قفل اثر انگشتی سامسونگ SHP-DP930 یکی از مدل های جذاب سامسونگ محسوب می شود. در این قفل از دستگیره PULL-PUSH استفاده شده است. این دستگیره ها زیبایی زیادی دارند و به رفت و آمد بهتر کمک می کنند. این مدل از قفل ها به واسطه اثر انگشت شخص کار می کنند. هیچ اثر انگشتی مشابه هم نیست. به این ترتیب شرایطی فراهم می شود تا بتوانید درب را به سادگی باز کنید. سیستمی که در قفل اثر انگشتی سامسونگ به صورتی است که از روی شیارهای روز انگشت می تواند شناسایی لازم را انجام دهد. در واقع هر شیار یک کد مخصوص می شود. در ابتدا نیاز است که اثر انگشت برای دستگاه تعریف شود. هر شیار روی انگشت توسط سیستم رمزنگاری، کد می شود. در زمان استفاده از قفل اثر انگشتی سامسونگ کدگشایی صورت می گیرد. به این ترتیب شرایطی فراهم است تا بتوانید قفل را باز کنید. دقت کنید که قفل های اثر انگشتی از نظر سبک اجرایی و مدل متفاوت هستند و هر یک مدل بندی خود را دارند.

تکنولوژی در قفل اثر انگشتی سامسونگ

ویژگی های قفل اثر انگشتی سامسونگ

اگر نیاز به کلید مکانیکی به همراه قفل اثر انگشتی سامسونگ داشته باشید، در اختیار شما قرار می گیرد. این قفل ها را می توان توسط ریموت کنترل ها نیز باز کرد. از سوی دیگر اگر قفل دیجیتال به ریموت کنترل ها مجهز شوند می توان به واسطه تلفن همراه وضعیت تردد را بررسی کرد. این قفل ها مجهز به سیستم ضد سرقت هستند. یعنی در صورتی که اثر انگشت شخص مورد نظر ناسازگاری با آنچه که از قبل تعریف شده است، داشته باشد، آلارم هشدار از طریق تلفن همراه به شخص اعلام می شود. دقت کنید که قفل های اثر انگشتی از نظر مدل بندی متفاوت طراحی می شوند. برخی از مدل ها دارای قسمت برجسته برای انگشت هستند و برخی به صورت مسطح روی درب نصب می شوند.

مزایای قفل اثر انگشتی سامسونگ

این مدل از قفل اثر انگشتی سامسونگ هم روی درب های چوبی و هم فلزی نصب می شوند. به این ترتیب شما می توانید بر اساس مدل و سبک مورد نظر درب خود اقدام به خرید قفل اثر انگشتی سامسونگ نمایید. این قفل ها مجهز به سیستم ورودی دوبل اثر انگشت و همینطور رمز هستند. یعنی برخی از مدل ها به صورتی طراحی شده اند که از شما دو بار اثر انگشت می خواهند. رمزی که برای آنها در نظر گرفته می شود نیز بسیار مهم است.

از سوی دیگر سیستم امنیت خروج نیز وجود دارد. این سیستم کمک می کند تا شرایط امنیت خروج فراهم شود. دقت کنید که این سیستم کمک می کند تا موقعیت خروج افراد نیز ارزیابی شود. قفل اثر انگشتی سامسونگ دارای سیستم حریم خصوصی هستند. سیستم حریم خصوصی باعث می شود تا افراد غریبه نتوانند وارد منزل یا محل کار شما شوند.

این قفل ها دارای سیستم ضد شوک بوده و همینطور سیستم اعلام حریق نیز برایشان در نظر گرفته شده است. سیستم ضد شوک کمک می کند تا سارقان نتوانند به منزل ورود داشته باشند. سیستم اعلام حریق نیز به نوبه خود سبب می شود.

این سیستم ها مجهز به سیستم اعلام حریق هستند به طوری که در صورت آتش سوزی و یا شرایط دمایی بالا دچار مشکل می شوند. از سوی دیگر این سیستم ها مجهز به قفل اتوماتیک هستند. این قفل ها به صورتی طراحی شده اند که شما می توانید زمان بندی خاصی برای قفل شدن درب در نظر بگیرید.

قفل اثر انگشتی سامسونگ

متریال داخلی قفل اثر انگشتی سامسونگ

یکی از موارد مهمی که در خصوص قفل سامسونگ مدنظر قرار می گیرد زبانه V شکلی است که در داخل ان اجرا شده و برای عبور و مرور استفاده می شود. این قفل به طور کلی شرایط مناسبی از نظر عبور و مرور ایجاد می کنند. دقت کنید که قفل های اثر انگشتی به نوبه خود دارای مکانیزم مخصوصی هستند. این مکانیزم ها کمک می کنند تا آسیب رساندن به قفل به هیچ عنوان صورت نگیرد. این قفل ها معمولاً دارای گارانتی مخصوصی هستند. این گارانتی ها به صورتی طراحی شده اند که شرایط مخصوص به خود را خواهند داشت. دقت کنید که چنین قفل هایی در دوره های زمانی مشخص روز به روز بهبود می یابند. یک نکته مهم دیگر این است که قفل های اثر انگشتی سامسونگ پس از مدتی دچار باگ نمی شوند.

قفل سامسونگ

سوالات مهم

آیا وزن قفل اثر انگشتی سامسونگ زیاد است؟

بستگی به مدل قفلی که انتخاب می کنید، وزن ها متفاوت است. برخی از قفل ها وزن بالایی دارند. برخی دیگر به شکلی هستند که ظاهر سبک تر طراحی شده اند. وزن این قفل ها از نظر سبک اجرایی متفاوت در نظر گرفته می شود.

آیا قفل اثر انگشتی سامسونگ در رنگ های متنوع عرضه می شود؟

مدل های مشکی از این قفل ها بسیار شهرت دارد اما در این سبک از قفل ها رنگ مسی به کار برده شده است. رنگ مسی این قفل ها به طور کلی از نظر قیمت کمی گرانتر هستند.

آیا قفل اثر انگشتی سامسونگ دارای گارانتی است؟

بله سامسونگ همه محصولات خود را با گارانتی ارائه می دهد. گارانتی باعث می شود که کیفیت محصولات بالا در نظر گرفته شود. قفل های اثر انگشتی از نظر سبک اجرایی بسیار خاص هستند.

نتیجه گیری

ابعاد قفل های اثر انگشتی متغیر است. اگر نیاز به قفل های کوچکی دارید در زمان خرید به این موضوع دقت کنید. نکته دیگر این است که به طور کلی قفل های اثر انگشتی هم با دستگیره و هم بدون دستگیره عرضه می شوند. برخی از مدل ها دارای سیستم IR هستند. این موارد روی قیمت قفل اثر انگشتی سامسونگ تاثیر زیادی می گذارد. این قفل ها به واسطه سیستم اجرایی خاصی که دارند در دسته بندی های مختلفی اجرا می شوند. قفل های سامسونگ می توانند شامل چندین سبک و مدل بندی باشند.