برای خرید قفل دیجیتال گاوصندوق در ابتدا باید بدانید که چند مدل از این قفل ها در بازار عرضه شده است و سپس می بایست ارزیابی کنید که هر یک چه ویژگی هایی دارند. در خرید قفل دیجیتال گاوصندوق مهمترین نکته امنیت آن است. امنیت قفل دیجیتال گاوصندوق می بایست تایید شده باشد در غیر این صورت خرید قفل مورد نظر قابل قبول نخواهد بود.

خرید انواع قفل دیجیتال گاوصندوق

برخی از قفل های مخصوص گاو صندوق به صورت دیجیتالی طراحی شده اند و برخی نیز سنسوری هستند اما در سبک های قدیمی این قفل ها تنها با کلید باز می شوند.

امروزه دستگاه های هوشمند و الکترونیکی کوچک و کوچکتر شده اند و قفل های دیجیتالی روی کار آمده اند. این قفل ها قابلیت اتصال به گاو صندوق را دارند.

قفل های دیجیتالی به طور کلی از دید عموم مردم مناسب هستند و به طور کلی از نظر امنیت و سبک اجرایی نیز به تایید رسیده اند. به طور کلی قفل دیجیتال گاوصندوق شامل یک کد چند رقمی است که در حافظه این دستگاه ذخیره شده است و باز شدن درب این قفل ها تنها با وارد کردن کلیدهای مورد نظر صورت می گیرد.

حال سوال اینجاست که اگر این کد به هر دلیلی فراموش شود چه خواهد شد؟ و یا قفل پس از مدتی دقت خود را از دست بدهد چه باید کرد؟

امروزه نسل جدیدی از قفل های دیجیتال روانه بازار شده اند که به صورت ترکیبی طراحی و ساخته شده و به دو روش باز می شوند. اولین روش استفاده از کد های چند رقمی بوده و روش دیگر استفاده از کلید است.

قفل دیجیتال گاوصندوق

قفل دیجیتال گاوصندوق بیومتریک چیست؟

شاید نام قفل دیجیتال گاوصندوق بیومتریک به گوشتان رسیده باشد. این قفل ها نسل جدید از قفل های هوشمند را به خود اختصاص می دهند و به طور کلی مربوط به مصارف عادی نخواهند بود. یعنی استفاده از قفل دیجیتال گاوصندوق بیومتریک برای مصارف عادی استفاده نمی شود و در مواردی که امنیت بسیار بالایی اهمیت دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

قفل های بیومتریک یک سری ویژگی های شخصی هر شخص مثل اثر انگشت و عنبیه چشم را مدنظر قرار می دهد و در حافظه خود ذخیره سازی می کند. این سبک از قفل ها در چندین نوع دسته بندی شده اند و سبک های متفاوتی را شامل می شوند.

برخی از این قفل ها به صورت ترکیبی طراحی شده اند یعنی هم به صورت کد و عددی کار می کنند و هم به شکل بیومتریک و با استفاده از اثر انگشت و عنبیه چشم اجرا می شوند. قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق ترکیبی به نسبتاً موارد دیگر بیشتر است اما به طور کلی کیفیت بیشتری داشته و مورد استفاده دقیق قرار می گیرد.

قفل دیجیتال گاوصندوق از نوع زمانی

این مدل از قفل ها بیشتر برای بانک ها و اداره های دولتی استفاده می شوند و به طور کلی تنها شرایط وارد کردن رمز در ساعات مشخص شده ای را دارند. این قفل ها به طور کلی در ساعاتی غیر از ساعات مشخص شده هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند به همین دلیل است که از این قفل ها در مراکز دولتی و ادارات استفاده می شود و شاخص بندی های مشخصی را دنبال می کند.

در برخی از بانک ها و اداره های دولتی برای اینکه امنیت خزانه موجود برقرار شود از این قفل ها استفاده می شود و به طور کلی امنیت پول و وسایل ارزشمند نیز تا حد قابل قبولی فراهم خواهد شد. یعنی با وارد کردن رمز درست هم باز نمی شود تا زمان مشخص آن فرا برسد بنابراین این قفل ها از نظر سبک اجرایی شرایط خاص خود را دارند.

خرید قفل دیجیتال گاوصندوق

قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق

قفل دیجیتال گاوصندوق تنوع مختلفی دارد و این قفل ها از نظر جنس و مواد به کار رفته نیز قیمت گذاری می شوند یعنی اگر جنس متریال اولیه در این قفل ها بالا باشد قیمت بالاتری خواهند داشت.

موضوع دیگر در تعیین قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق این است که نوع قفل گاو صندوق از سبک های مکانیکی، دیجیتالی و بیومتریک ارزیابی شده است و البته که در مدل های ترکیبی نیز اجرا می شود. این قفل ها در سبک های درجه یک تا سه دسته بندی شده و قیمت گذاری می شوند.

نوسانات ارز نیز روی قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق تاثیر زیادی می گذارد.

چطور بهترین قفل دیجیتال گاوصندوق را خریداری کنیم؟

برای اینکه بدانید بهترین قفل دیجیتال گاوصندوق در ابتدا باید سطح نیاز خود را مشخص کنید و بدانید که چه آپشن هایی برای قفل نیاز است. این قفل ها در سبک های مکانیکی و کلیدی و بیومتریک طراحی شده اند. برخی از قفل ها با اثر انگشت کار می کنند و هزینه بیشتری بابت همین موضوع از شما گرفته می شود بنابراین همه این موارد در خرید قفل دیجیتال گاوصندوق باید مدنظر قرار گرفته شود.

شما باید بتوانید قفل هایی را خریداری کنید که از نظر سبک اجرایی برای منزل یا محل کار شما مناسب هستند از سوی دیگر می بایست سعی کنید به سراغ قفل هایی بروید که امنیت مورد نیاز را فراهم می سازند.

البته مواردی مانند شرکت تولیدکننده یا برند، وجود یا عدم وجود گارانتی و … روی قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق بسیار تاثیر می گذارند و در زمان خرید باید این موارد را به دقت ارزیابی کنید. از یاد نبردی که به طور کلی قفل های دیجیتال گاو صندوق در سال های اخیر به چند دسته تقسیم شده اند.

برخی از آنها قیمت مناسب تری دارند و برخی نیز از نظر تعرفه متفاوت هستند.

جمع بندی

کسانی که قصد خرید قفل دیجیتال گاوصندوق با کیفیت بالا دارند می توانند به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایند. توضیحات به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد و شرایط به شکلی است که بتوانید قفل مورد نظر را با تعرفه خاصی خریداری کنید.

در خرید قفل دیجیتال گاوصندوق به صورت اینترنتی قیمت برخی از محصولات برای شما ارزانتر محاسبه می شود و این موضوع سبب می شود سود بهتری نمایید و از خرید خود نیز راضی باشید. از یاد نبرید که به طور کلی قفل های دیجیتال گاوصندوق در مدل بندی های مختلف عرضه می شوند و این موضوع خرید را آسانتر می کند.