قابلیت نصب قفل دیجیتال بر روی انواع مختلف درب ورودی (چوبی، ضد سرقت، فلزی و شیشه ای) از موضوعاتی است که در بسیاری از مقالات به آن اشاره شده است. اما در این‌جا یک سوال بزرگ مطرح می‌شود. آیا تمام مدل‌های قفل دیجیتال را می‌توان بر روی درب شیشه سکوریت نصب نمود؟ پاسخ منفی است زیرا امکان سوراخ‌کاری درب‌های شیشه سکوریت پس از ساخت وجود ندارد. به همین دلیل نصب مدل‌های مختلف قفل دیجیتال بر روی درب‌های شیشه‌ای تقریبا غیر‌ممکن است. مگر آن‌که مجددا درب شیشه‌ای برای سوراخ کاری به کارخانه برده شود که این کار از لحاظ هزینه‌ای به هیچ عنوان به صرفه نیست.

به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده قفل دیجیتال اقدام به تولید محصولاتی مناسب با درب‌های شیشه سکوریت نموده‌اند. قفل شیشه سکوریت محصولی است که امنیت، زیبایی و راحتی در رفت و آمد را برای این قشر از کاربران به وجود می‌آورد. برای آشنایی با این محصولات هوشمند، با ما همراه باشید.

R=DIGITAL LOCK

درب شیشه سکوریت چیست؟

سکوریت کردن یک فرآیند حرارتی است که روی شیشه‌های ساختمانی انجام می‌شود. در این فرآیند پس از حرارت بالای شیشه (تا 700 درجه سانتی گراد)، هوای بسیار خنک به دو سمت شیشه، وزیده می‌شود. این امر باعث می‌شود تا لایه‌های بیرونی سریع‌تر از لایه‌های داخلی خنک شوند و استحکام شیشه افزایش یابد.

درب‌های شیشه سکوریت به دلیل زیبایی شناسی مدرن و ایمنی بسیار بالا، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های درب برخوردار می‌باشند. ایمنی این نوع شیشه‌ها 5 الی 10 برابر بیشتر از شیشه‌های معمولی است. مقاومت این نوع درب‌ها در برابر ضربه و فشار بسیار بالاست. این موضوع امکان شکستن آن‌ها را به کم‌ترین میزان خود می‌رساند.

در صورت ایجاد ترک روی درب شیشه سکوریت، ترک به کل شیشه منتقل می‌شود و به صورت ذرات ریز و صیقلی به یک باره فرو می‌ریزد. این امر موجب می‌شود تا آسیبی به افراد وارد نشود. از درب‌های شیشه سکوریت در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی (درب راهروها) استفاده می‌شود.

قفل سامسونگ G510

تفاوت قفل دیجیتال شیشه سکوریت با مکانیکی

در گذشته امنیت درب‌های شیشه سکوریت توسط قفل‌های مکانیکی تامین می‌شد. دسترسی به این نوع قفل‌ها توسط کلیدهای مکانیکی انجام می‌گرفت که دردسرهای بسیاری را برای کاربران به همراه داشت و آن‌چنان که باید امنیت درب ورودی را تامین نمی‌کرد. تا این‌که قفل دیجیتال شیشه سکوریت تولید و روانه بازار شد.

این نوع قفل‌های دیجیتال با امکان ایجاد دسترسی پیشرفته و بدون کلید و ویژگی‌های امنیتی منحصر به‌فردی مانند آلارم هشدار سرقت، امنیت و راحتی در رفت و آمد را برای کاربران فراهم می‌کند.

به قفل شیشه سکوریت هوشمند می‌توان از طریق رمز، کارت و اثر انگشت دسترسی پیدا کرد. همچنین در برخی از مدل‌ها، با خرید تجهیزات هوشمند، امکان اتصال قفل به ریموت کنترل و تلفن همراه وجود دارد که از طریق آن می‌توان درب ورودی را از راه دور باز و ورود و خروج افراد مختلف را کنترل نمود.

قفل‌های دیجیتال بارمان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

مزایای قفل شیشه سکوریت هوشمند

دسترسی بدون کلید

یکی از مهم‌ترین مزایای قفل دیجیتال شیشه سکوریت، امکان ایجاد دسترسی بدون کلید به درب ورودی است. این موضوع دردسرهای استفاده از کلیدهای مکانیکی را برای همیشه از بین می‌برد:

رمز عبور کلید عبور شماست که در امن‌ترین جا یعنی ذهن شما قرار دارد. کارت‌های RFID، با اندازه‌ای کوچک و قابل حمل، دسترسی راحت را برای شما به وجود می‌آورد. اثر انگشت دسترسی راحت و امن را برای شما فراهم می‌کند. این روش بهترین روش دسترسی به قفل شیشه سکوریت است؛ زیرا همواره همراه شماست. بنابراین امکان از دست رفتن آن به هیچ عنوان وجود ندارد. همچنین به‌عنوان یک مشخصه بیومتریک امکان هک نمودن آن وجود ندارد. در آخر تلفن همراه و ریموت کنترل که دسترسی بی‌سیم و از راه دور را برای شما فراهم می‌آورد. با وجود این روش‌های دسترسی، استفاده از قفل‌های مکانیکی را برای همیشه به دست فراموشی می‌سپارید.

SAMSUNG LOCK

افزایش زیبایی

تنوع رنگ و طراحی جذاب و با کلاس قفل‌های شیشه سکوریت هوشمند، زیبایی و هارمونی فوق العاده‌ای را در فضای مورد استفاده ایجاد می‌کند به طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این موضوع می‌تواند در واحدهای تجاری و اداری برای جذب بیشتر مشتریان و تبلیغ مثبت، بسیار موثر باشد.

افزایش امنیت

دسترسی به قفل‌های مکانیکی شیشه سکوریت توسط سارقان، به دلیل مکانیزم ساده و استفاده از کلید برای کنترل ورود و خروج، کار بسیار آسانی است. قفل‌های شیشه سکوریت هوشمند با وجود ویژگی‌های امنیتی، محیطی امن را برای صاحبان کسب و کار و خانه فراهم می‌کند و سارقان را از اطراف شما و اعضای خانواده‌تان دور نگه می‌دارد. ویژگی‌های امنیتی مهم قفل شیشه سکوریت هوشمند به شرح زیر می‌باشد:

آلارم هشدار

در صورت اقدام برای ورود غیر‌مجاز از طریق روش‌هایی مانند ضربه زدن به درب یا قفل، وارد کردن شوک الکترونیکی یا استفاده از رمز نامعتبر، آلارم قفل شیشه سکوریت به صدا در می‌آید. این موضوع سارقان و افراد خراب‌کار را از محل فراری می‌دهد.

سیستم حریم خصوصی

با فعال کردن این سیستم از داخل اتاق، مغازه یا مکان‌های اداری، امکان دسترسی به درب، حتی با وجود پارامترهای دسترسی مجاز، نیز امکان پذیر نخواهد بود و شما می‌توانید با خیالی آسوده و بدون مزاحمت به کار خود برسید.

امکان کنترل ورود و خروج افراد مختلف

همان‌طور که بیان شد برخی از مدل‌های قفل شیشه سکوریت هوشمند، قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند که از طریق آن می‌توان ورود و خروج افراد مختلف را ثبت و در داخل گوشی هوشمند مشاهده نمود. این موضوع می‌تواند کنترل شما بر درب ورودی را افزایش و امنیت محل مورد نظر را دو چندان کند.

glass-door

سیستم اعلام حریق

در صورت افزایش درجه حرارت محیط داخل ساختمان، آلارم هشدار قفل شیشه سکوریت به صدا در می‌آید و درب ورودی جهت تخلیه به موقع افراد داخل ساختمان به صورت خودکار باز می‌شود.

نصب قفل شیشه سکوریت هوشمند

همان‌طور که بیان شد پس از ساخت درب شیشه سکوریت و نصب آن، امکان سوراخ‌کاری وجود ندارد. هرگونه تلاش برای ایجاد سوراخ، باعث آسیب به شیشه می‌شود. به همین دلیل نحوه نصب قفل شیشه سکوریت هوشمند با سایر مدل‌های قفل دیجیتال متفاوت است.

برای این کار ابتدا باید محل اتصال درب با قفل و رو به رویی را به چسب سیلیکون یا آکواریوم آغشته نمایید. سپس برای ثابت نگه داشتن قفل بر روی درب از گیره یا پیچ دستی استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود قفل شیشه سکوریت به مدت 24 ساعت، بدون حرکت بر روی درب قرار گیرد. کوچک‌ترین جا به جایی و از بین رفتن تقارن قفل، باعث بروز مشکلات بسیاری در نصب و باز و بسته شدن درب می‌شود.

قفل شیشه سکوریت

مدل‌های پرفروش قفل شیشه سکوریت شرکت بارمان

در راستای برآورده نمودن نیازها و جلب رضایت مندی کامل مشتریان عزیز، شرکت بارمان اقدام به وارد نمودن قفل های شیشه سکوریت با بهترین کیفیت ممکن را نموده است. این نوع قفل‌های دیجیتال نیز مانند سایر محصولات شرکت بارمان از گارانتی و خدمات پس از فروش استثنایی برخوردارند تا خریداران از هر صنفی با خیالی آسوده از خرید خود استفاده و لذت یک تجارت یا زندگی امن و راحت را بیش از پیش احساس کنند.

  • SAMSUNG G510
  • EVERNET LH600
  • EVERNET GLASS CHOISE

جهت خرید قفل‌های دیجیتال و اطلاع از قیمت هر یک با ما تماس بگیرید.