یکی از ضروری‌ترین لوازم امنیتی که در منزل می‌توان استفاده کرد، قفل مخفی درب ورودی است. همه ما می‌دانیم که از بخش‌های مهم خانه که به حفظ امنیت آن کمک می‌کند، درب ورودی است. از این رو لازم است بهترین و باکیفیت‌ترین قفل‌ها را روی درب ورودی نصب کرده و امنیت خانه و خانواده را تامین کرد.

قیمت قفل مخفی درب ورودی ثابت نبوده و نمی‌توان عدد مشخصی را برای آن تعیین کرد. چرا که قفل‌های مخفی دارای انواع مدل‌های مختلفی هستند و تولیدکنندگان قیمت آن‌ها را بر اساس شرایط و نوع ایمنی قفل‌ها تعیین می‌کنند. در این مبحث به جزئیات بیشتری اشاره می‌کنیم. ما را همراهی کنید.

از قفل مخفی درب ورودی چه می‌دانید؟

طی سالیان اخیر درب‌های ضدسرقت و چوبی در بازار به وفور یافت می‌شدند که امنیت و استحکام لازم را برای جلوگیری از ورود افراد غریبه یا سارقان به داخل ساختمان نداشتند. از این رو طراحان و تولیدکنندگان به منظور افزایش ایمنی اماکن مختلف به فکر تولید قفل‌های مخفی با امنیت بالاتر افتادند.

به این ترتیب قفل مخفی درب ورودی تولید شده و در انواع مختلف و با قابلیت‌های متنوع به بازار ارائه شد. این قفل‌ها مغزی ندارند و در 3 مدل بدون دستگیره، دو دستگیره و یا یک دستگیره در یک سمت طراحی و تولید می‌شوند. علاوه بر این، در قفل‌های مخفی همانند قفل اثر انگشتی قابلیت برنامه‌ریزی نیز وجود دارد. بنابراین افراد می‌توانند با توجه به کاربری و نیاز خود آن را در حالت اتومات یا دستی تنظیم کنند.

قفل مخفی درب ورودی

ویژگی‌های قفل مخفی درب ورودی

قفل مخفی درب ورودی یکی از ابزارهای امنیتی است که امروزه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. یکی از بارزترین ویژگی‌های قفل مخفی این است که همانند قفل کارتی نصب و استفاده آسانی دارد. همچنین امروزه انواع متنوعی از قفل‌های مخفی را می‌توان در بازار یافت.

قفل مخفی از امنیت بالایی برخوردار است و به دلیل استفاده از قطعات اصل، دارای طول عمر طولانی مدتی است. با خرید این قفل می‌توان امنیت منزل یا محل کار خود را به خوبی تامین کرد و از باز شدن آن توسط افراد دیگر یا سارقان جلوگیری به عمل آورد. قفل‌های مخفی دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند. به طوری که شرکت‌های تولیدکننده برای آن‌ها گارانتی و ضمانت‌نامه بلندمدت به مشتریان ارائه می‌کنند.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید قفل مخفی درب ورودی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی روز، طراحی و عملکرد قفل‌ها دچار دگرگونی شده و تولیدکنندگان را بر آن داشته تا بتوانند ایده‌های متفاوتی را برای حذف مغزی قفل‌های درب ورودی ارائه دهند و به این وسیله امنیت اماکن مختلف را تامین کنند. برای اینکه بتوانید بهترین قفل مخفی درب ورودی را انتخاب و تهیه کنید، لازم است به فاکتورهایی که در ادامه اشاره می‌کنیم، توجه کنید:

  • برای خرید قفل مخفی باید به میزان امنیت و مقاومت آن توجه کنید. به همین منظور توصیه می‌شود به برند و نام شرکت تولیدکننده قفل دقت کنید. چرا که برخی از شرکت‌های معتبر برای محصولات خود ضمانت امنیت به مشتریان ارائه کرده و خیال خریداران را از انتخاب خود آسوده می‌کنند.
  • همچنین لازم است در هنگام خرید، قفل انتخابی را با دقت مورد بررسی قرار دهید و مقاومت آن را در برابر ضربات و لرزش‌های مداوم چک کنید. توجه به این مسئله می‌تواند در تامین امنیت محل موردنظر بسیار اثرگذار باشد.
  • لازم است در هنگام انتخاب و خرید دستگیره الکترونیکی و قفل دیجیتال توجه کرده و قفلی را تهیه کنید که با درب ورودی هماهنگ باشد. در این شرایط لازم است نیاز و سلیقه خود را نیز در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب یکی از بهترین و مناسب‌ترین مدل‌های موجود در بازار کنید.
  • یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید قفل، قیمت قفل مخفی درب ورودی است. بنابراین باید پیش از خرید بودجه خود را مشخص کرده و با توجه به آن برای خرید قفل به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

ویژگی‌های قفل مخفی درب ورودی

کلام آخر
قفل مخفی درب ورودی یکی از قفل‌های جدید است که به منظور تامین امنیت منازل و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفل دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی است. از این رو قیمت قفل مخفی درب ورودی در مقایسه با امنیتی که ایجاد می‌کند، بسیار مناسب است. خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع مختلف این قفل را انتخاب و خریداری کنند.