امنیت بیشتر یکی از دلایل اصلی روی آوردن اکثر مشتریان در ساخت سیستم‌ها و خدمات هوشمند به این فناوری جدید است. در این مقاله، شرکت‌های خانه هوشمند بسته‌های امنیتی خانه هوشمند، مزایا، محصولات و نحوه عملکرد آن‌ها را بررسی می‌کنند.

امنیت هوشمند چیست؟

امنیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است و سطح بالای امنیت، آسایش و راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. جلوگیری از ورود سارقان، نظارت و پایش مستمر ساختمان های مختلف، هشدارهای مختلف در مواقع اضطراری و …. همه آنها می توانند ایمنی ساختمان را تضمین کنند. امنیت هوشمند در ساختمان به معنای استفاده از دستگاه های هوشمند مختلف است که با روش های مختلف مدیریت خانه هوشمند قابل کنترل هستند و در مواقع حساس به شما کمک می کنند. تجهیزات امنیتی هوشمند مانند چراغ ها و روشنایی ها، سیستم های تهویه هوشمند، پرده ها و انواع وسایل سرگرمی و غیره. مانند سایر موقعیت های اطلاعات ساختمان، با بالاترین و دقیق ترین کیفیت ساخته شده و عملکرد عالی دارد.

پکیج امنیتی خانه هوشمند چیست؟

تفاوت سیستم امنیتی هوشمند با سایر سیستم های امنیتی چیست؟

پاسخ این سوال را می توان در یک جمله خلاصه کرد. بازرسی منظم ساختمان. انواع سنسور، دوربین، قفل درب و … در روش های امنیتی غیر هوشمند. این اجزا به صورت محدود با یکدیگر تعامل دارند، اما نمی توانند گزارش های بلادرنگ ارائه دهند. یک سنسور امنیتی معمولی ممکن است صدایی معمولی تولید کند، اما شما نمی‌دانید که در حال وقوع است. دوربین ها فقط قادر به ضبط تصاویر و رویدادها هستند و نمی توانند وضعیت امنیتی را ایجاد کنند. در خانه یا ساختمانی که دستگاه های امنیتی هوشمند وجود ندارد، تنها بخش سیستم های امنیتی وظیفه برقراری و حفظ امنیت ساختمان را بر عهده دارند.
اما در یک سیستم امنیتی هوشمند، تمام قطعات با هم کار می کنند و یکپارچه می شوند. جدا از ویژگی های امنیتی خوب، کل ساختمان می تواند امنیت را با پشتیبانی تامین کند. پرده ها، نور مناسب، سیستم های تهویه و همه عناصر دیگر می توانند در صورت وقوع سرقت، حضور شما را در ساختمان نمایان کنند.
موقعیتی را تصور کنید که در ساختمان نیستید و یک حسگر حرکتی یا حسگر شوک حضور فرد مشکوک را تشخیص می‌دهد. پرده های ساختمان باز است. چراغ ها دیر روشن یا خاموش می شوند. حتی می توانید تلویزیون، سیستم صوتی یا دستگاه های دیگر را با استفاده از یک اسکریپت روشن کنید.

بسته امنیتی هوشمند ویژه

بسته امنیتی هوشمند ویژه می تواند ساختمان شما را تا حد زیادی در برابر سرقت محافظت کند. این قطعات توسط برندهای بزرگ سیستم های امنیتی هوشمند تولید می شوند و همگی از فناوری اینترنت اشیا استفاده می کنند. این بدان معناست که نیازی به سیم کشی و زیرساخت های قدیمی ساختمان هوشمند نیست. به لطف استفاده از پروتکل های ارتباطی جدید، مصرف برق آن بسیار کم است. تمامی این قطعات دارای باتری داخلی هستند و حتی در صورت قطع برق نیز عملکرد آن ها تغییر نمی کند. این دستگاه ها می توانند در هر زمان گزارش کاملی از رویدادهای ساختمان در اختیار شما قرار دهند. مهمتر از همه، شما اولین کسی هستید که از رویدادهای ساختمان خود مطلع می شوید.

سیستم امنیتی هوشمند

سنسورهای بسته امنیتی خانه هوشمند

این بسته امنیتی ویژه دارای سنسورهای هوشمند برای عملکردهای مختلف است. حسگرهای حرکتی مختلف می توانند در صورت نیاز حضور افراد را تشخیص دهند. سنسورهای در و پنجره سیستم های بسیار مفیدی هستند که نفوذ سارقان را با مشکل مواجه می کنند. حسگرهای شکستگی شیشه و آشکارسازهای شوک نیز می توانند از شما در برابر حوادث ناخوشایند محافظت کنند. این سنسورها به هر تعداد که نیاز داشته باشید می توانند به کنترل کننده مرکزی متصل شوند. یک کنترلر مرکزی که علاوه بر استفاده از اینترنت می تواند از طریق پیامک نیز به شما اطلاع دهد.

قفل هوشمند

قفل هوشمند یا قفل دیجیتال یکی دیگر از تجهیزات ویژه در بسته امنیتی خانه هوشمند است. این قفل های فوق العاده کاربردی و زیبا بسیار ایمن هستند و به روش های مختلف قابل استفاده هستند. قفل های بیومتریک می توانند اثر انگشت شما را تشخیص دهند و در برخی مدل ها قابلیت تشخیص چهره و تصاویر را نیز دارند. علاوه بر این، آنها را می توان با استفاده از رمز عبور، برنامه، کلید و کارت های ویژه باز کرد. این قفل ها یک پیام ورودی و خروجی دقیق را به نرم افزار خانه هوشمند ارائه می دهند و می توانند از طریق اسکریپت با سایر اجزای ساختمان هوشمند ارتباط برقرار کنند.

قفل هوشمند

دزدگیر امنیتی هوشمند

آژیرهای هوشمند از دیگر اجزای یک بسته ویژه برای امنیت خانه هوشمند هستند. این آژیرها می توانند با باتری کار کنند یا از برق مستقیم استفاده کنند. صدای آن بلند است و می توان آن را در هر جای ساختمان نصب کرد.

کنترل امنیت خانه هوشمند

همانطور که گفته شد مهمترین مزیت سیستم های امنیتی هوشمند نسبت به دستگاه های سنتی کنترل عملکرد آنهاست. اگر دستگاه های امنیتی قدیمی برای به صدا درآمدن آژیر کافی بود، امنیت هوشمند می تواند با اعلان های نرم افزار خانه هوشمند، پیام های متنی و تماس های تلفنی به شما هشدار دهد. این دستگاه بی سیم بوده و نیازی به برق ندارد، بنابراین امنیت خانه را حتی در صورت قطع برق تامین می کند. قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالا و گارانتی معتبر از دیگر مزایای پکیج امنیتی ویژه خانه هوشمند است.

چگونه یک طرح امنیتی برای خانه هوشمند تنظیم کنیم؟

برای تهیه پکیج امنیت منزل و مشاوره رایگان کافی است با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید. ما در تمامی مراحل از ارتباط گرفته تا نصب و پشتیبانی این دستگاه همراه شما هستیم. با توجه به تنوع محصولات و خدمات، بهترین راه را برای تامین امنیت ساختمان با توجه به نیاز و بودجه شما توصیه خواهیم کرد. یک خانه هوشمند ایمنی ساختمان شما را تضمین می کند.