دستگیره هوشمند شیائومی از دسته دستگیره هایی است که به طور کلی سبب می شود تا ورود غیر قانونی به منزل شما به حداقل برسد. دستگیره هوشمند شیائومی مدل بندی های مختلفی دارد و شما می توانید مدلی که باب میل خودتان است را انتخاب کنید. از یاد نبرید که دستگیره های هوشمند برند شیائومی به طور کلی بر اساس سبک اجرایی ارزیابی می شوند برخی از آنها به صورت پول و پوش بوده و برخی دیگر اهرمی هستند و شما می توانید گزینه مناسب خود را خریداری کنید.

ویژگی های کلی دستگیره هوشمند شیائومی

یکی از قابلیت های جدیدی که برای دستگیره هوشمند شیائومی در نظر گرفته شده است طراحی منحصر به فرد آن است. این طراحی به قدری زیبا و اثربخش است که سبب می شود دکوراسیون منزل شما زیباتر شود.

این دستگیره ها به طور کلی قابلیت ان اف سی دارند و همینطور شرایط برای اجرای گذرواژه موقت نیز برای آنها ارزیابی شده است. بسیاری از دستگیره ها دارای موقعیت تشخیص چهره دارند و یا نیاز به استفاده از اپ های قفل در منزل خواهد بود تا دستگیره باز شود.

از مهمترین ویژگی های دستگیره هوشمند شیائومی این است که می تواند در حدود 50 اثر انگشت را ذخیره سازد و همینطور گذرواژه های مختلف را نیز ضبط کند. این رویکرد برای هر کارمندی اجرا می شود و در نهایت اثر انگشت یا پسورد به شکل متفاوت نیز اجرا خواهد شد. شما نیاز به هزینه اضافی برای ساخت کلید نخواهید داشت.

در دستگیره هوشمند شیائومی از دو باتری قلمی استفاده می شود و همینطور دارای پورت های مخصوص خودش بوده و شما این امکان را دارید تا دستگاه را شارژ کنید. درصد شارژ باتری برای این دستگاه روی مانیتور مشخص می شود و اگر باتری از مقدار مشخص کاهش یابد شارژ آن به شما گزارش داده می شود.

Xiaomi-Smart-Lock-E

انواع مدل های مختلف دستگیره هوشمند شیائومی

دستگیره هوشمند شیائومی مدل اسمارت پرو

یکی از بهترین دستگیره های برند شیائومی در بازار است که کیفیت بی نظیری دارد. این دستگیره به طور کلی به واسطه اپلیکیشن خاصی کار می کند و دارای گذرواژه موقت بوده و همینطور شامل اثر انگشت است. به طور کلی موقعیت این دستگیره برای تشخیص چهره نیز ارزیابی می شود و همینطور دارای سنسورهای حرکتی و مادون قرمز بوده و 50 اثر انگشت را نیز در بر می گیرد.

طراحی بدنه این قفل نیز نسبت به مدل های قدیمی کمی زیباتر شده است اما تفاوت خاصی ندارد. به طور کلی تنها تفاوت همان صفحه نمایش هوشمند خاصی است که برای این قفل ارزیابی شده است. به طور کلی این قفل تفاوت زیادی با مدل های قبلی ندارد. قسمت داخلی و خارجی این قفل به رنگ تیره کامل بوده و در عین سادگی جذابیت بالایی دارد.

بدنه دستگاه نیز به صورت براق طراحی شده است و همینطور این موضوع شاید سبب شود که دستگیره لکه شود. مدل دیگری به صورت مات نیز اجرا شده است که هم ظاهری زیبا و جذاب دارد .

دستگیره هوشمند شیائومی مدل Smart Door Lock MJZNMS03LM

طراحی دستگیره شیائومی Smart Door Lock MJZNMS03LM از نظر ظاهری با دستگیره های معمولی کمی متفاوت است و از سبک های جدیدتری در طراحی این دستگیره استفاده شده است.

کیفیت متریال این دستگیره بسیار عالی بوده و از سبک های جدید و خاصی در طراحی آن استفاده شده است. به طور کلی این دستگیره هوشمند مقاومت خوبی در برابر ضربه و گرما و همینطور رطوبت از خود نشان می دهد و البته که سرمای بیش از حد و فشار نیز تا حدودی تحمل خواهد شد. سطح دستگیره به واسطه فرایند مخصوصی به اسم IML به صورت مات طراحی شده است و ضد خش است. این دستگیره دارد حسگر اثر انگشت خاصی بوده و همینطور اهرم دستگیره نیز برای دسترسی آسان آن وجود دارد.

دستگیره هوشمند شیائومی با طراحی مدرن و مینیمال

سبک های مینیمال به طور کلی با رنگ مشکی تلفیق شده اند و ساختاری قابل قبول دارند. این مدل از دستگیره ها دارای دستگیره های مخصوصی هستند.

این دستگیره ها به شکلی طراحی شده اند که به طور کلی با نمای کلی دستگیره های معمولی تفاوتی ندارند. بافت بدنه براق نیز برای این دستگیره ها اجرا شده است و به طور کلی لکه زدایی از سطح آن دشوار نخواهد بود.

در این دستگیره ها ماژول اثر انگشت نیز اجرا شده است و شامل محل استانداردی است و سبب می شود تا دسترسی سریعی ایجاد شود.

قفل دیجیتال شیائومی

 دستگیره هوشمند شیائومی با باتری حرفه ای

باتری که برای دستگیره هوشمند شیائومی استفاده می شود به طوری که دارای شرایط خاص خود است. در برخی از مدل ها از 8 باتری برای تامین انرژی استفاده میشود و بیش از 12 ماه را پشتیبانی می کند. دوام این باتری ها تا حدود 18 ماه اعلام شده است و تا حد زیادی قابلیت اجرا دارد. در صورتی که باتری کاهش انرژی داشته باشد به واسطه چشمک زدن اعلام می شود.

مشاوره خرید دستگیره هوشمند شیائومی

در خرید دستگیره هوشمند شیائومی باید به کیفیت ساخت، ارزش خرید، سطح نوآوری و امکانات و سهولت استفاده دقت داشته باشید. از یاد نبرید که دستگیره هوشمند شیائومی قابلیت اجرایی مخصوصی دارد و به شکل ایده آل طراحی شده است و شرایط به شکلی است که خرید این محصول می تواند به شکل دقیق دنبا شود. شما می توانید دستگیره هوشمند شیائومی را بدون هزینه اضافی و با قیمت مناسب خریداری کنید. همینطور شرایط به شکلی است که این محصول را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

برای اخذ قیمت دستگیره هوشمند شیائومی می توانید از کارشناسان فروش ما بخواهید شما را راهنمایی کنند همینطور می توانید رویکرد خرید را به شکل دیگری دنبال کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

دقت کنید که دستگیره هوشمند شیائومی قابلیت نصب روی درب های ضد سرقت را دارد و هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد کرد. از سوی دیگر کیفیت بالای متریال این دستگیره نیز بسیار خوب بوده و شرایط اجرایی بی نظیری دارد. به طور کلی کیفیت ساخت برای دستگیره های هوشمند به نسبت سال های اخیر مدنظر قرار گرفته است. دقت کنید که چنین دستگیره هایی از نظر سبک اجرایی کمی متفاوت تر هستند و ساختاری کاملاً اصولی دارند.