سوالات متداول قفل دیجیتال

پس از خرید هر یک از مدل‌های قفل دیجیتال، مشکلات و سوالات بسیاری در ذهن خریداران به وجود می‌آید که گاهی اوقات باعث سردرگمی آن‌ها می‌شود. شرکت بارمان با جمع‌آوری سوالات متداول قفل دیجیتال و پاسخ به آن‌ها، سعی نموده است تا حتی الامکان مشکلات شما را بر طرف نماید. البته لازم به ذکر است که روش‌های دیگری برای پاسخ به سوالات متداول و مشکلات شما عزیزان وجود دارد که ابتدا به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تماس با بخش پشتیبانی برای پاسخ به سوالات متداول قفل دیجیتال

FAQ-SERVICEبسیاری از شرکت‌ها برای پاسخگویی به مشتریان، خطوط تلفنی را در نظر گرفته‌اند تا خریداران برای رفع مشکلات و سوالات خود با کارشناسان آن شرکت تماس بگیرند.

شرکت بارمان نیز با در نظر گرفتن چندین خطوط ثابت برای ارائه خدمات و مشاوره غیر حضوری، بستری را فراهم آورده است تا هیچ یک از مشتریان پشت خطوط این شرکت قرار نگیرند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوالات آن‌ها توسط مشاوران و کارشناسان زبده پاسخ داده شود.

همچنین شرکت بارمان با در نظر گرفتن خطوط تلفن همراه که در اختیار کارشناسان پشتیبانی قرار می‌گیرد، ضمن تسهیل در تماس با متخصصان فنی، خدمات 24 ساعته را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

استفاده از دفترچه راهنما

استفاده از دفترچه راهنما

برندهای بزرگ قفل دیجیتال مانند یال و سامسونگ، دفترچه‌هایی را برای راه اندازی و تنظیمات قفل‌های دیجیتال در نظر گرفته‌اند. زبان ساده این دفترچه‌ها، کار را برای خریداران بسیار آسان نموده است به طوری که مشتریان بخش اعظمی از سوالات و مشکلات خود را به وسیله این دفترچه‌ها برطرف می‌نمایند.

شرکت بارمان توسط نیروهای متخصص خود این دفترچه‌ها را به زبان فارسی ترجمه نموده است تا مشکلی از بابت زبان این دفترچه‌ها برای خریداران به وجود نیاید.

استفاده از تجربه دیگران برای پاسخ به سوالات

یکی دیگر از روش‌های پاسخ به سوالات متداول، استفاده از تجربیات دیگران است که اکثر اوقات می‌تواند پاسخی به سوالات شما باشد. خریداران قفل دیجیتال به مرور با این محصولات به صورت کامل آشنا می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید از این افراد برای رفع مشکلات خود استفاده کنید.

اما یکی از روش‌های موثر و آسان برای رفع مشکلات، استفاده از سوالات متداول است که توسط متخصصان فنی شرکت‌ها تهیه می‌شود. شرکت بارمان نیز با کمک نیروهای فنی خود، سوالات متداول در زمینه قفل دیجیتال را جمع آوری و به آن‌ها پاسخ داده است.

امید است مشکلات و سوالات شما از طریق این صفحه برطرف شود؛ با این وجود می‌توانید از طریق پیام رسان زیر، سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده شود.

سوالات متداول درباره منبع تغذیه قفل‌های دیجیتال

سوالات متداول درباره منبع تغذیه قفل های دیجیتال

انرژی مورد نیاز قفل‌های هوشمند چگونه تامین می‌شود؟

انرژی مورد نیاز این نوع قفل‌ها از طریق 4 الی 8 عدد باتری قلمی AA و بدون نیاز به سیم‌کشی داخلی برق تامین می‌شود.

در صورت اتمام باتری‌ها و از کار افتادن قفل‌های الکترونیکی چه باید کرد؟

می‌توان از یک باتری کتابی 9 ولت برای تامین برق اضطراری قفل استفاده کرد. برای این منظور دو پایه بر روی بدنه خارجی قفل در نظر گرفته شده است که محل قرارگیری این باتری کتابی است. همچنین از کلیدهای اضطراری برای دسترسی به قفل الکترونیکی می‌توان استفاده کرد.

عمر مفید باتری‌ها در قفل الکترونیکی چه میزان است؟

در صورت استفاده استاندارد از قفل الکترونیکی (10 بار باز و بسته کردن درب در روز)، 4 عدد باتری AA، به مدت حداقل 10 ماه برای شما کار می‌کند.

بهترین برند باتری برای استفاده بهینه از قفل‌های هوشمند کدام است؟

بهترین باتری‌های موجود در بازار که برای قفل‌های دیجیتال مناسب می‌باشند عبارتند از:  BEXEL ،ZETKING ،ENERGIZER و Duracell. باتری با کیفیت پایین باعث از بین رفتن برد قفل الکترونیکی می‌شود.

سوالات متداول درباره روش‌های دسترسی قفل دیجیتال

سوالات متداول درباره روش های دسترسی قفل دیجیتال

چرا پس از ثبت و معرفی اثر انگشت خود به قفل الکترونیکی، شناسایی اثر انگشت در هنگام باز کردن درب ورودی بسیار سخت و گاهی اوقات غیر ممکن می‌شود؟

ممکن است به دلیل آسیب‌های وارد به انگشتان شما، اثر انگشت ثبت شده با اثر انگشت شناسایی شده متفاوت شود و قفل هوشمند اثر انگشت شما را تشخیص ندهد. همچنین گاهی اوقات به دلیل سرمای زیاد و کاهش گردش خون، شناسایی اثر انگشت با مشکل مواجه می‌شود.

آیا این مدل قفل‌ها را می‌توان از راه دور کنترل کرد؟

بله. با خرید تجهیزات هوشمند مانند کیت، ارتباط دهنده، VERA و … می‌توان قفل‌های دیجیتال را از راه دور توسط تلفن همراه یا ریموت، کنترل نمود.

در صورت گم شدن پارامترهای دسترسی چه باید کرد؟

در صورت گم شدن کارت یا فراموش کردن رمز می‌توان آن را به راحتی و بدون نیاز به فرد متخصص از حافظه قفل حذف و پارامترهای جدید را معرفی کرد.

سوالات متداول درباره نصب قفل دیجیتال

سوالات متداول درباره نصب قفل دیجیتال

قفل‌های الکترونیکی بر روی چه نوع درب‌هایی قابل نصب هستند؟

این نوع قفل‌ها را می‌توان بر روی انواع درب مانند چوبی، فلزی، شیشه‌ای و ضد سرقت نصب کرد. البته لازم به ذکر است که درب ورودی باید حداقل استاندارد لازم برای نصب را داشته باشد در غیر این صورت نصب قفل امکان پذیر نیست. استاندارد مورد نیاز درب جهت نصب قفل هوشمند عبارتند از:

  • بائو درب حداقل ۱۰ سانتی متر
  • ضخامت درب حداقل ۳ سانتی متر

هزینه نصب قفل‌های الکترونیکی چگونه محاسبه می‌شود؟ مدت زمان نصب چه میزان است؟

هزینه نصب معمولا 10 تا 15 درصد قیمت قفل محاسبه می‌شود اما بسته به ضخامت درب ورودی، جنس و نوع درب ورودی، اندازه بادخور درب (فاصله میان درب و چهارچوب)، اندازه مغزی قفل الکترونیکی و زمان نصب این هزینه متغیر می‌باشد. مدت زمان نصب نیز مانند هزینه نصب بر اساس پارامترهای بالا متغیر می‌باشد و در حدود 1 الی 2 ساعت به طول می‌انجامد.

آیا امکان نصب قفل توسط خریدار وجود دارد؟

بله نصب این نوع قفل‌ها بسیار آسان می‌باشد و توسط ابزارهای اولیه مانند گرد بر و دریل شارژی می‌توان آن‌ها را نصب کرد. اما در بسیاری از شرکت‌ها، این کار به منزل تخطی در قوانین ضمانت نامه می‌باشد و قفل مورد نظر شامل گارانتی نمی‌شود.

سوالات متداول درباره کارکرد قفل دیجیتال

آیا امکان هک قفل دیجیتال وجود دارد؟

استفاده از سیستم های رمزگذاری شده و ضد هک، امکان دسترسی غیر‌مجاز به قفل‌های الکترونیکی را غیر‌ممکن می‌سازد.

قفل‌های دیجیتال ساخت کدام کشورها می‌باشند؟

مدل‌های پر استفاده و با کیفیت قفل دیجیتال معمولا از کشورهای کره جنوبی، سوئد، ایتالیا و چین می‌باشند.

علت به صدا در آمدن خود به خودی آلارم قفل دیجیتال چیست؟

علت‌های مختلفی می‌تواند باعث به صدا در آمدن قفل شود که از شایع ترین آن‌ها می‌توان به کاهش انرژی باتری‌ها اشاره کرد.

به چه نحو می‌توان قفل‌های الکترونیکی را تمیز کرد؟

با استفاده از شوینده‌های غیر الکلی و سفید کننده می‌توان این نوع قفل‌ها را تمیز کرد. البته بهترین روش برای تمیز کردن استفاده از آب می‌باشد. توجه داشته باشید از اسپری مستقیم مواد شوینده یا آب بر روی برد، صفحه تاچ یا سنسور اثر انگشت و محل قرارگیری باتری جددا خودداری کنید.