برای خرید قفل رمزی برای ادارات دو نکته را مد نظر داشته باشید. نکته اول این است که این قفل ها باید از نظر امنیت کاملاً تضمین شده باشند. یعنی هم بخش مکانیکی و هم بخش الکترونیکی این قفل ها باید تست شده باشند و مشکلی در باز و بسته کردن و یا مدیریت و کنترل قفل وجود نداشته باشد. نکته دیگری که باید بدانید این است که مدل های مختلفی برای خرید قفل رمزی برای ادارات وجود دارد. شما می توانی مدلی را انتخاب کنید که از نظر عملکرد بی نظیر باشد. مثلاً برخی از قفل ها قابلیت تنظیم ارند. برخی به صورتی طراحی شده اند که قابلیت تکثیر دارند. حذف رمز قبلی و تنظیم رمز جدید از مواردی است که باید بررسی کنید.

پارامترهای مهم برای خرید قفل رمزی برای ادارات

برای خرید قفل رمزی برای ادارات باید یک سری پارامترهای مهم سنجیده شود. اول اینکه به طور کلی قفل باید به صورتی باشد که بتوان رمز قبلی را حذف کرد و رمز جدید در نظر گرفت. بنابراین وجود یک رمز ثابت برای قفل ها هیچ ارزشی ندارد و در صورت لو رفتن رمز دیگر نمی توان امنیت قفل را مدنظر قرار داد. مورد بعدی این است که وزن قفل ها باید مناسب باشد. اگر قفلی وزن بالایی داشته باشد به طور کلی ممکن است روی برخی از درب ها اجرای درستی از خود نشان ندهد و مساله ساز شود. پس دقت کنید که وزن قفل نیز موضوع بسیار مهمی است.

اگر اداره شما به شکلی طراحی شده است که شرایط برای سیم کشی در آن وجود ندارد باید بتوانید موقعیت خاصی برای خرید قفل رمزی برای ادارات در نظر بگیرید. اخطار قفل یکی از مواردی است که قطعاً باید بررسی کنید. به طور کلی امنیت بالا برای این قفل ها یکی از بهترین مواردی است که قطعاً باید سنجیده شود.

خرید قفل رمزی برای ادارات

خرید قفل رمزی برای ادارات با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید قفل رمزی برای ادارات با قیمت ارزان هستید می توانید به سراغ مدل های کارتی بروید. مدل های کارتی از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند. یعنی سبک این قفل ها به شکلی است که هم از نظر امنیت مناسب هستند و هم اجرای کارت به سادگی صورت می گیرد. به طور کلی قفل های ضد سرقت از نظر امنیت بسیار متوسط هستند و ساختار حرفه ای دارند. بسیاری از اتاق های مختلف که دارای سیستم های مخصوصی هستند می توانند از رمز های اثر انگشتی استفاده نمایند. تفکیک فضا و به طور کلی اجرای ساختار مشخص برای قفل های رمزی می تواند یک مکانیزم مهم باشد. دقت کنید که به طور کلی قفل های رمزی از نظر مدل بندی مناسب هستند.

بهترین قفل رمزی برای ادارات

معمولاً قفل هایی که دارای رمز مخصوص هستند از نظر سبک اجرایی به صورت خاصی اجرا می شوند. میزان امنیت این قفل ها نیز متفاوت است. بهترین قفل ها از نظر کیفیت و امنیت دسته بندی شده اند. قفل هایی که برای درب پارکینگ استفاده می شوند به صورت پشت شب بندی هستند. یعنی دارای زبانه استوانه ای شکل هستند و به صورت دو گام و سه گام اجرا می شوند. این قفل ها به وسیله کلید فلزی باز و بسته می شوند. این قفل ها برای محیط های عمومی مثل حیاط و پارکینگ و … مناسب هستند. از قفل دیجیتال به عنوان بهترین قفل برای ادارات استفاده می شود. دقت کنید که جنس بدنه قفل و ساختار و متریال قفل به این صورت است که می توانید ان را روی درب های مختلف از جنس های متفاوت نصب کنید و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

راهنمای خرید قفل رمزی برای ادارات

مزایای قفل رمزی برای ادارات

یکی از مهمترین مزایایی که پس از خرید قفل رمزی برای ادارات در نظر گرفته می شود این است که برای والدین کارمند مناسب است. این قفل ها دارای یک حریم خصوصی خاص هستند. سبب می شوند تا امنیت لازم بیشتر شود. همینطور امکان اتصال بهترین قفل درب به سیستم هشدار نیز وجود دارد. قابلیت تلفیق بهترین قفل درب ضد سرقت به دزدگیر فراهم شده است که سبب می شود مزایای بیشتری داشته باشد.

قفل ها ایمنی بالایی در شب دارند و البته که صرفه جویی در مصرف فلزات نیز به منظور ساخت کلید صورت می گیرد. دقت کنید که باز کردن این قفل ها معمولاً توسط کارت های مخصوصی دنبال می شود. کارت ها باید به شکل قابل قبول اجرا شوند و رویکرد خوبی داشته باشند.

مشخصات قفل رمزی برای ادارات

شرایط کار کردن قفل رمزی برای ادارات به واسطه بلوتوث فراهم شده است. همینطور ریموت کنترل نیز برای این قفل ها دیده می شود. مدل های بلوتوثی به طور کلی دارای سیستم های اجرایی مخصوصی هستند. از سوی دیگر قفل های رمزی که برای ادارات استفاده می شوند باید شاخص گذاری شده باشند. عدم تطابق قفل با درب خود یکی از موارد مهم محسوب می شود. وجود سیستم آلارم هشدار نیز سبب می شود تا قیمت این قفل ها گرانتر شود. قیمت خرید قفل رمزی برای ادارات در سال های اخیر با یک سری تغییرات همراه بوده است. دقت کنید که استفاده از رمز های امنیتی و یک بار مصرف سبب می شود تا جلوی ضرر احتمالی گرفته شود.

قفل رمزی برای ادارات

نتیجه گیری

یکی از موضوعاتی که باید بدانید این است که شرایط اضطراری برای قفل ها معمولاً بخش مهمی از هزینه را شامل می شود. برای ادارات وجود این سیستم بسیار مهم است. هرچه مدیریت شرایط اضطراری بهتر صورت بگیرد. اثر بخشی آن نیز بیشتر خواهد بود. یعنی مزاحمت از سوی افراد سارق و یا سایر افراد به حداقل می رسد. یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که معمولاً این قفل ها دارای سیستم آلارم مخصوص هستند. این سیستم ها هر یک بر اساس شرایط ورود افراد فرق می کنند. یکی از شاخص هایی که شاید بهتر باشد ارزیابی کنید همین سیستم است. در خرید قفل رمزی برای ادارات می توانید قیمت گذاری ها را مدنظر قرار دهید. قیمت بسیاری از قفل ها متفاوت بوده و بر اساس سیستم آلارم مشخص می شود. البته که مشتریان عزیز در این زمینه می توانند سوالات خود را مطرح سازند.