مقایسه دستگیره روک با دستگیره هوشمند htn به شما کمک می کند تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید بنابراین چه خوب است که اطلاعات لازم در مورد هر یک را به خوبی بدانید و سعی کنید روال را به شکل اصولی دنبال نمایید. دستگیره روک به طور کلی در دو گروه p و h به بازار عرضه می شوند و البته که مدل p بیشترین درخواست را دارد چون قابلیت های بیشتری دارد و به طور کلی از استاندارد امنیتی بالاتری برخوردار است. دستگیره هوشمند htn هنوز یک سری شکاف های امنیتی دارد که شاید نیاز به تلاش بیشتری برای برطرف شدن آن باشد.

مقایسه قفل روک و دستگیره هوشمند htn از نظر امنیت

مهمترین چیزی که برای دستگیره های روک و دستگیره هوشمند htn باید ارزیابی شود روال امنیتی است. در واقع دستگیره و قفلی که به آن متصل است می بایست ضد سرقت باشند و این موضوع می تواند شروع خوبی برای این مقاله مقایسه ای باشد.

به طور کلی اگر به مغزی های دستگیره هوشمند htn دقت شود دارای سه زبانه توخالی هستند که احتمال شکست زبانه ها در آن بسیار زیاد است اما برای دستگیره روک علاوه بر مغزی دارای زبانه قلاب مانند هوک سوار شده است و این زبانه کمک می کند تا باز کردن درب به بهترین نحو صورت بگیرد و مشکلی ایجاد نشود. بنابراین یکی دستگیره روک به شکلی طراحی شده است که از اصلی ترین روش های سرقت جلوگیری می کند و سطح استحکام بالایی برای مغزی ها ارزیابی شده است. دقت کنید که به طور کلی بدنه قفل روک به نسبت htn متفاوت است و در دستگیره htn از بدنه با متریال ضعیف استفاده شده است این در حالی است که متریال اولیه برای بدنه دستگیره روک اروپایی بوده و کاملاً به شکل ایده آل طراحی شده است.

مقایسه قفل روک با دستگیره htn

مقایسه دستگیره روک و دستگیره هوشمند htn از نظر قفل کودک

یکی از موضوعاتی که در خصوص دستگیره های اهرمی مطرح می شود، قفل کودک است تا امنیت کودکان در منزل حفظ شود. بررسی ها نشان می دهد که دستگیره روک با مکانیزم حرفه ای خود به قفل کودک مجهز است و این موضوع کمک می کند تا دستگیره از نظر امنیت شرایط خوبی داشته باشد اما بسیاری از دستگیره هوشمند htn هنوز قفل کودک ندارند و این موضوع خطرات زیادی برای کسانی که در منزل کودک خردسال و یا سالمند نگهداری می کنند، ایجاد خواهد کرد. دقت کنید که کارکرد قفل کودک به شکلی است که یک بار فعال می شود و با هر بار باز و بستن درب نیز مجدداً کار می کند. این سبک از قفل ها به طور کلی نیاز به تنظیمات دستی ندارند و رویکرد بسیار عالی ایجاد می کنند. البته که در دستگیره روک یک سری آپشن های مخصوص نیز اجرا شده است که کاربرد بسیار متفاوتی خواهد داشت و روال اجرایی را بهبود می دهد. در دستگیره هوشمند htn هنوز نیاز به مکانیزم پیچیده تر برای اجرای قفل کودک است و این رویکرد کمک می کند تا تصمیم گیری برای شما بهتر باشد.

قفل دیجیتال روک

قابلیت های دستگیره هوشمند htn و قفل روک

یکی از مکانیزم جالبی که برای دستگیره روک دیده می شود اتصال به اینترنت است به طوری که این برند دارای اپلیکیشن فعال است که کار با موبایل را به سادگی فراهم می سازد. دقت کنید که اپ هایی که برای دستگیره روک در نظر گرفته می شود در محیط به شکل نامحود کار می کند و حتی می تواند از راه دور نیز درب را باز کند. یکی از مزایای دستگیره روک در سری p داشتن ریموت است که حکم وسایل جانبی برای قفل را دارد و به طور کلی وضعیت آپشنال خواهد داشت. این روز برای دستگیره هوشمند htn به ندرت دیده می شود.

یکی از مهمترین تفاوت هایی که دستگیره روک و دستگیره هوشمند htn دارد این است که هزینه دستگیره روک به نسبت htn در استفاده از اپ و اینترنت بسیار کمتر است و وجود ریموت آپشنال سبب شده تا این دستگاه به آیفون تصویری نیز وصل شو و شما مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشید. دقت کنید که قفل های روک شرایط اتصال به خانه هوشمند و گزارشگیری را نیز دارند و هیچ مشکلی در این راستا دیده نمی شود بنابراین شرایطی فراهم شده است تا افراد بتوانند از این دستگیره ها بهترین استفاده را نمایند.

قفل کارتی درب

قفل اتوماتیک درب هوشمند روک دارای زمانبندی مخصوصی است و شما تعیین می کنید که چند ثانیه پس از بسته شدن درب، قفل صورت بگیرد. قفل های روک به طور کلی دارای چشمی هی یجیتال آنلاین هستند و این موضوع سبب می شود تا شناسایی هویت فرد به شکل کاملاً اصولی دنال شود. قفل های روک به نسبت دستگیره هوشمند htn از نظر آلارم امنیتی نیز قوی تر ظاهر شده اند و این موضوع کمک می کند تا امنیت به بهترین نحو اجرا شود و اثر بخشی خوبی داشته باشد. در سال های اخیر قفل های روک از نظر سطح عملکردی به شکل روتین اجرا شده اند و این رویکرد سبب می شود تا بتوانید موقعیت این قفل ها را بسنجید.

تفاوت قیمت دستگیره روک و دستگیره هوشمند htn

اگر به قیمت دستگیره هوشمند htn دقت کنید تعجب می کنید. این قفل ها به طور کلی بسیار گران هستند و چنین روالی سبب می شود که خریدار در خرید خود تردید کند اما دستگیره روک بر اساس آپشن و همینطور امنیت خوبی که دارد به طور کلی توانسته قیمت مناسبی داشته باشد و این قیمت مناسب کمک می کند تا سطح اجرایی به شکل اصولی دنبال شود و خریدار از خرید خود رضایت کافی داشته باشد. خوشبختانه دستگیره روک از نظر تنوع قیمت در شرایط خوبی قرار گرفته است و این موضوع سبب می شود که قابلیت های کاربردی بی نظیری برای این قفل ها فراهم شود. البته که خرید دستگیره روک با خدمات پس از فروش همراه است و این خدمات کمک می کند تا بتوانید شرایط مناسبی برای خود فراهم سازید بدون اینکه نگران چیزی باشید. پشتیبانی فنی 24 ساعته نیز برای خریداران فراهم شده است و این موضوع کمک می کند تا خیالتان از بابت کیفیت این دستگیره ها جمع باشد. البته محصولی که به دست شما می رسد کاملاً اصل بوده و موضوع تامین قطعات برای آن لحاظ شده است و می تواند اثر بخشی بالایی داشته باشد.