دستگیره هوشمند که به آن قفل هوشمند هم گفته می شود از دسته محصولاتی است که نه فقط برای مناطق مسکونی بلکه برای مناطق تجاری و … نیز استفاده می شوند. مدل های دستگیره هوشمند بسیار متنوع هستند اما بهترین مدل های دستگیره هوشمند در سال 2021 یک سری ویژگی های جالب دارند. هر یک از مدل های دستگیره هوشمند بدون کلید به شما اجازه باز و بسته شدن درب را می دهند. از سوی دیگر دسترسی توسط اثر انگشت نیز صورت می گیرد یکی از امن ترین و آسان ترین روش ها محسوب می شود.

انواع دستگیره های هوشمند درب از نظر سبک اجرایی

اینطور که بررسی ها نشان می دهد مدل های دستگیره هوشمند در دو سبک کلی عرضه می شوند. سبک اول دستگیره های اهرمی هستند. به طور کلی قفلی که برای این دستگیره ها اجرا می شود از نظر ظاهر مشابه با قفل های معمولی است این دستگیره ها مثل سایر دستگیره های در با حرکت دادن باز و بسته می شوند.

دسته دوم دستگیره های پول و پوش هستند که سبکی جدید بوده و به طور کلی اجرای جالبی برای آنها دیده می شود. این دستگیره ها ظاهری بسیار جذاب دارند و البته که از نوع فشاری اجرا شده اند. به طور کلی شما زمانی که درب را هل دهید و یا قفل را بکشید در باز و بسته می شود. این مدل از دستگیره ها از نظر سبک اجرایی متنوع هستند و به طور کلی شرایط خاص خود را دارند.

دستگیره هوشمند

پرفروش ترین مدل های دستگیره هوشمند سامسونگ

سامسونگ از دسته برندهایی است که به شکل کاملاً حرفه ای توانسته در تولید مدل های دستگیره هوشمند به رشد خوبی برسد. در برند سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا استفاده شده است و به طور کلی در بین مردم بسیار جایگاه خوب و قابل قبولی دارد.

سامسونگ در تولید انواع دستگیره های هوشمنده از فناوری استفاده کرده است که شاید در سایر بخش ها دیده نشود. البته که موقعیت این برند سبب شده تا بتواند از بهترین فناوری کمک بگیرد.

به طور کلی در ایران وقتی صحبت از خرید مدل های دستگیره هوشمند می شود اغلب افراد به سراغ برند سامسونگ می روند چون امتحان خود را پس داده است و شرایط قابل قبولی را فراهم ساخته است.

این برند در زمینه دستگیره هوشمند اهرمی توانسته مدل های 6020 را کمی گسترش دهد و این موضوع به فروش بیشتر دستگیره ها کمک زیادی کرده است. از سوی دیگر مدل های دستگیره پول و پوش برند سامسونگ نیز در سبک های پی 50 و 728 بسیار مورد طرفدار بوده است. البته که اغلب مدل های دستگیره هوشمند برند سامسونگ به تایید نهایی رسیده است.

قفل دیجیتال 6020

جدیدترین مدل های دستگیره هوشمند برند یال

در بین انواع مدل های دستگیره هوشمند برند یال، برخی از آنها بسیار پرفروش و ارزشمند هستند. مثلاً قفل های هوشمند برند یال در سوئد و ایتالیا تولید و عرضه می شود. این برند به واسطه یک سری قفل های ضد آبی که دارد توانسته بسیار محبوب باشد. این قفل ها البته که برای مناطق شرجی بسیار مناسب هستند اما به طور کلی شاخص گذاری های مخصوصی برای این قفل ها در نظر گرفته می شود.

بسیاری از دستگیره های برند یال به صورت اهرمی طراحی می شوند و این موضوع سبب شده تا در ایران بسیار طرفدار داشته باشد. در بهترین شرایط می توان گفت که رویکرد دستگیره ها به صورت کاملاً دقیق ارزیابی می شود. یکی از مدل های قفل هوشمند یال مشهور به مدل کد دار است.

مدل های دستگیره هوشمند با قیمت مناسب

برخی از افراد به دنبال دستگیره های هوشمندی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد خوشبختانه مدل های مختلفی از برند گیت من عرضه شده اند که و بیش از 80 درصد از مردم آن را پذیرفته اند. مثلاً مدل a330 و wb360 در سبک های پول و پوش قرار گرفته اند و مدل های a20 و wf20 نیز وجود دارند که به نوبه خود می تواند اثربخش باشد.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد باز و بسته کردن درب های این دستگیره ها نیاز به ساختاری بی نظیری دارد و البته که می تواند قابل قبول به نظر برسد.

برند روک نیز توانسته به واسطه کیفیت بی نظیر خود یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته شود. دقت کنید که این برند دارای چشمی های دیجیتالی است و البته که مدل های جدید آن نیز به بازار عرضه شده اند. این برند در سری h به قیمت مناسب تری عرضه می شوند.

قفل گیت من A330

سوالات متداول خرید دستگیره هوشمند درب

 کدام برند دستگیره های هوشمند در سال 2021 قابل قبول تر هستند؟

بررسی ها نشان می دهد که در بین دستگیره های هوشمند سال 2021، برند روک توانسته گزینه خوبی باشد اما برند یال با توجه به قیمت مناسب و تنوعی که دارد از دسته برندهای بسیار مشهور شناخته شده است.

پرفروش ترین دستگیره هوشمند روک کدام است؟

قفل p241 از مدل های محبوب برند روک است.

اینطور که مشخص است مدل های مختلف از دستگیره های هوشمند می توانند به شکل ضد ضربه نیز عرضه شوند. شما می توانید محصولی خریداری کنید که خاصیت ضد هک هم داشته باشد.

جمع بندی

در سال 2021 قیمت بهترین مدل های دستگیره هوشمند سامسونگ به نسبت برندهای دیگر گرانتر اعلام شده است و این موضوع سبب می شود تا ساختار حرفه ای این برند قابل قبول تر باشد و برای مکان های تجاری مورد استفاده قرار بگیرد.

البته که به طور کلی دستگیره های هوشمند سامسونگ می توانند یکی از بهترین مواردی باشند که برای منزل استفاده می شوند.

شما می توانید جدیدترین و به روز ترین مدل های دستگیره هوشمند را خریداری کنید و این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته که قفل های هوشمند از نظر سبک اجرایی و مدل هایی که دارند کمی متفاوت عرضه شده اند و به شکل کاملاً قابل قبول دسته بندی شده اند.

برند یال تمام تلاش خود را کرده است که بتواند محصولی با کیفیت بالا و طراحی ظاهری جذاب ارائه دهد و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. شما می توانید قفل هایی با مدل های جدید و خاص را با قیمت مناسب خریداری کنید و این موضوع به کیفیت محصولات شما کمک می کند.