قفل آژیردار درب ضد سرقت که به آن قفل آلارم دار نیز گفته می شود فرصت سرقت را از سارقان می گیرد و به نوعی سبب می شود که احتمال سرقت و ایجاد مشکل به حداقل برسد. قفل آلارم دار درب ضد سرقت دارای سنسورهایی است که در زمان دیلم کردن و یا زمانی که شخص به صورت غیر مجاز قصد ورود به منزل دارد شروع به آژیر کشیدن می کند. این موضوع سبب می شود تا سارقان متواری شوند. این قفل ها در سری قفل های هوشمند ضد سرقت قرار گرفته اند و به طور کلی آلارم مخصوص به خود را دارند. در واقع امنیت برای این قفل ها به شکل خاصی در نظر گرفته شده است.

معرفی قفل آژیردار درب ضد سرقت

قفل آژیردار درب ضد سرقت قفلی است که به صورت مخصوص روی درب نصب می شود. قفل دیجیتال مجهز به آژیر هستند و زمانی که شخص متفرقه وارد منزل می شود آژیر مورد نظر به صدا در می آید. همه اقلام وابسته به درب ضدسرقت مثل قفل، سنسورهای هوشمند ریموت دار و همینطور نوع قفل و چشمی های به کار رفته روی قیمت آن تاثیرگذار هستند. البته که برای این درب ها از دستگیره های هوشمند و شب بندهای آژیردار به همراه چشمی های معمولی و یا دیجیتال نیز استفاده شده است. این قفل ها به عنوان دزدگیر درب ضد سرقت شناخته می شوند.

یراق آلاتی که روی درب ها نصب شده اند سبب می شوند تا افزایش قیمت وجود داشته باشند. هرچه یراق آلات لوکس تر باشند در نهایت قفل درب ضد سرقت گرانتر خواهد بود. دقت کنید که به طور کلی آژیری که برای قفل دیجیتال به کار میرود سبب امنیت بیشتر آن می شود و این موضوع بخش مهمی از عملکرد درب محسوب می شود.

قفل آژیر دار درب ضد سرقت

ویژگی های قفل آژیردار درب ضد سرقت

سیستم کارکرد قفل آژیردار به شکل خاصی است که زمانی که درب منزل خود را قفل میکنید، آلارم داخل قفل به شکل خودکار فعال می شود و در صورتی که هر ضربه ای به واسطه دیلم و یا هر وسیله دیگری به درب وارد شود آلارم شروع به صدا می کند. این موضوع سبب می شود دزد فرصت کافی برای باز کردن درب و سرقت نداشته باشد و مکان را ترک کند.

وجود درب های ضد سرقت این اطمینان را به افراد می دهد تا با خیالی آسوده و راحت درب منزل خود را قفل کنند و نگران هیچ موضوعی نباشند. در صورتی که به فکر حفاظت از منزل و محل کار خود هستید می توانید قفل آژیردار درب ضد سرقت برند روک را با قیمت مناسب خریداری کنید. البته قفل آژیردار درب ضد سرقت با برندهای سامسونگ و یال نیز عرضه می شود که از نظر قیمت و نوع طراحی متفاوت هستند اما به طور کلی از دسته قفل هایی محسوب می شوند که امنیت لازم را فراهم می سازند. در بازار ایران قفل درب ضد سرقت بسیار پر طرفدار است و صدای ایجاد شده سبب می شود تا مشکلات امنیتی به حداقل برسد.

قفل آژیر دار ضد سرقت

مشخصات فنی قفل آژیردار درب ضد سرقت

ابعادی که برای قفل آژیردار درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است معمولاً متفاوت است اما سایز کوچکی دارند. جنس قفل آژیردار استیل و گالوانیزه است و معمولاً به صورت ABS , PC , PA اجرا می شوند که البته برند روک توانسته سبک های مدرنی از این محصولات را عرضه کند و بسیار موفق ظاهر شده است. باتری که برای قفل آژیردار درب ضد سرقت در نظر گرفته می شود آلکالاین است که از دسته باتری های با کیفیت است. عمر باطری ها نیز طولانی بوده و قابلیت شارژ دارند یعنی شما تا سه سال نیاز به خرید باتری ندارید. برای قفل آژیر دار درب ضد سرقت یک سری کنترلرها در نظر گرفته شده است که شامل کلید و دستگیره درب است. کنترلرها دارای سیستم های مخصوصی هستند که به صورت چند بخشی اجرا می شوند.

سنسورهایی که برای قفل آژیردار درب ضد سرقت در نظر گرفته می شود شامل سوئیچ مگنت دار ببوده و از سنسور شوک برای آن استفاده شده است. قفل آژیردار درب ضد سرقت برای همه درب ها سازگار است. به طور کلی سنسورهایی که برای قفل آژیردار درب ضد سرقت اجرا می شود به صورت چند بخشی اجرا شه اند و البته که تا حدودی سازگار هستند. نصب قفل آژیردار درب ضد سرقت مانند سایر قفل ها است و باید فرد متخصص آن را نصب کند.

آشنایی با قفل آژیر دار درب ضد سرقت

نوع آژیر به کار رفته در قفل آژیردار درب ضد سرقت

آژیر با صدای 114 دسی بل اجرا می شود. از سوی دیگر سنسور شوک برای قفل آژیردار درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است که شامل تنظیمات سه حالته است. دو حالت تنظیم برای صدای فعالسازی آن دیده می شود. دقت کنید که به طور کلی نوع آژیر بر اساس مدل دستگاه سنجیده می شود.

این قفل ها بر اثر ضربه به بدنه و توپی و شکسته شدن درب به صدا در می آیند. برای این قفل ها از حسگرهای مغناطیسی استفاده شده است و روی چهارچوب و قفل اجرا می شود. صدای آژیر برای این قفل ها شامل دو سطح کم و زیاد خواهد بود. قیمت قفل آژیردار درب ضد سرقت بالاتر از سایر قفل ها است. این قفل ها شامل سیستم پیشرفته بوده و قابلیت های آن نیز معمولاً بیشتر است.

جمع بندی

برای خرید قفل آژیردار درب ضد سرقت می توانید از سایت های مختلف استفاده کنید. سایت هایی در این زمینه فعالیت می کنند اما شما باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. این قفل ها تا حدودی گرانتر هستند اما به صورتی طراحی شده اند که بتوانید از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید. دقت کنید که قفل های درب ضد سرقت یکی از بهترین مواردی هستند که برای کارخانجات نیز استفاده می شوند و نوع آژیردار آنها نیز بسیار ایده آل طراحی شده اند. برای خرید قفل ضد سرقت می توانید از مشاوران فروش بخواهید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما بگذارند. بهتر است نوع قفلی که خریداری می کنید را در ابتدا مشخص کنید.