برای تغییر رمز قفل درب سامسونگ دو روش مدنظر قرار می گیرد. شما برای تغییر رمز قفل درب سامسونگ نیاز است یک سری شرایط را مدنظر قرار دهید. قفل های دیجیتال به صورت یکجا و جداگانه دسته بندی شده اند و هر یک شرایط خاص خود را دارند. شما برای تغییر رمز قفل درب سامسونگ نیاز به رمز قبلی و یا سریال روی جعبه دارید.

عملیات تغییر رمز قفل درب سامسونگ زمان زیادی نمی خواهد. البته که بسته به مدل رمز قفل درب سامسونگ برخی از مدل ها شرایط اجرایی خاص خود را دارند. شما می توانید از رمز هایی استفاده کنید که با امنیت بالایی اجرا شود.

روش اول تغییر رمز قفل درب سامسونگ

قفل دیجیتال درب سامسونگ به طور کلی شامل 100 رمز هستند. این رمز ها بین 4 الی 8 رقم تعریف می شوند. اگر دقت کنید به طور کلی در شروع کار، رمزها برابر با پنج رمز آخر شماره سریال درج شده روی آی سی هستند. وقتی وارد منوی تغییر پسورد می شوید، برای تغییر رمز نیاز به نام کاربری دو رقمی دارید. شروع رمز از 01 بوده و در نهایت به 99 ختم می شود.

اگر قرار به تغییر رمز قفل درب سامسونگ به صورت یکجا است، نیاز به استفاده از دکمه power دارید. دقت کنید که این دکمه نشان از حالت آماده به کار قفل درب است. پس از اینکه دکمه مورد نظر را کلیک کردید نیاز است که 5 ثانیه صبر کنید. پس از گذشت 5 ثانیه صدای آلارم شنیده می شود و شما وارد مرحله تغییر رمز می شوید.

در گام دوم دستگاه از شما یوزرنیم می خواهد در واقع شما باید عدد 00 را وارد کنید. در گام بعدی نوبت به وارد کردن شماره سریال 8 رقمی قفل دیجیتال است. این شماره سریال روی بسته نوشته شده است. دستگاه از شما می خواهد تا پسورد قبلی خود را وارد کنید. اگر بار اول است که اقدام به تغییر رمز قفل رمزی می کنید، می بایست 5 رقم آخر شماره سریال را وارد نمایید. در غیر این صورت نیاز است که پسورد قبلی خود را وارد کنید. سپس باید دکمه power را فشار دهید.

در مرحله بعدی از شما رمز جدید خواسته می شود. رمز جدید را وارد می کنید و دکمه پاور را فشار می دهید. سپس نیاز است که رمز جدید تکرار شود و مجدداً دکمه پاور فشار داده شود. اگر این مراحل به درستی طی شود، عملیات تغییر رمز اعلام شده است و چراغ سبز را به شما نمایش می دهد. در غیر این صورت چراغ قرمز دیده خواهد شد. چراغ قرمز به معنی عدم اجرای درست مراحل است و نیاز است که شماره سریال 8 رقمی قفل دیجیتال خود را وارد نمایید و ادامه مسیر را طی کنید.

تغییر رمز سامسونگ

روش دوم تغییر رمز قفل درب سامسونگ

روش دیگری برای تغییر رمز قفل سامسونگ نیز وجود دارد که به نوبه خود یک روش جداگانه یا مجزا محسوب می شود. در این روش شما در ابتدا دکمه پاور را کلیک می کنید. دستگاه در وضعیت آماده به کار قرار می گیرد.

دکمه پاور را 5 ثانیه نگه دارید تا صدای آلارم شنیده شود. در این زمان نیاز است که وارد منوی تغییر رمز شوید. پس از ورود یوزرنیم خود را وارد کنید. یوزرنیم شما می تواند از رقم 01 آغاز شده تا 99 ادامه داشته باشد. هر کاربر دارای یک نام کاربری و پسورد خواهد بود. نیاز است که رمز عبور قبلی خود را وارد کنید و دکمه پاور را فشار دهید. پس از تایید آن نوبت به اعلام پسورد جدید خواهد رسید. پس از اینکه پسورد جدید را وارد کردید نیاز است که دکمه پاور را فشار دهید. رمز عبور جدید خود را تکرار کنید و دکمه پاور را فشار دهید.

تغییر قفل سامسونگ درب

سوالات متداول

در صورتی که رمز قبلی قفل دیجیتال را فراموش کرده باشیم چه باید کرد؟

دقت کنید که در این صورت نیاز است یک سری مسائل به دقت بررسی شود. اول اینکه راهنمای قفل مورد نظر را مطالعه کنید تا متوجه شوید که سریال خاصی برای اعلام رمز قبلی وجود دارد یا خیر. سپس نیاز است بررسی کنید که رمز قبلی قفل شما به چه صورتی اجرا شده است. دقت کنید که دستگاه به طور کلی به مدت 5 دقیقه وارد حالت امنیتی می شود پس اگر رمز را اشتباه وارد کرده باشید، باید 5 دقیقه صبر کنید تا حالت امنیتی از بین برود.

آیا با تغییر رمز قفل درب سامسونگ شرایط هک شدن آن وجود دارد؟

به طور کلی وقتی صحبت از قفل دیجیتال است، یعنی قفلی که غیر قابل هک است. اما این تصور که چنین قفل هایی هرگز قابلیت هک ندارند، اشتباه است. به طور کلی درصد هک شدن قفل های دیجیتال محدود است و مشکلی در این راستا دیده نمی شود اما دقت کنید که اگر تغییر رمز قفل درب سامسونگ به شکلی باشد که فرد دیگری متوجه رمز جدید شود، در واقع رمز شما لو رفته و امکان خطر وجود دارد.

آیا تغییر رمز قفل درب سامسونگ سبب امنیت بیشتر می شود؟

به طور کلی پیشنهاد می شود که به صورت دوره ای اقدام به تغییر رمز قفل درب سامسونگ نمایید. از یاد نبرید که تغییر رمز قفل درب باید با دقت بالایی صورت بگیرد در غیر این صورت احتمال اینکه قفل هنگ کرده و یا مسدود شود بسیار زیاد است پس سعی کنید عملیات تغییر رمز قفل درب سامسونگ را به درستی انجام دهید.

نتیجه گیری

دستورالعمل هایی که برای قفل درب سامسونگ اجرا می شود به نسبت قفل های دیگر متفاوت است. برخی از قفل ها ساختاری چند بخشی دارند به طوری که اجرای آنها به صورت خاصی ارزیابی می شود. برای اجرای رمز عبور نیاز است که در ابتدا رمز قبلی وارد شود. در صورت نداشتن رمز قبلی، می توانید از شماره سریال استفاده کنید. شماره سریالی که روی جعبه قفل قید شده حکم همان رمز قبلی را دارد. بررسی ها مشخص کرده است که نحوه اجرای قفل درب سامسونگ متفاوت از سایر قفل ها است. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که قفل درب سامسونگ هم سیستم اجرایی خاصی دارد و هم از نظر عملکردی قابل قبول است.