این روزها، با گسترش مشاغل و دسترسی به حجم عظیمی از اسناد و مدارک، مدیریت دستی آن اسناد به طور فزاینده ای دشوار شده است و این عقب ماندگی به این معنی است که تقریباً هیچ راه مناسبی برای ردیابی اسناد از پرونده ها و خروجی ها وجود ندارد. اسناد. دیگر بایگانی نیست. بنابراین، خطر از دست دادن این اسناد مهم همیشه مدیر کسب و کار را تهدید می کند. امروزه ظهور کمدهای بایگانی مجهز به قفل دیجیتال هوشمند در بازار به طور موثر بسیاری از مشکلات نگهداری اسناد در بایگانی های معمولی و روش های سنتی نگهداری اسناد و مدارک مهم را حل کرده است.

قفل هوشمند کمدی چیست؟

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترونیکی است که با باتری کار می کند. برای باز کردن این قفل ها کاربر نیازی به کلید فیزیکی ندارد. این محصول با قفل های مکانیکی سنتی بسیار سازگار بوده و دارای امکانات و کاربردهای فراوانی می باشد. قفل هوشمند راه حل امنیتی مدرن تری نسبت به قفل های مکانیکی است.

قفل هوشمند کمدی چیست؟

مزایای قفل های هوشمند

استفاده از قفل هوشمند در کمد شما می تواند مزایای زیر را داشته باشد:

امکان باز کردن قفل بدون استفاده از کلید

یکی از مزایای قفل هوشمند کمدی عدم نیاز به حمل کلید است. کلیدها، به خصوص کلیدهای کوچک، وسایلی هستند که به راحتی از جیب شما می افتند و گم می شوند و در صورت دزدیده شدن، خیلی دیر متوجه آن خواهید شد. یک قفل هوشمند می تواند استرس کلید کمد فایل سرقتی یا گم شده را کاهش دهد. یکی دیگر از مزایای مربوط به عملکرد بدون کلید قفل های دیجیتال این است که می توانند خطر دسترسی دیگران به اسناد موجود در کمدهای بایگانی را کاهش دهند.

همچنین استفاده از قفل کلید در درب کابینت در محل کار شما مهم است. وقتی شما آنجا نیستید هیچ کس نمی تواند به اسناد موجود در قفسه دسترسی پیدا کند. بنابراین لازم است برای همکار مورد اعتماد خود یک کلید یدکی تهیه کنید. این امر ردیابی کلیدهایی را که با دیگران به اشتراک گذاشته اید دشوارتر می کند و نقض جدی امنیت است.

با یک قفل دیجیتال، تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید رمز عبور تنظیم شده روی قفل است. بدین ترتیب دیگر نیازی به ساخت کلید یدکی برای همکار خود ندارید و در مواقع لزوم می توانید کد دسترسی خود را به او بدهید و پس از بازگشت به محل کار، رمز عبور را برای امنیت بیشتر تغییر دهید.

قفل کمد

ایمنی و امنیت بالا

شکستن قفل مکانیکی ضعیف کمدی بسیار آسان است. اکثر سارقان می دانند که چگونه قفل های مکانیکی را بی صدا بشکنند. اگر کلید یدکی قفسه را در محل کار خود دارید؛ این خطر بسیار زیاد است. زیرا اکثر سارقان مکان های معمولی برای پنهان کردن کلید را می شناسند. اما شکستن قفل های دیجیتال سخت تر است. زیرا نیاز به تجهیزات و ابزار خاصی دارد.

یکی دیگر از مزایای قفل های اثر انگشتی دیجیتال این است که باز کردن آنها دشوارتر است. زیرا اثر انگشت هر فردی منحصر به فرد است و امکان تکرار آن وجود ندارد. انگشت نگاری نیز کاری دشوار و پیچیده است. این مدل از قفل کمدی دیجیتال از یک اسکنر بیومتریک برای انجام فرآیندهای احراز هویت کاربر استفاده می کند. بنابراین، این محصولات عملاً هیچ قسمت خارجی ندارند که سارقان بتوانند برای دسترسی به اسناد داخل کابینت آن را بشکنند.

اکثر قفل های کمدی دیجیتال مجهز به سیستمی هستند که در صورت وارد شدن فشار بیش از حد به بدنه، زنگ هشدار می دهد. علاوه بر این، Comedy Digital Locks به شما این امکان را می دهد که در هر زمان به سرعت کد دسترسی پین را تغییر دهید.

امکان اشتراک گذاری کدهای دسترسی و مدیریت و نظارت بر کارکنان

با نصب قفل کابینت هوشمند صندوق پست شرکتی، کنترل کاملی بر روی کدهای دسترسی دارید. اگر چند نفر از همکاران شما از یک کابینت بایگانی استفاده می کنند. می توانید به آنها اجازه دسترسی جداگانه بدهید. می توانید کد باز کردن قفل را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند قفل قفل را با کد شما باز کنند.

نسخه هوشمند این دستگاه به شما این امکان را می دهد که اطلاعات افرادی را که وارد کمد می شوند در حافظه دستگاه ثبت کنید. اطلاعاتی مانند تاریخ و زمان افتتاحیه این یک ویژگی عالی به خصوص برای فضاهای اداری است که در آن چندین کارمند به طور همزمان از یک قفل استفاده می کنند. به خصوص اگر می خواهید بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشید. برخی از این قفل‌ها حتی به شما امکان می‌دهند یک رمز عبور موقت ایجاد کنید و به کسی که می‌خواهد به طور موقت به اسناد شما دسترسی داشته باشد. این ویژگی به شما کمک می کند از مشکلاتی مانند تعویض کلید یا گرفتن کلید از کارمند اخراج شده جلوگیری کنید.

افزایش امنیت کمد های بایگانی با قفل دیجیتال

عمر طولانی

یکی از مشکلات اجتناب ناپذیر قفل های مکانیکی این است که به مرور زمان زنگ می زنند و با استفاده مکرر ممکن است شکسته یا فرسوده شوند. در صورت بروز این مشکل، ممکن است نیاز به تعویض کل قفل باشد. به خصوص اگر کلید در سوراخ کلید گیر کند یا شکسته شود. اگر بدانید یکی از مزایای قفل های دیجیتالی کمد این است که به طرز شگفت انگیزی بادوام هستند، شگفت زده خواهید شد.

این محصولات با اعوجاج مکرر چرخش کلید در شکاف قفل آسیب نمی بینند. در واقع، آنها می توانند از مشکلاتی مانند اکسیداسیون ناشی از شرایط نگهداری ناکافی رنج ببرند. اما این مسائل معمولاً روی سیستم قفل تأثیر زیادی نمی گذارد. معمولا قفل های دیجیتالی با صفحه لمسی یا صفحه کلید مجازی وجود دارند که کاملا غیر حساس بوده و به گونه ای طراحی شده اند که برای بازکردن قفل به نیروی کمی نیاز دارد.

نصب آسان

آخرین مزیت قفل هوشمند کمدی این است که مراحل نصب بسیار ساده است. برای نصب قفل هوشمند در کابینت نیازی به تغییر خاصی در کابینت نیست. این محصول برای تمامی کابینت های اداری مناسب می باشد. علاوه بر این، قفل های دیجیتال برای تغذیه نیازی به سیم برق ندارند.

اکثر آنها با باتری کار می کنند و علاوه بر باتری اصلی، به یک منبع انرژی پشتیبان مجهز هستند که در مواقع ضروری کار می کند. باتری های این محصولات معمولا طوری طراحی و ساخته می شوند که سال ها دوام بیاورند و به این زودی ها نیازی به تعویض آن ها نخواهید داشت.

پس از مطالعه این مقاله و اطلاع از مزایای استفاده از قفل های دیجیتال بایگانی، آیا این محصول برای شما به عنوان یک مدیر کسب و کار شخصی مناسب است؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است؛ برای کشف قفل دیجیتال کمدی منحصر به فرد و همه کاره ما از فروشگاهی که این محصول را می فروشد بازدید کنید.

انواع مختلفی از قفل های دیجیتال در بازار وجود دارد که می توانید از آنها در بایگانی کمد و کشوهای میز استفاده کنید. اگر از سریال های قدیمی اتاق خود خسته شده اید; حتما یک قفل هوشمند جدید خریداری و نصب کنید. با استفاده از این تکنیک ساده و در عین حال موثر، می‌توانید با آخرین فناوری‌ها همگام شوید و در محل کار خود ایمن بمانید.