قفل سامسونگ

شب بند دیجیتال راهی برای رسیدن به آرامش، تمام تلاش افراد در دنیای پر خطر امروزی، رسیدن به حداکثر امنیت ممکن در زندگی است. به همین خاطر معمولا در کنار قفل درب ورودی، از تجهیزات دیگر امنیتی برای کنترل ورود و خروج استفاده می‌کنند. تجهیزاتی مانند شب بند که امنیت درب ورودی را دو چندان می‌کند. اما این شب بندهای مکانیکی از لحاظ امنیتی ضعف‌های بسیاری دارند. که نمی‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد. به همین دلیل شرکت‌های بزرگ تولیدکننده قفل الکترونیکی و دیجیتال اقدام به تولید محصولاتی به نام شب بند دیجیتال نموده‌اند که علاوه بر افزایش امنیت، زیبایی و راحتی در رفت و آمد را برای کاربران فراهم می‌کند. البته این محصولات امنیتی در بازار با نام قفل دیجیتال بدون دستگیره نیز شناخته شده می‌باشند.

این نوع قفل‌ دیجیتال از نظر ماهیت و کاربرد مانند شب بندهای مکانیکی می‌باشند؛ با این تفاوت که شب بند دیجیتال یا قفل دیجیتال بدون دستگیره، دسترسی امن و بدون کلید را برای شما فراهم می‌آورد و کنترل شما بر درب ورودی را بهتر و دقیق‌تر می‌کند.

روش‌های دسترسی به شب بند دیجیتال

شاخص‌ترین ویژگی شب بند دیجیتال، دسترسی بدون کلید به درب ورودی است که علاوه بر راحتی در رفت و آمد، امنیت خانه یا محل کار را نیز افزایش می‌دهد. به مدل‌های مختلف شب بند دیجیتال می‌توان از طریق روش‌های زیر دسترسی پیدا کرد:

  • رمز عبور
  • کارت های RFID
  • بیومتریک و اثر انگشت
  • تلفن همراه (ارتباط بلوتوثی و اینترنتی_اختیاری)
  • ریموت کنترل (اختیاری)

digital lockویژگی‌های امنیتی شب بند دیجیتال

بر خلاف شب بند مکانیکی که تنها توسط یک زنجیر امنیت خانه شما تامین می‌شود، شب بند دیجیتال از ویژگی‌های و سیستم‌های امنیتی برجسته‌ای برخوردار است که خیال شما را از بابت امنیت خانه و خانواده عزیزتان راحت می‌کند.

سیستم حریم خصوصی

با فعال کردن این سیستم امنیتی، دسترسی و باز کردن درب ورودی، برای افراد بیرون از خانه یا اتاق، حتی با داشتن پارامترهای دسترسی مجاز نیز غیر‌ممکن است. این سیستم مانند زنجیر شب بند مکانیکی عمل می‌کند. این ویژگی برای مکان‌هایی مانند اتاق خواب که حفظ حریم خصوصی آن بسیار مهم است، مناسب می‌باشد.

سیستم ضد سرقت

در صورت وارد کردن ضربه، شوک الکتریکی یا رمز عبور اشتباه به صورت مکرر، آلارم هشدار شب بند دیجیتال به صدا در می‌آید. این ویژگی افراد مزاحم و سارقان را از خانه شما دور نگه خواهد داشت.

push-pull

قفل اتوماتیک

در صورت فعال کردن این مکانیزم امنیتی، به محض بسته شدن درب ورودی، شب بند دیجیتال به صورت خودکار قفل می‌شود؛ بنابراین نگرانی بابت بسته بودن درب پس از خروج از منزل برای همیشه از بین می‌رود.

متصل شدن به سیستم‌های امنیتی و هوشمند

یکی از ویژگی‌های جذاب شب بند دیجیتال، اتصال آن به سیستم‌های هوشمندسازی و امنیتی است که قدرت کنترل شما به درب ورودی ساختمان را افزایش می‌دهد (هر زمان و از هر جای دنیا) و امنیت خانه یا محل کار را دو چندان می‌کند. این ویژگی کاملا اختیاری است و برای بهره مندی از این ویژگی باید تجهیزات هوشمندی مانند کیت، ارتباط دهنده، VERA و … را خریداری کنید.

سیستم اعلام حریق

در صورتی که درجه حرارت داخل ساختمان افزایش یابد، آلارم هشدار شب بند دیجیتال به صدا در می‌آید و درب ورودی برای تخلیه سریع و به موقع افراد داخل ساختمان، به صورت اتوماتیک باز می‌شود.

ویژگی‌های مهم شب بند دیجیتال در هنگام خرید

دسترسی به شب بند دیجیتال توسط اثر انگشت و تلفن همراه

همان‌طور که بیان شد دسترسی به شب بند دیجیتال از طریق روش‌هایی مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه امکان پذیر است. دسترسی از طریق رمز و کارت دردسرهایی مانند فراموش کردن رمز یا از دست دادن و جا گذاشتن کارت را برای کاربر به دنبال دارد.

اما تشخیص هویت از طریق اثر انگشت با حذف مشکلات یاد شده، دسترسی امن و راحت را برای شما به وجود می‌آورد.

همچنین اتصال شب بند الکترونیکی به تلفن همراه، مزایای فوق العاده‌ای مانند باز کردن درب ورودی از راه دور و ثبت و کنترل ورود و خروج را برای شما فراهم می‌کند.

بنابراین حتی الامکان شب بندی را انتخاب نمایید که این دو نوع روش دسترسی یعنی اثر انگشت و تلفن همراه را  به همراه داشته باشد.

قفل دیجیتال یال

آلارم هشدار

شب بندی را انتخاب نمایید که مجهز به آلارم هشدار حوادث مختلفی مانند سرقت، آتش‌سوزی، اتمام باتری و … باشد. این ویژگی امنیتی برای آگاهی شما و همسایگان جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در نظر گرفته شده است.

ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش

همواره سعی کنید از فروشگاه‌های مجاز و برندهای بزرگ شب بند الکترونیکی، گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه‌ها و برندهای بزرگ برای جلب رضایت‌مندی و احترام به مشتریان خود، گارانتی و خدمات پس از فروش استثنایی را در نظر می‌گیرند تا خریداران با خیالی آسوده از محصولات مورد نظر خود استفاده کنند.

بسیاری از فروشگاه های غیر‌مجاز برای سود بیشتر، محصولات خود را بدون گارانتی و با قیمتی ارزان ارائه می‌دهند. که ارزانی آن‌ها باعث وسوسه شدن خریداران می‌شود اما نداشتن گارانتی در آینده‌ای نزدیک دردسرهای فراوانی را برای خریداران به وجود می آورد. پس فراموش نکنید در هنگام خرید شب بند دیجیتال، برگه مجاز گارانتی و خدمات پس از فروش را از فروشنده بخواهید.

مجهز به زبانه هوک

از لحاظ زبانه درگیر در رو به رویی در دو نوع معمولی و هوک در بازار وجود دارد. قفلی را خریداری کنید که مجهز به زبانه هوک باشد. زبانه هوک با طراحی منحصر به‌فرد و غلاب مانند، مقاومت درب ورودی و شب بند هوشمند را در برابر ضربه، دیلم و برش بیش از پیش افزایش می‌دهد.

نصب شب بند دیجیتال

اکثر کاربران برای افزایش امنیت درب ورودی و راحتی در رفت و آمد، شب بند دیجیتال را در کنار قفل‌های معمولی و مکانیکی نصب می‌کنند اما مواردی از نصب این نوع قفل‌های هوشمند در جای قبلی دستگیره مکانیکی دیده شده است که این حالت به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

به دلیل نوع طراحی شب بند دیجیتال، نصب آن بسیار آسان است؛ تنها با یک سوراخ و با کم‌ترین زحمت، بر روی انواع مختلف درب ورودی نصب می‌شود. معمولا شب بند هوشمند به دلایل زیر انتخاب و بر روی درب ورودی نصب می‌شود:

  • عدم تمایل به عوض کردن دستگیره مکانیکی
  • سرمایه گذاری کمتر و صرفه جویی در هزینه‌ها
  • نصب بر روی درب‌های ضد سرقت چینی برای جلوگیری از غیر فعال شدن قفل مرکزی و مولتی
  • نصب بر روی درب‌های غیر استاندارد (بائوی کم)

مدل‌های مختلف شب بند دیجیتال شرکت بارمان

شرکت بارمان مدل‌های مختلف از برندهای بزرگ جهان را از تولیدکننده اصلی تامین و با قیمت بسیار مناسب روانه بازار می‌کند. تمام محصولات امنیتی شرکت بارمان از ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش استثنایی و 24 ساعته برخوردار می باشند که در کمتر شرکتی نظیر آن را مشاهده می‌کنید.

قفل شب‌ بند GATEMAN A20

قفل شب بند A20 یکی از محصولات امنیتی شرکت گیت من است که به دلیل طراحی باریک و منحصر به‌فرد، از استقبال بی نظیری برخوردار بوده است. به این نوع قفل دیجیتال می‌توان 30 رمز مختلف و 40 عدد کارت را معرفی کرد. همچنین این محصول قابلیت شناسایی رمز ادمین و رمز یک‌بار مصرف را نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب قفل شب بند A20، اتصال آن به تلفن همراه است که امکان باز کردن درب از راه دور و کنترل ورود و خروج را برای شما فراهم می‌کند. همچنین با وجود آلارم هشدار سرقت و سیستم ضد حریق، امنیت محل کار یا زندگی شما چند برابر می‌شود.

قفل شب‌ بند GATEMAN WF20

قفل شب‌ بند WF20، قابلیت شناسایی یک رمز و 20 عدد اثر انگشت را دارد. همچنین این نوع قفل دیجیتال را می‌توان از طریق شناسایی ریموت از راه دور کنترل نمود و درب ورودی خانه را به مانند درب خودرو باز کرد.

طراحی منحصر به‌فرد و کشش سطحی قفل شب بند WF20، این محصول را به گزینه‌ای ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت تبدیل نموده است تا حدی که می‌تواند کارایی خود را در مناطق مرطوب و شرجی حفظ کند.

از دیگر ویژگی‌های شب بند الکترونیکی WF20 می‌توان به سیستم ضد حریق، سیستم ضد سرقت، قفل اتوماتیک سیستم حریم خصوصی و تابع خیالی اشاره کرد.

قفل شب بند SAMSUNG DS700

یکی از بهترین مدل‌های قفل شب بند موجود در بازار، قفل بدون دستگیره DS700 است که با داشتن ویژگی‌های متنوع مانند آلارم هشدار امنیتی، سیستم امنیت خروج، سنسور مادون قرمز حرکت، سیستم حریم خصوصی و کد تصادفی، امنیت و راحتی در رفت و آمد را برای کاربر فراهم می‌کند. از روش‌های دسترسی به این نوع قفل دیجیتال، می‌توان به رمز، کارت (20 عدد)، احراز هویت دوگانه و ریموت کنترل اشاره کرد.

همچنین با خرید تجهیزات هوشمند می‌توان قفل شب بند DS700 را به تلفن همراه و آیفون تصویری متصل کرد. البته لازم به ذکر است که اتصال این محصول امنیتی به تلفن همراه از طریق بلوتوث انجام می‌گیرد که به دلیل کره‌ای بودن آن، این ویژگی در ایران غیر‌فعال است.

برای مشاهده مدل‌های مختلف به صفحه محصولات مراجعه نمایید.