شناخت بهترین برند دستگیره هوشمند کار ساده ای نیست! برخی از برندها بسیار مشهور هستند و قیمت نسبتاً بالایی دارند، برخی دیگر از برندها از نظر قیمت مناسب تر هستند و کیفیت شان نیز قابل قبول است اما شاید کمتر کسی این برندها را بشناسد! بنابراین چه خوب است کمی در مورد برندهای مختلف دستگیره هوشمند صحبت کنیم.

بهترین برند دستگیره هوشمند

به طور کلی یک سری از برندها شهرت زیادی دارند. مثلاً برند سامسونگ از دسته برندهایی است که به نوبه خود در بسیاری از بخش ها به شهرت رسیده است و برای دستگیره هوشمند نیز شرایط خوبی فراهم ساخته است. دستگیره های سامسونگ مدل بندی های مختلفی دارد و بخشی از وسایل هوشمند منزل محسوب می شود. برند سامسونگ به طور کلی برای دوربین های امنیتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما امروزه یکی از بهترین برندهایی است که در بازار عرضه می شود. ما نه قصد تخریب برند سامسونگ را داریم و نه تعریف! به هر حال سامسونگ در زمینه دستگیره و قفل هوشمند یک سری تجهیزات مخصوص را ارائه کرده است اما نکته مهم اینجاست که این برند به صورت تخصصی روی قفل دیجیتال کار نمی کند و شاید بهتر باشد که به دنبال برندهای بهتر باشیم.

بهترین برند دستگیره هوشمند

روک از دیگر برندهای مشهور در زمینه قفل و دستگیره های هوشمند و دیجیتال است. این برند به طور کلی ساختار خاص خود را دارد. روک برندی خاص در زمینه تولید قفل و دستگیره است. این برند به طور کلی سیستم های ضد شوک و ضد سرقت را نیز وارد حیطه کاری خود کرده است و تا حد زیادی موفق بوده است. میزان امنیت و ایمنی برای برند روک بسیار عالی ارزیابی شده است. سطح امنیت و ایمنی این برند قابل توجه است.

برند روک به نوبه خود یک برند کاملاً تخصصی در زمینه عرضه قفل های دیجیتال است و تا به امروز موفق ظاهر شده است. محصولات روک دارای گارانتی هستند و به طور کلی شرایط اجرایی این برند بی نظیر در نظر گرفته شده است. برند روک به نسبت سایر برندها موقعیت بهتری دارد اما شاید طراحی قفل های هوشمند سامسونگ بهتر باشد ولی برند روک نیز تا حدودی موفق ظاهر شده است.

قیمت بهترین برند دستگیره هوشمند

قیمتی که برای بهترین برند دستگیره هوشمند در نظر گرفته می شود، بر اساس سایر امکانات قفل نیز سنجیده می شود. یعنی دستگیره های هوشمند با برندهای خاص معمولاً دارای مکانیزم های اجرایی خاصی هستند و البته که موقعیت این برندها بی نظیر است. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که بسیاری از دستگیره های هوشمند به واسطه یک صفحه کلید اجرا می شود و شرایط ورود رمز برای آنها وجود دارد. نکته مهم دیگر این است که برندهایی که معمولاً شامل سبک های خاصی هستند از نظر طراحی نیز قیمت گذاری می شوند. قیمت برخی از دستگیره های هوشمند گران تر از سایر دستگیره ها ارزیابی شده است. هرچه موقعیت دستگیره های هوشمند بهتر باشد می توان گفت که کیفیت بالاتری دارند. البته که بسیاری از دستگیره های هوشمند هم از نظر ظاهر مناسب هستند و هم قیمتشان مناسب است و نیاز به پرداخت هزینه بالا برای خرید بهترین برند دستگیره هوشمند نخواهید داشت، کافیست کمی پرس و جو کنید و مدل های مختلف را بررسی نمایید.

بهترین برند دستگیره هوشمند سال 2022

سوالات متداول برای خرید دستگیره هوشمند

آیا میلر جزء بهترین برندهای دستگیره هوشمند قرار دارد؟

میلر از دیگر برندهایی است که توانسته وارد لیست بهترین برند دستگیره هوشمند شود و تا حد زیادی تقاضا برای این برند دیده می شود. بدنه ای که برای این قفل ها ارزیابی می شود به واسطه ریخته گری بسیار خاص اجرا شده است. در این قفل ها از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است و معمولاً بسیار مستحکم هستند. بدنه این قفل ها مقاومت زیادی دارند و افزایش امنیت نیز برای آنها دیه می شود. در صورت اضافه کردن ریموت کنترل نیز شرایط باز و بسته کردن درب از راه دور وجود دارد. قفل دیجیتال میلر شرایط اجرا 8 رمز مختلف را خواهد داشت و شناسایی به بهترین نحو صورت می گیرد. دقت کنید که اگر به دنبال بهترین برند دستگیره هوشمند با قیمت ارزان هستید، میلر بهترین گزینه برای شما محسوب می شود و کیفیت خاص خود را دارد.

چطور بهترین برند دستگیره هوشمند را شناسایی کنیم؟

اگر برای خرید قفل دیجیتال برند برای شما بسیار مهم است، می بایست برندهای مشهور را ارزیابی کنید. اما دقت کنید که نیاز به پرداخت هزینه بالا برای دستگیره های هوشمند نخواهید داشت و به طور کلی می توانید محصولی را خریداری کنید که از نظر کیفیت شرایط خوبی دارد حتی اگر برند آن شهرت زیادی نداشته باشد. دستگیره های هوشمند از نظر سبک اجرایی متنوع طراحی شده اند و هر دستگیره به واسطه مکانیزم اجرایی که دارد بسیار عالی ارزیابی شده است. شناسایی یک برند خوب به میزان رضایت کاربران نیز بستگی دارد. برخی از برندها از نظر کاربران کیفیت خوبی ندارند و این موضوع سبب می شود تا اجرای برندها به صورت کاملاً حرفه ای صورت بگیرد.

آیا بهترین برند دستگیره هوشمند به گوشی آیفون هم متصل می شود؟

این سوال بسیار مهم است و بهتر است پیش از دستگیره هوشمند به سراغ برندی بروید که سازگاری با گوشی تلفن همراه آیفون داشته باشد. این نکته را جدی بگیرید که بسیاری از دستگیره های هوشمند از نظر سبک اجرایی نسبت به هم فرق دارند. برخی از دستگیره ها به صورتی طراحی شده اند که فقط با اندروید سازگار هستند و برخی دیگر به شکلی طراحی شده اند که هم برای اندروید و هم ایفون اجرا شده اند. بررسی ها مشخص کرده است که دستگیره های هوشمند مدل بندی های خاص خود را دارند پس چه خوب است بدانید که چه محصولی خریداری می کنید و محصول شما چقدر دارای کیفیت است.

از سوی دیگر باید از فروشنده سوال کنید که برند مورد نظر شرایط ارتباط با گوشی های آیفون را دارد یا خیر.

یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که قفل های دیجیتال ساختار خاصی دارند هرچه ساختار این قفل ها قوی تر باشد، گزینه بهتری برای خرید هستند.