهترین و برترین آن‌ها را با قیمت بسیار مناسب وارد و عرضه نموده‌ایم تا همه اقشار جامعه در کنار هم و با هم امنیت و آرامش داشته باشند. در صورتی که خواهان امنیت و آرامش صد در صدی هستید، می‌توانید با ما در تماس باشید یا برای ما پیغام بگذارید.

قفل هوشمند درب

مقایسه قفل درب هوشمند با قفل های قدیمی

همه ما قفل های قدیمی را به یاد داریم. این قفل ها از قدیم الایام وجود داشته و کارایی خوبی هم داشته اند اما این روزها باز کردن قفل های قدیمی بسیار ساده و آسان است و می توان گفت دیگر ایمنی خود را از دست داده اند.

قفل درب هوشمند قابل نصب بر روی گوشی همراه، ریموت و لپ تاپ می باشد. این نوع از مدل های قفل هوشمند به شکل منحصر به فردی دارای قابلیت شخصی سازی می باشند. این قفل ها توسط WIFI، بلوتوث، کارت، رمز شناسایی، اثر انگشت و در مواقع لزوم کلید مکانیکی اجازه باز شدن دارند که با فرستاده شدن سیگنال های امن و کلیدهای دیجیتالی که توسط برنامه نصب می شوند درب را برای شما می گشایند.    

با ورود قفل هوشمند درب امنیت و آسایش بیشتری فراهم شده است زیرا با گوشی هوشمند شخصی می توان به راحتی ورود و خروج ساختمان را کنترل کرد همچنین می توان سطح دسترسی اشخاص دیگر را تعریف کرد. در موارد مورد نیاز هم می توان به تاریخ ورود و خروج افراد توسط برنامه ای که نصب شده، مراجعه نمود. این قفل ها کلیدهای اختصاصی خود را دارند و می توان بر روی انواع درب چوبی، MDF، فلزی و غیره نصب کرد.

قفل دیجیتال

دلیل افزایش تقاضای قفل هوشمند

مؤلفه‌های متعددی وجود دارد که باعث شده همه ما به دنبال خرید قفل هوشمند باشیم. اما اگر بخواهیم به‌صورت ساده دلیل افزایش تقاضای قفل درب هوشمند را بررسی نماییم، می‌توان گفت طراحی و ساخت قفل هوشمند باعث شده که برای اولین‌بار مشتریان با خرید آن احساس امنیت و آرامش صد در صدی نمایند. به ‌آسانی و راحتی و با امنیت بسیار بالا به باز و بسته شدن قفل دسترسی داشته باشند.

به‌راحتی و بودن صرف زمان ورود و خروج را کنترل نمایند و موارد دیگری مانند آلارم هشدار، ضد هک، ضد حریق، قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، تابع خیالی و … زمینه تقاضای قفل دیجیتال افزایش پیدا کند. به طوری که در اروپا، امریکا و آسیای شرقی مقبولیت عام پیدا کرده است و در کشور ما هم دو برند سامسونگ و یال تقریباً به جایگاه نسبی رسیده است که مطمئنم به زودی در کشور ما هم مقبولیت عام پیدا خواهند کرد.

  • قفل درب هوشمند می تواند به سهولت جایگزین قفل های قدیمی شود
  • این قفل ها دارای آلارم های هشدار می باشند و ضریب امنیت آنها بسیار بالا است
  • امکان اتصال قفل هوشمند درب به موبایل و لپ تاپ وجود دارد
  • امکان اتصال به آیفون تصویری
  • امکان مراجعه به برنامه برای چک کردن تردد افراد همراه با ساعت و تاریخ
  • امکان کنترل رفت و آمدها حتی از مسافت بسیار دور و ایجاد محدودیت های رفت و آمد در مواقع لزوم و ضروری
  • علاوه بر حفظ امنیتی که اولین مزیت  دستگیره هوشمند است، زیبایی و لوکس بودن آن هم بسیار مهم است

قفل هوشمند

سیستم بیومتریک قفل هوشمند

به طور کلی شناساگری در قفل های اثر انگشتی بیومتریک وجود دارد که تصویر واقعی اثر انگشت شما را ذخیره نمی کند. در واقع یک سری نمایش ریاضی از آن را ذخیره سازی می کند. در این صورت حتی اگر یک هکر مخرب نیز به این نمایش ریاضی دسترسی داشته باشد نمیتواند عکس واقعی اثر انگشت را نشان دهد. داده های اثر انگشت به صورت کاملاً ایده آل رمزگذاری می شوند. دقت کنید که به طور کلی این روش ها سبب شده تا امنیت کار بسیار بیشتر شود و اثر بخشی بی نظیری داشته باشد. به این ترتی سرقت یک رمز عبور کاملاً متفاوت خواهد بود.

در واقع در قفل هوشمند اثر انگشتی بیومتریک حتی سیستم عامل دستگاه هم نمی تواند مستقیماً به داده های اثر انگشت دسترسی پیدا کند. به طور کلی این سیستم عامل ها دارای مکانیزم مشخصی هستند و برنامه های مخصوصی را شامل می شوند. فناوری های جدیدی نیز در قفل اثر انگشتی بیومتریک اجرا شده است.

دلیل استفاده از قفل هوشمند

علاوه بر موارد اشاره شده، می‌توان به چهار دلیل استفاده از قفل درب هوشمند اشاره کرد:

حذف هزینه اضافی:

همان‌طور که مطلع هستید قفل مکانیکی به‌صورت پیوسته هزینه اضافی برای مشتریان داشته است. به‌عنوان مصداق گم کردن کلید، کاربران را مجبور می‌کرد بلافاصله مغزی قفل را تعویض نماید و هزاران مشکل دیگر که فقط هزینه اضافی به همراه داشت. اما برعکس قفل دیجیتال از طریق قفل رمزی، قفل کارتی و قفل اثر انگشتی به شما امکان دسترسی می‌دهد که به هیچ‌وجه هزینه اضافی به همراه نخواهد داشت و جالبه بدانید که طول عمر بالایی دارند.

منبع تغذیه:

شاید خیلی‌ها فکر کنند که شارژ این قفل‌ها از کجا تأمین می‌شود؟ قفل هوشمند نیازی به سیم‌کشی برق ندارد و تنها با استفاده از 4 الی 8 عدد باتری قلمی AA به مدت یک سال برای شما کار می‌کند. لازم به ذکر است که برای سلامتی قفل به هیچ‌وجه از باتری شارژی استفاده نشود.

کنترل به‌وسیله تلفن همراه:

قفل‌های هوشمند و دیجیتال را می‌توان با سایر سیستم‌های خانه هوشمند متصل کرد. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود و با نصب نرم‌افزار مربوطه در هر زمان و مکانی که هستید قفل درب هوشمند خانه خود را کنترل کرده و حتی از راه دور باز و بسته نمایید.

تضمین امنیت و آرامش:

قفل هوشمند درب با داشتن امکاناتی مانند مغزی ضد سرقت و ضد دیلم و ویژگی‌های فنی مانند سیستم‌های امنیتی ضد سرقت، قفل اتوماتیک، قفل کودک و … امنیت و آرامش را برای کاربران تضمین می‌نماید. لازم به ذکر است در صورت اعمال زور و ضربه به قفل و یا وارد نمودن رمز، کارت و یا اثر انگشت اشتباه، سیستم قفل برای دقایقی از کار افتاده و آلارم هشدار آن فعال می‌شود.

قفل هوشمند درب

بهترین برندهای قفل هوشمند

از آن‌جایی که برندهای متعددی از قفل دیجیتال وارد بازار شده است، ممکن است مشتریان عزیز را نه‌تنها با شک و تردید روبرو نماید. بلکه آن‌ها را به انتخاب قفلی وادار کند که امنیت و آرامش را از آن‌ها سلب نماید. از این‌رو در ادامه مقاله ما به دو برند قفل درب هوشمند اشاره خواهیم نمود که تمام مدل‌های آن به‌صورت بلندمدت، امنیت و آرامش شما مشتریان عزیز را به ارمغان می‌آورد.

برند سامسونگ

در عصر کنونی شرکت سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده قفل‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود. ولی آنچه باعث شده این برند به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و پرفروش‌ترین برند در جهان تبدیل گردد، طراحی بسیار زیبای آن‌ها در کنار سیستم‌های امنیتی پیشرفته بوده است. از آپشن‌های بارز این برند می‌توان به سیستم ضد هک، سیستم ضد حریق، سیستم ضد سرقت، سیستم IR، قفل دوبل، بلوتوث، وای‌فای، قفل کودک، رمز ادمین و … اشاره کرد.

قفل هوشمند

قفل هوشمند درب

برند یال

یکی از قدیمی‌ترین شرکت تولید کننده قفل در جهان می‌باشد که در حال حاضر قفل هوشمند درب تولید می‌کند. می‌توان اذعان کرد قفل‌های تولید شده از سوی این برند مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم امنیتی می‌باشند. در مجموع این قفل از آپشن‌های منحصر به‌فردی مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، تابع خیالی، شب ‌بند، آلارم هشدار و … برخوردار است که باعث شده آن را در کنار سامسونگ بهترین گزینه برای محافظت از درب ورودی خانه و محل کار به حساب آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدل‌های سامسونگ و یال می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر گارانتی و مشاوره رایگان، به صورت 24 ساعته خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. بنابراین کافی است قفل درب هوشمند خود را از شرکت ما تهیه نمایید و برای یک عمر بدون هیچ اضطراب و ناامنی برای همیشه امنیت و آرامش داشته باشید.

قفل یال

نکات مهم در زمان خریدن قفل هوشمند درب

 توجه به نکات مهم در زمان خرید قفل هوشمند درب خانه بسیار حائز اهمیت است تا هزینه ای که بابت آن می پردازید مقرون به صرفه و مفید باشد. باید دقت نمایید که نیاز شما از نصب قفل هوشمند چیست؟ و چه انتظاراتی از آن دارید؟ زیرا همانگونه که میدانید قفل درب انواع مختلفی دارد که باید بر حسب نیاز انتخاب شود. در ادامه این مقاله به برخی نکات مهم اشاره خواهد شد.

1-ابتدا بدانید برای درب خانه شما چه نوع قفل دیجیتالی مناسب است. البته که بیشتر قفل ها برای انواع درب منازل قابل نصب میباشند اما مشخصات درب خانه را در زمان خرید به فروشنده توضیح دهید تا مناسب ترین نوع را به شما پیشنهاد دهد زیرا در غیراستاندارد امنیت قفل درب هوشمند را کاهش می دهد.

2-قفل الکترونیکی دارای ویژگی های متنوعی است. مثلا برخی از آنها دارای برنامه ثبت ورود و خروج هستند، بعضی از انواع آن از راه دور قابل کنترل می باشند و خلاصه ده ها امکانات دیگر که باعث بالا رفتن ضریب امنیت خواهد شد. شما باید بدانید چه امکاناتی از آن مورد نیاز شما می باشد تا براساس آن قفل مناسب را انتخاب کنید.

3-طول عمر قفل درب هوشمند خانه و زمان نگه داشتن برق پس از قطع برق ساختمان توسط قفل دیجیتال، برای پشتیبانی عملکرد و امنیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است

4-داشتن قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت و امواج وای فای

5-حتما اطمینان حاصل کنید که قفل هوشمند درب خانه انتخابی شما به سیستم اعلام هشدار مجهز باشد.

6- از نکات بسیار ویژه ای که توجه زیادی را می طلبد توجه به نکات ضعف خودتان است. شاید تعجب کنید اما باید در ادامه گفت که چنانچه شما کلید خانه را دائما در خانه، محل کار و ماشین جا می گذارید از قفل های کارتی استفاده نکنید زیرا احتمال فراموش کردن و جا گذاشتن آن هم وجود دارد. یا اگر موبایل شما همراه شما نیست از قفل هوشمندی که نیاز است تا توسط گوشی شما گشوده شود، دوری کنید.

خوب است که در زمان خرید قفل دیجیتال تمام دقت خود را به کار بگیرید تا در طولانی مدت از خرید خود رضایت کامل داشته باشید و تمام نیازهای شما را در جهت حفظ امنیت برآورده شود.

مشاهده فیلم قفل هوشمند